Ben hosgeldim, umarim siz de hosgelirsiniz :)

Merhabalar,
inanir misiniz haftalardir kivraniyorum nasil bir yazi yazmaliyim acaba diye.. Ne de olsa bu ilk blog yazim olacak. Aradim taradim bir yere varamadim :) sonunda icimden geleni yazmaya karar verdim.
Dedim ki, önce kendimden bahsedeyim, hic sevmem ama okuyan arkadaslarim kim bu kiz, nerden cikti demesin diye. Ismim Zeynep. Izmir`de dogdum büyüdüm. Fizik bölümü mezunuyum, yine fizikte yüksek lisans yaptim. Yaklasik 4 senedir Almanya`da yasiyorum. Buraya doktora icin geldim. Sizin anlayacaginiz, hem hala ögrenciyim hem de üniversitede asistan olarak calisiyorum. Ve tahmin edebileceginiz gibi, yasin 30 hala okuyorsun gibi söylemleri cok duyuorum :)
Ee yastan bahsetmisken, bu konulara nasil basladigimi da anlatayim hemen. Bircok faktorun etkisiyle ve de benim gözlemledigim en önemlisi yasin ilerlemesiyle, artik kendime gercekten bakma zamanim geldigini farkettim 2 yil önce. Ondan önce bakimsizdim demiyorum ama cok dikkat etmiyordum diyelim. Lise ve üniversiteye hazirlanirken, ev okul derhane ücgeninde kosmus bir nesildik biz. O zaman makyaj yapmak demek nemlendiri sürüp maskara sürmek demekti bizim icin. En azindan benim icin.. Sonra üniversitede biraz ilgilenir oldum ama icimden gelerek yaptigimi soyleyemeyecgim :) Nerden nereye.. Simdilerde ise hangi ürün en saglikli, hangisi en etkili, en iyi sonucu hangisinden alirim diyerek deniyorum ve karsilastiriyorum elime gecen ürünleri.. Tabi benim avantajim, Almanya`da Türkiye`ye kiyasla cok daha uygun fiyata alabiliyorum bircok farkli markayi. Demem o ki, tamamen kendi bütcem ile alip denedigim ürünler hakkinda gözlemlerimi yazmak istiyorum. Tabi sizlerden de cok ögrenecek seyim oldugunu düsünüyorum ve yorumlarinizin benim icin cok önemli oldugunu söylemek istiyorum <3

Her firsatta seyahat ediyorum ve bol bol fotograf cekiyorum. Farkli ülkeler, kültürler, yemekler ve insalar hep ilgimi cekmistir. Blog yazarken cicili bicili fotograflarla da süslemek ve göze de hitap etmek istiyorum.
Demem o ki, kendi halinde ürün denemeleri yapip güzel fotograflarla süsleyip yayinlacak biri olarak sizinle arkadas olmak istiyorum.

Ben hosgeldim, umarim siz de hosgelirsiniz..
Öpücükler,
Zey

instagram  @deneyenbayan

Not: Aslinda 2 tane de fotograf ekledim ama goremiyorum. Nedenini bilmiyorum. Fotograflarla birlikte yaziyi gormek icin google plus hesabima bakabilirsiniz <3

Yorumlar

  1. Hayırlı olsun aramıza hoş geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim :)

      Sil
    2. Hosgeldin :) hemserim diyorum ozaman :)

      Sil
    3. hosbuldum canim, de tabiki :)

      Sil
  2. Aramıza hosgeldin zeynep.... denemelerini ve tavsiyelerini 4 gözle bekliyorum. ... bende bloğuma beklerim😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp kalbe karsiymis bende blogunda geziyordum, cok tesekkur ederim tabikbe aldim bile 😃

      Sil
  3. Hoşgeldiiiiiin artık hep aramızda ol :) Almanyanın ismini gördüm bana öncülük etmiş olursun bol bol oradaki alışverişlerinden bahset :D Ben de orada yaşayacağım artık, öğreneyim senden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler canim, hemen yazisalim, nereye geliyorsun tam olarak, belki yakindir bulusuruz :) elimden geldigince her ürünü deneyip yazmak istiyorum bakalim :*

      Sil
    2. Ben Köln'deyim aynı şehirdeysek beraber alışverişe gidelim :D

      Sil
    3. Canim hosgeldin :) ben Erlangen Nurnberg taraflarindayim, gelirsen haberleselim mutlaka :)

      Sil
  4. hoşgeldiniz :) instagramdan takipteyim, bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. tesekkur ederim hemen bakiyorum canim :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Canim benim cok tesekkur ederim ilk gunden bu yana yanimdasin destegin icin minnettarim ❤️

      Sil
  7. zeynepçim hoş geldin:) insta da burada takipçnim umarım çookkk uzun yıllar blogdaş oluruz :) bol muhabbetli bol takipçili yazılar diliyorum ! Esen Kal !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkur ederim. Nasil unutabilirim tam 5 hafta once instagram sayfami actigimda ilk takip eden sen olmustun :) cok ama mutluyum sizleri tanidigima, insallah uzun yillar blogdas olur sohbet ederiz, opuyorum !

      Sil
  8. blog keşif etkinlğinden geldim ve böylesi güzel bir blogu hemen takibe aldım bende beklerim sevgiler
    http://soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum cnim , hosgeldin, hemen bloguna geliyorum :)

      Sil
  9. Biraz geç oldu ama blog dünyasına hoş geldiniz.
    İçinizden geldiği gibi yazmakla çok iyi yapmışsınız, zaten blog'un amacıda o olmalıdır bence, yani insan içinden gelenlerini yazmalıdır diye düşünüyorum

    Eklediğiniz iki tane fotoğrafı, sanırım yüklediniz ama buraya eklemeye unuttunuz yoksa görünürdü.

    Bilgilendirme : Lise ve üniversiteye hazirlanirken, ev okul derhane ücgeninde kosmus bir nesildik biz , burada dershane yazacaktınız sanırım, ilk yazınız olduğundan heyecanlanmış olmalısınız :)

    Tanıştığıma memnun oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum ben de, evet bir sürü hatam vardir dogrudur ama yavas yavas ögrenip gelistirmeye calisiyorum, ziyaretiniz icin tesekkürler, sevgiler

      Sil
    2. Rica ederim.
      Ben, blog yazmaya ilk başladığımda noktalama işaretlerini hiç kullanmıyordum bile :) zamanla olur her şey, ben sadece bilgilendirmek için söylemek istedim.
      Tekrar görüşmek dileğiyle, sevgiler.

      Sil

Yorum Gönder