Aksam Rutinim - Makyaj temizleme ve cilt bakimi

Merhabalar,

Bugün güzel fotograflarla size aksam rutinimden bahsetmek istiyorum. Umarim hosunuza gider :)
Instagramda kisaca paylasmistim bu rutini (@deneyenbayan) fakat blogda bir türlü yazamamistim. Simdi sizlerle..
Genel olarak cok ve abartili makyaj yapmiyorum. Birincisi sevmiyorum, ikincisi de calistigim ortam dolayisiyla sanirsam. Universitede asistan olarak calisiyorum ve zamanimin yarisi ofiste oturarark yarisi da laboratuarda deney yaparak geciyor, bu yuzden de hafif, sade ve varla yok arasi makyajlar tercih ediyorum. Benim icin makyaj demek, cildimdeki kizarikliklari kapatmak ve göz altindaki ilginc renk degisikliklerini kapatmak demek. Zaman zaman mor, bazende yesilimsi bir renk oluyor kendileri.. Sadece toplantim oldugu zamanlarda (ki 2 haftada bir oluyor) ve de tabiki sunum yapmam gereken durumlarda, göze de hitap etmek acisindan biraz abartiya kacabiliyorum. Günlük olarak eyeliner kullanan biri degilim, kaslarimi da hergun doldurmam, temel olan seyim maskara, concealer ve allik sanirsam :) Makyaj yapmiyorum dememe ragmen ne cok anlattim yahu :)

Eveet gelelim ürünlere, yogun makyaj yaptigim zamanlar, yani kat kat fondoten sürüp, kat kat rimel ve eyeliner uyguladigim zamanlar, meshur Garnier ile temizliyorum makyajimi. Cift fazli olan göz makyaji temizleme suyuyla gözler, ardindan digeriyle yuz makyajini temizliyorum. (Duruma göre, ilk önce makyaj temizleme mendiliyle de üstünden aldigim olmustur) Burda bir not düsmeden edemeyecegim, icimde birsey Garnier hakkinda beni kemiriyor.  Bu kadar makyaji aninda cözebilen bir etkisi olan bu göz makyaji temizleme suyunun sanki bir yan etkisi de olacakmis gibi geliyor ama henuz olumsuz bir özelligini görmedim. Gercekten abartildigi kadar var, muhtesem temizliyor !Icerigiyle ilgili arastirmalarim devam ediyor, bakalim neymis makyaji bu kadar cabuk ve etkili cözebilen kimyasal...
Eger minnak dokunuslarla, varla yok arasi bir makyajim varsa, Nivea kullaniyorum. Göz makyaj temizleme sütü ve yüz temizleme sütünden cok memnunum. Kremsi sütlü yapilarini cok begeniyorum. Birkac senedir de aliyorum bu ürünleri devamli. Hic bir kötü özelligini görmedim. Dedigim gibi Garnier ile ilgili icimde bir kusku var, her ne kadar bayilarak kullansamda...
Makyaj temizlendikten sonra, cilt bakim ve temizligini Clinique ile yapiyorum. Bu ürünleri daha önce kullanmadim, gecenlerde kampanyaya denk geldim, minnak deneme boylarini aldim. Etkisini hemen göremem diye de, 3 set aldim. Daha uzun zaman kullanip etkilerini denemek icin. Yaklasik 1,5 aydir bu 3lüyü kullaniyorum. Bende ki yagli ciltler icin olan 3 numarali set. Farkli cilt tiplerine göre farkli numaralari var setlerin. Ilk önce Liquid facial soap ile yüzümü köpürterek yikiyorum, o kadar az ürün almaniza ragmen inanilmaz köpürüyor. Sonrasinda arindigini hissedebiliyorum cildimin. Zaten vaad ettigi sey, ölü hücreleri temizlemesi. Bu ferahlik 5 dakika sürüyor benim icin.. Ikinci ise tonik ile üzerinden geciyorum. En son da Dramatically different moisturizing gel ile nemlendirmemi yapiyorum. Dogruyu söylemek gerekirse, bu setin ürünlerinin orijinal boylarini almam. Benim yagli olan cildim üzerinde herhangi bir iyi yada kötü etkisi olmadi. Bazi arkadaslarim, cildimi kuruttu, yaglanmam gecti, gecikiyor ya da azaldi gibi yorumlar yaptigi icin denemek istedim fakat bende bir etki olmadi maalsef. Ayni etkileri daha uygun fiyatli ürünlerle de gördügüm icin, minnak setler bitince baska rutin aramam gerekebilir. Sizlerin tavisye edebilecegi varsa yorum yazarsaniz sevinirim.
Yine bir etkisini göremedigim diger clinique ürünü. Göz alti kremi, all about eye - rich. Vaad ettigi cogu seyi gerceklestirmedigi gibi, verdigi nemi de cok begendigimi söyleyemiyorum. Baslrda sevdim ne yalan soyleyeyim fakat sonradan etkisiz gibi geldi... Bu sise bitene dek kullanmaya karar verdim, cunku epey para verdim :/ ama bir daha almam. Eger göz alti kremi icin önerileriniz varsa lütfen yazin Cok ihtiyacim var:(. Göz altim epey problemli ve nasil basa cikacagimi bilmiyorum :(

Iste böyle benim rutinim bu aralar, siz neler kullaniyorsunuz?
Ürünler herkesin begenerek kullandigi, bildigi ve her yerde kolayca bulabileceginiz ürünler.

Okudugunuz icin tesekkür ederim :)
Zey
(instagram @deneyenbayan)





Yorumlar

  1. garnier makyaj temizleme suyunu bende çok severek kullanıyorum makyajımı çok güzel temizliyo :) blogunu takip ediyorum ablacım banada beklerim :) instagram:@cilekkokulublog

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, ben sizi hem instagramdan takip ediyorum, hemde blogunuzu takip ediyorum ;) cok tesekkurler yorumunuz icin :)

      Sil
  2. Garnier'ın makyaj temizleme suları benim de favorim :) İnstagramdan da blogunuzdan da takip ediyorum sizi, severek okuyorum yazdıklarınızı :)

    http://kahverengiruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, cok mutlu oldum :) Bende takipteyim :*

      Sil
    2. Yani makyaj temizleme suyu cok cok etkili olmadi uzerinden mutlaka tonik geçiyorum body shop tan5 aldigim temizleme sütü ve oriflame dan aldığım denemek icin almistim bayas iyi çıktı ama bu sularda en basarili bulduğum ürün kesinlikle bioderma.

      Sil
    3. Yani makyaj temizleme suyu cok cok etkili olmadi uzerinden mutlaka tonik geçiyorum body shop tan5 aldigim temizleme sütü ve oriflame dan aldığım denemek icin almistim bayas iyi çıktı ama bu sularda en basarili bulduğum ürün kesinlikle bioderma.

      Sil
    4. Merhabalar, Bioderma cok duydugum bir marka henüz denemedim maalesef tesekkür ederim yorumunuz icin

      Sil

Yorum Gönder