Catrice Absolute Matt Far Paleti / Eyeshadow Palette

Merhabalar ,

Musmutlu bir cuma aksamindan sizlere sesleniyorum :) Neden mi mutluyum? Cunku haftasonu geldi biraz deneylerden basimi kaldirip nefes alabilecegim. Umarim hepiniz cok güzel bir haftasonu gecirirsiniz :)

Size dilimin döndügünce Catrice markasinin Absolute Matt isimli far paleti hakkinda izlenimlerimi anlatmaya calisacagim. Rossman Türkiye`de kendisini bulmaniz mümkün. Ilk olarak bu palet 6 renkten olusmakta. (bakiniz resim 1) Resmimin kusuruna bakmayin, benim paletim eski oldugundan cizikler var kabinda. Üzerindeki yazilarinda tahminimden cok daha cabuk silinmeye basladigini söylemem gerek. Paketleme ne kadar önemli degil mi? Sonucta ürünü ilk aldigimizda sagina soluna önüne arkasina bakiyoruz, paketleme kötüyse aklimizda ilk bastan olumsuz bir etki yaratiyor.
Renk skalasi gayet basarili bence, siz ne düsünüyorsunuz? Renkler en acik (hatta ten renginden bile acik diyebilecegim) beyazimsi bir renk ile basliyor. Ikincisi benim kas altlarima veya hafif bir makyaj yapmak istedigimde göz kapaklarima uyguladigim bir renk. Sonrasinda giderek koyulasan kahvemsi ve sonunda Griyle plaetin kapanisini yapiyoruz. Acik olan 2 kahvenin de renklerini cok begendim ben.
Gelelim far paletinin olmazsa olmaz özelliklerine, teker teker denemelerimde bakalim bu özellikleri görebildim mi;
Ben hem far baziyla hem far bazsiz kullandim, ortanin biraz üzerinde renk verdigini ve kalici oldugunu söylemeliyim. Gözü rahatsiz edecek bir cizgi halinde toplanma yapmadi.
Rengini 2 defa sürerseniz aynen resimdeki rengi elde ediyorsunuz. Pigmentasyon basarili.
Tozutma yapti desem bir türlü yapmadi desem bir türlü, ama ikisinin arasi birsey. Asla rahatsiz edici derece bir tozutma yapmadi.
En koyu olan rengi, kirpik rengime eyeliner gibi uyguladigimda gözüme cok hos geldi. Kesfettigim bir özelligi bu en koyu rengin. Fakat kuyruklu isterseniz nasil olur bilemiyorum, zira hic denemedim :)
Sürümü cok yumusak ve de dagitmasi gayet kolaydi, cok olumlu :)
Gelelim olumsuz olan kisma, bence fircasini kesinlikle kullanmayin ! Cok sert ve dagitmada basarili degil. Zaten simdiye dek hic bir ürün icinden cikan kendi kullanma fircasini basarili buldugum olmadi.
 Sekilde swatchlarini görebilirsiniz, umarim, yani belki, ewt ewt görebilirsiniz. Sanirim fotograf cekme konusunda kendimi gelistirmeliyim, ne dersiniz ;)

Ben genel anlamda begendim ve basarili buldum bu paleti. Eger günlük, hizli ve pratik bir makyaj yapmak istiyorsaniz, bence uygun. Dedigim gibi far bazi kullanmaniza gerek yok. Hizlica uygulayabilirsiniz. Benim gibi göz kapaklari bile gün icinde yaglanan birinde, göze kötü görünen bir cizgi yapmadiysa, siz de memnun kalabilirsiniz :)
Renk skalasi da günlük makyaja cok uygun.
10 üzerinden 6,5 verelim. Fircadan gitti butun puanlar, o nasil firca, güzelim paletin karizmasini almis gitmis, cik cik cik...

 Rossmanda fiyati 18,75 lira.



Belirtmekte fayda var, fotograflar eskiden cekildi. Paletin bu halinden eser yok simdi :) Tabiki de her zaman yapmaya dewam edecegim gibi, yine kullanip deneyip paylastim.
Kullanmamissin bile ne yorun yapiyorsun demeyin sonra :(


Okudugunuz icin cok tesekkürler :)
Ilk ürün incelemem, yorumlarinizi bekliyorum.
Eger bahsetmeyi atladigim baska bir özellik varsa lütfen yorum olarak sorun. Ya da baska sorunuz varsa sorun :)
Sizin deneyimlediginiz, begendiginiz ya da begenmediginiz paletler neler?

Öptümmm

Yorumlar

  1. yazını sonuna kadar okudummm :) çok açıklayıcı olmuş... bizi bilgilendirdiğin için teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim, cok yeni oldugum icin yorumlariniz cok degerli ;)

      Sil
  2. Renkler çok güzel benim favori renklerim.bana h&m paleti hatırlattı ama onu sevemedimg rastladığım an alıcam bu paleti :) yazan ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim ;) Eger birazda parlaklik olsun istersen yine catrice markasinin absolute nude far paletine de bakabilirsin

      Sil
  3. Catrice markasını yabancı bloggerlarda çok duyuyordum türkiyeye gelmesine mutlu oldum şayet bizim burada yok :( palet çok hoş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem fiyati uygun hem de orta kaliteli urunler kategorisinde bir marka canim. Ben memnunum diger urunlerinden de , hepsinden bahsetmeye calisicam ilerleyen zamanlarda :)

      Sil
  4. Merhabalar;
    Çekilişime katılmışsınız ama paylaşım linkini göremedim.Eğer paylaşım linkini eklerseniz hemen sizi çekilişe dahil edecem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, cekilise katilmak icin degil blogunuzu begendigim icin yorum yazmistim. Cok tesekkur ederim ilgilenip uyardiginiz icin :) Cekilis icin kolay gelsin.

      Sil
  5. Tanıtım yorumlarınızı beğendim, Kolay gelsin. Bloğunuzu takibe alıyorum. Benim bloğuma da beklerim :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler :) ben de hemen zevkle blogunuza bakiyorum 💕

      Sil
  6. Rossman Bursa'ya çok geç geldi. Ama bu mat farlar tam sonbaharlık gibi geldi, bol kahveli en sevdiğimden. Alınacaklara bu da eklendi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tam da mevsim renkleri, fiyat ve performans acisindan orta karar catrice ve umarim cok begenirsiniz :)

      Sil
  7. Renkler mükemmelmiş Rossman olan bir yere gidince hemen bakacağım canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder