Catrice Allround / Rival de Loop Young Concealer Palettes Review and Comparison (Inceleme ve Karsilastirma)

Merhabalar,

Hi everyone,

Hepinize mutlu haftasonlari dilerim, umarim hepiniz iyisinizdir :) Bugun sizlere yine bir inceleme ve karsilastirma yazisi hazirladim elimden geldigince. Konumuz concealer paletleri olarak. Biri Catrice markasinin, ki ben kendisini epey bir zamandir kullaniyorum, bu yüzden fotograftaki kötü görüntü icin kusuruma bakmayiniz. Digeri ise Türkiye Rossmanlarda bulabileceginiz bir marka olan Rival de Loop`un concealer paleti.


I hope you all are doing fine and have a nice weekend :) You will be reading a review and comparison of two different concealer palettes. One is from Catrice and I have been using this palette since months and I apologize for the picture. Other one is Rival de Loop concealer palette.


Ilk olarak iki paletin ortak özelliklerine bakalim. Iki ürün de seffat plastik bir kutu icerisinde ve 6 gram ürün barindiriyor. Yine iki ürün de kremsi yapida. Catrice paleti icerisinde fircasi yok fakat RdL paletinde var fakat hic kullanmadim. Bu tür paletlerin avantaji, bana göre, farkli renkleri karistirip kendi renginizi elde edebilirsiniz. Ya da her zaman göz alti morluklariniz yoksa, zaman zaman oluyorsa ve renk degistiriyorsa (yesil, mor gibi) farkli zamanlarda farkli renkleri , degisik amaclar icin kullanabilirsiniz. Catrice paleti 5 farkli renkten olusmakta ve 3,5 euroya almistim. RdL paletinde ise 4 farkli renk secenegi var ve 2 euroya almistim.

First of all, I would like to mention common properties of these palettes. They are both in plastic case and contain 6 gr of product. Additionally, both palettes have creamy texture. Catrice does not has a brush in palette but RdL has one which I never used. The advantage of such kind of palettes, in my opinion, you can have your own concealer color by mixing different colors. Again, if you do not have constant dirk circles, if they are green or different colors from time to time, you can use the one you need. Catrice has 5 different color options and RdL has 4. Catrice costed 3,5 euro and RdL was 2 euro.


 Catrice paletindeki 3 farkli bej tonlarinin kusur örtmek icin kullanilabilecegi yaziyor. Pembemsi renk göz alti morluklari icin ve yesil de kizarikliklar icin kullaniliyor.

Catrice palette has 3 different beige and it covers imperfections (written on the palette). Pink is for dirk circles and green neutralises redness.

RdL paletinde 4 farkli renk bulunmakta. Yesil yine kizmiziliklari kapatmak, bej rengi ise kusurlari kapatmak icin kullanilmakta. Pembe rengi koyu göz halkalari icin ve en acik transparan renk ise highlighter olarak kullanilabilmekte.


RdL has 4 different colors. Again green one is for redness, beige is for imperfections, rosa is for dirk circles and transparent one is for highlighting.


Ben söyledigim gibi Catrice paletini uzun zamandir kullaniyorum. Kapaticiligini yogun ve etkili buluyorum. Farkli renkleri karistirabildigim icin de cok memnunum. Fakat yapisi nedeniyle (kremsi bir yapida oldugu icin) benim yüzümde parlama yapti. Kendisi matlasmadigi icin, pudrasiz kullanmam pek mümkün olmadi ve pudralama yapsam bile yine de birkac saat sonra parlamak yaptigini söylemeliyim. Hemen belirtmeden edemeyecegim, benim yagli bir cildim var, bu yüzden belki de benim cildime iyi gelebilecek bir ürün degil. Fakat renk skalasi ve kapaticiligini cok iyi buldugum icin uzun zaman severek kullandim.

As I said, I have been using Catrice palette since months and I liked the texture it highly covers my dirk circles and redness. I also liked very much to have different colors to mix and get my farbe. The texture is creamy tough, since I have oily skin, it starts shining after a while although I use powder. The product itself is not matt and does not change the texture.(does not become matt) But I have to admit, it has high coverage and color scale is perfect for me.

RdL paletini son 1-2 aydir ara ara kullaniyorum. Yapisini biraz ince buldum. Benim sorunlu göz altlarim icin kapaticiligi biraz az geldi. Ama yapisi Catrice paletten farkli olarak, uyguladiktan sonra biraz matlasma yapiyor. Bu yüzden pudra ile kullaninca neredeyse tüm gün kalici oldu ve parlama yapmadi diyebilirim. Highlighter pek benim sevebilecegim bir renk degil ama genel olarak renkleri gayet basarili. Eger cok sorunlu göz altlariniz yoksa, sevebileceginiz bir ürün.

I used RdL palette since 1-2 months but not so often. Since I have really dirk circles, the texture is a bit light for me. But it becomes matt after applying. That is really positive. If you use additional powder to fix it, it will stay more or less whole day. I did not like the highlighting color, looks so white. If you do not have so problematic dirk circles or redness, it would fit for you. You have less color options than Catrice but would be enough for not problematic skin.

Genel olarak iki ürün de gayet basarili, sorun benim göz altlarimda :)
En kisa zamanda baska bir yazi ile görüsmek üzere :) Okudugunuz icin tesekkürler :)

Generally, I liked both of these products, I guess problem is about my dirk circles not about products  :) Hope to meet you soon with another review :) Thanks for reading !














Yorumlar

  1. Catrice paleti renk seçeneği fazlalığı ve yapı açısından daha avantajlıymış. Rival de Loop paketindeki aydınlatıcıya anlam veremedim, kusurları mı parlatacağız :):) Güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) Aynen ben de highlighter pek begenmedim cok beyaz dogal durmuyor :/

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, begenmenize sevindim :)

      Sil
  3. Catrice paletine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yogun bir kapaticiligi var ama parlamasaydi cok daha güzeldi :)

      Sil
  4. Benim gönlüm catrice de kaldı ve morluklarımın fazlalığı nedeniyle seni seçtim pikaçu :D :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazlaca kapatiyor canim gercekten yogun fakat parlama yapiyor benim gibi yagli ciltte :/

      Sil
  5. Benim gönlüm catrice de kaldı ve morluklarımın fazlalığı nedeniyle seni seçtim pikaçu :D :P

    YanıtlaSil
  6. catrice in concealer paleti dediğin gibi parlama yapsa bile göz çevresi koyuluklarımı güzel kapatacağını düşündüğümden alınacaklar listemde başı çekiyor..
    karşılaştırma çok bilgilendirici olmuş eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararli olmasina sevindim canim tesekkür ederim :) Pudra ile matlastiracagiz artik, yeterki kapansin morluklar :)

      Sil
  7. canım benim çok güzel olmuş yazın! zevkle okudum başarılarının devamını dilerim !:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim canim senden bunlari duymak cok mutlu etti beni :)

      Sil
  8. Karşılaştırma yazılarını çok seviyorum canım, çok bilgilendirici oluyor :) Catrice parlama yapmasaymış keşke, karmadan yağlıya dönük bir cildim olduğu için tahmin edebiliyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canim ama kapaticligi Rival de Loop markasindan daha yogun :)

      Sil
  9. Yazın için ellerine sağlık öncelikle fazla kusur olmadıgı için gözlerimde rdlyi tercih ederim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim canim, cok sorunlu degilse tabiki ince yapisi ve matlasan görüntüsünü seversin RdL nin :) Ben cok cekiyorum bu göz altlarimdan :)

      Sil
  10. Ya ikisinin karşılaştırılmasını okadar çok istiyordum ki yazını tam zamanında buldum, verdiğin bilgiler çok işime yaradı valla ellerine sağlık.. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok mutlu oldum :) tesekkür ederim

      Sil
  11. Tesekkurler catrice alicam cok bilgilendirici olmus ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim :) simdiden güle güle kullanin

      Sil
  12. ben rdl derim canım bana yeterli gelir ve mat durması harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat seven biri olarak katiliyorum :)

      Sil
  13. Ben bu tür paletleri alıp unutuyorum kullanmayı aklıma getirdiğin için sağol yarın kullanayım:))

    YanıtlaSil
  14. Çok faydalı bir yazı olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin tesekkürler cok sevindim :)

      Sil
  15. Thank you fir adding the english version of the reviews.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder