Essence Eyeliner 2 in 1 - Inceleme - Review

Merhabalar,

Bugün size uygun fiyatli olan Essence markasinin 2 uclu eyeliner ürünü hakkinda deneyimlerimi yazacagim. Beni cezbeden özelligi, iki farkli kalinlikta ucu bulunmasi oldu. Eyeliner sürme özürlü biri olarak, hayatimi kolaylastirir mi acaba diyerekten sans verdigim bir ürün oldu.
Öncelikle ince kismindan bahsedelim, ilk seferinde rengini tam olarak vermesede, ikincisinde tam olarak siyah rengi veren bir ürün. Fakat, söylemem gerekir ki, bir gözüme uygulamada aldigim performansi, ikinci gözüme uygulamada ayni performans olmadi. Ürünün kendi özelligimi , benim aldigim ürün bu sekilde mi cikti, tam olarak bilemedim. Belki de ben acik biraktim kurudu. Ince kismindan cok memnun olamadim. Instagramda da benzer 2 olumsuz yorum gördüm bu ürünle ilgili ama genel olarak begeniler yüksek. Instagram hesabim deneyenbayan, takip ederseniz cok mutlu olurum :)
Kalin olan kismi gayet basarili, ince kismiyla cizdiginiz eyeliner seklini rahatca doldurabileceginiz kalinlikta ve ilk sürüste alabileceginiz koyu siyah rengi gayet basarili buldum.
Simdiye dek 6 defa kullandim ve bakalim daha ne kadar kullanacagim, ürün bitene dek..
Siz de kullaniyorsaniz deneyimlerinizi yorum olarak birakirsaniz cok sevinirim :)
Görüsmek üzere, iyi haftasonlari :)

Yorumlar

  1. Essence'in bazı ürünleri gerçekten başarılı, güzel yazın için teşekkürler :()

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim, fiyat acisindan oldukca uygunlar o yuzden insanin eli gidiyor :)

      Sil
  2. Ben de denemek istiyorum bu ürünü, alınacaklar listeme ekledim :)
    Gripalyaconun blog keşif etkinliğinden geliyorum, takibe aldım sizi bana da beklerim :)

    yenigelinintelaslari.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum :)
      ben de hemen takibe basliyorum :)

      Sil
  3. Essence'nin çift uçlu eyeliner'ından habersizmişim meğerse ben ya.! En kısa zaman da alıp deneyeceğim. Yazı çok güzel olmuş, daha büssürü paylaşımların olsun inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cooook tesekkur ederim, insallah daha cok gelecek :)

      Sil
  4. Uygun fiyatlı seçim için ideal! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canim :) insanin eli gidiyor essence standina :)

      Sil
  5. Uygun fiyatlı seçim için ideal! :)

    YanıtlaSil
  6. Bilgilendirici bir yazı olmuş, ellerine sağlık canım. Ben de deneyip denememek arasında kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyati itibariyle elim gidiyor denemek icin her seferinde :) insallah begenirsin tatlim :)

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Guzel bir yazı olmus tatlım : ) bende bi ara alıyımda deniyim; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah memnun kalirsin canim, ben kalem olmasini sürme acisindan kolay olur diye dusundum ama benim beceriksizligim herhalde :))

      Sil
  9. Uygun fiyatlı seçim için ideal! :)

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Hi thanks a lot. I will have a look :)

      Sil
  11. Blogunuzu çook beğendik ve takibe aldık bize de bekleriz:)

    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim cok mutlu oldum, hemen blogunuza geliyorum :)

      Sil
  12. Tatlim gule gule kullan. Blogunu da takibe aldim bende bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim, ben de hemen bloguna geliyorum :)

      Sil
  13. Tatlım, blogu takibe aldım, nyc powder ile ilgili yorumunu gördüm, tabi ki yazımı yayınlayabilirsin, çok mutlu olurum teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder