Essence fircalarim - Essence Brushes

Merhaba güzeller,

Hi beauty lovers,

Cok kisacik elimdeki 5 Essence fircasindan bahsetmek istedim. Essence uygun fiyatli olmasi dolayisiyla tercih edilen bir marka oldu. Bazi ürünlerini begensem de bazilarini cok tutmadim. Bugunku konumuzda fiyatina göre iyi performans sergilediklerini düsündügüm fircalar. Ben gayet severek kullaniyorum. Görüntü icin üzgünüm cünkü aniden bu yaziyi yazmaya karar verdim ve temizleme firsatim olmadi fircalarimi. Allik, concealer, far, smookey eyes ve karsitirici fircalarim var.
Tüm fircalar fiyatina göre gayet güzel is görüyor. Bence yeterince yumusaklar. Temizlerken dökülme neredeyse yapmiyorlar. Firca killarinin yogunlugunu da iyi buluyorum. Kisaca ben cok memnunum :)

Today I would like to mention shortly about Essence brushes that I have been using so far. All those brushes have really good quality. When we think about precise maybe you do not expect this but it is like this. They are soft enough, definitely not rough. They also almost do not loose hair during cleaning. In my opinion their density is enough. They are really fluffy and I enjoy using them. If you are looking for cheap and good quality options, i highly recommend all those brushes in the picture.
I have blush, concealer, eyeshadow, smokey eyes and blender brushes. I suddenly decided to write this post so I couldnt have time to clean them, sorry for the pictures :/

Okudugunuz icin tesekkurler :)
Thanks for reading :)
 

Yorumlar

  1. Bende fırçalarımi değiştirmeyi düşünüyordum .... Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim begeneceksin canim :) Ben gayet memnunum

      Sil
  2. Güle güle kullan tatlım,bir şans verilmeli :)

    YanıtlaSil
  3. Ben çok beğendim bunları yaa, en yakın zamanda alıcam ^-^ Sizde güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severek kullaniyorum, ucuz olmalarina ragmen iyi is cikariyorlar :) tesekkür ederim

      Sil
  4. YAa sırf bu fırçaların rengi için alınır bunlarr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogru söylüyorsun, bundan bahsetmemistim ama seker görünüyorlar :)

      Sil
  5. Ben de denemek istiyorum ama bir türlü bulamıyorum bu fırçaları :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki cekilisime firca seti koycam cok sikayet varmis meger bulamiyoruz diye canim ya :/

      Sil
    2. Çok seviniriz valla canım :)

      Sil
  6. harika görünüyor çok tatlışlar bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. severek kullaniyorum ben de canim :)

      Sil
  7. Ben essence standında sadece iki fırçasını görmüstüm zaten fırçam var diye almadım ama pişmanım alacam çünkü çok tatlılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem tatlilar hem de fiyatina gore iyi is cikariyorlar, kesin al gördügünde derim ;)

      Sil
  8. İnternetteki görsellerine bakınmakla yetindiğim bu fırçaları bulamıyoruuum :) Hatta siyah fırçayla sayenizde tanıştım :) Öpüldünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidip aynilarindan birer daha alip set yapicam bir dahaki cekilise eklemek icin, herkes bulamamaktan sikayetci :/

      Sil
  9. Çok güzel görünüyorlar ama hiç denk gelmedim bunlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne cok duydum bunu, halbuki getirseler hem uygun fiyatli hem, performansi guzel bircok kisi alacak :(

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. aynen essence hem uygun fiyatlı hemde güzel ürünler sunuyor ancak bu firçaları bende görmedim hiç.
    bu arada bende yeni blog açtım senide beklerim :)
    http://guzellikhareketi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Nasıl tatlı renkler bunlar böyle ya süs niyetine kullanırım bulsam bunları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlislar ewt, ben hemen bir sonraki cekilisim icin essence firca seti hazirliyorum :)

      Sil

Yorum Gönder