Essence pure skin anti-spot micro peeling --- Garnier skin naturals pure active 3 in 1 --- Review and Comparison (Inceleme ve karsilastirma)

Merhabalar canlar,

Hello everyone,

Bu yazimda size hem bir inceleme hem de bir karsilastirma yaziyorum. Benim problemli ve yagli bir cildim oldugundan, yüz temizleme jelleri ya da peeling´leri benim hemen hemen günlük kullandigim ürünler. Garnier 3`ü bir aradayi hepiniz ya duymus ya da denemissinizdir. Bu ürün 2008 yilindan bu yana piyasada. Benimde yillardir kullandigim bir ürün. Hem temizleme, hem peeling hem de maske olarak kullanilabilen cok amacli bir ürün. Bunun yaninda bir aydan fazla bir zamandir Essence pure skin micro peeling jelini kullanmaya basladim. Simdi birlikte bakalim, ürünler neler vaad etmis, neler yapmis :)

This will be a review and also a comparison of two different face scrub. I have really problematic and oily skin and face scrubs are more or less the products that I use every day. Probably, everyone knows about Garnier 3 in 1 because this product is on markets since 2008. Garnier is also my favorite so far because it can be used as a cleaning gel, peeling and mask at the same time. Additionally, since more than 1 month, I also used Essence pure skin micro peeling. So, I would like to write about them and compare them. Let us start.
Ürünlerin vaad ettiklerine bir bakalim (Let us see what products say);

Essence: 1. Cildi arindirip, matlastirma (Matt and refines skin)
               2. Icindeki tanecikler sayesinde derinlemesine temizlik (Deep cleaning with micro beads)
               3. Siyah nokta ve gözenek olusumuna karsi savasma (Fights spots and blackheads)

Garnier: 1. Derinlemesine temizleme (Deep cleaning)
              2. Siyah noktalardan arinma (Fights against blackheads)
              3. Yagli görünümden uzak mat bir cilt (Matt skin)

Ürünlerin ikisi de tüp icerisinde. Garnier 150ml ve kremsi yapida, Essence ise 100ml ve jel yapida. Garnier Almanya fiyati 4,5 euro civarinda ve essence ise 2,5 euro civarinda. Essence üzerinde günde bir defa kullanilabilir yaziyor. Garnier ise haftada 2-3 defa kullanilabilir.
Both products are in tube packaging. That is easy to use and handle. Garnier has 150ml product in it and creamy texture and on the other hand essence has 100ml product and gel texture. Garnier costs 4,5 euro and essence costs 2,5 euro in Germany ( Since I live in Germany) Essence is suitable for daily usage and Garnier is 2-3 times per week. (That is what written on the packages) 
Yapilarini resimde göstermeye calistim umarim basarilidir. Garnier tanecikleri kolayca görülebilir. Essence ise seffaf tanceikleri resimde dikkatli bakinca görebilirsiniz ama mavi renkli tanecikler hemen görülebilir. Asil peeling isini yapanin seffaf tanecikler oldugunu biliyorum.
You can may be see better their texture in picture. Garnier creamy texture and peeling scrubs are visible but Essence has transparent micro scrubs not easy to see. The transparent scrubs do the actual job not the blue ones, as far as I know.

Ben nasil buldum ? (My observations)
Dedigim gibi Garnier senelerdir kullandigim ve cok islevli olmasi dolayisiyla tercih ettigim bir üründü. Icerisinde bulunan sivilce tedavisinde kullanilan salisilik asit sayesinde sivilce olusumunu da engelleyen bir ürün. Verdigi ferahlik hissene de hayranim. Ayrica yine icerisinde bulunan beyaz kil sayesinde cildi matlastiriyor. Mineralleri de cilde isilti veriyor. Kisaca vaad ettigi herseyi gercekten gerceklestiren bir ürün. Benim gözlemlerime göre, benim cildim üzerindeki etkisi, devamli kullanildiginda ortaya cikiyor. Eger düzenli kullanmazsaniz, bir etkisini görebileceginizi zannetmiyorum. Benim cildim icin mükemmel bir ürün ve hicbir yanma ya da tahrise neden olmadi bu zamana dek. As I said, I used Garnier since years and I prefer to use it because of its multitasking. It is effective to fight against acne. I feel my skin look healthy and brighter after using it. I love the fresh feeling it gives after usage. I believe it is effective if you use it long-term. I did not observe and side effects or irritation on my skin.  

Essence kullandiktan sonra da ayni ferahlik hissini verdigini söyleyebilirim. Yüzümün saglikla parladigini da söyleyebilirim. Bu ürünü yazisini yazacak kadar kullandim fakat Garnier ile kiyaslayinca o kadar uzun zaman kullanmadigim icin cok kesin cümleler kuramiyorum. Evet sivilce olusumunu engelledi ama siyah nokta olusumunu ilk baslarda kullanmaya basladigimda engelledi fakat zor zamanlarda sanki geri geliyorlar gibi hissediyorum. Eger cok yagli ve ya sorunlu bir cildiniz yoksa, günlük ihtiyacinizi karsilayabilecek uygun fiyatli bir ürün. Hicbir tahris ya da yanma gözlemlemedim, memnun kullandim, kullaniyorum. Essence also gives me the same fresh feeling after i use it. I can really say my face looks healthier and brighter. At the beginning I also see the effect on blackheads. But recently I cannot really see it anymore. I feel like it is not really fighting with blackheads anymore. It can be because of my skin or other things. If you do not have a problematic and oily skin, for daily usage , Essence is cheap and effective product for you. I did not observed any side effects, although I used it sometimes more than one per day ;)


Okudugunuz icin cok tesekkür ederim. Sizin de eger yagli ve akneye megilli cildiniz varsa, kullandiginiz yüz temizleme ürünlerini yorum olarak yazarsaniz cok sevinirim. Bir dahaki yazimda tekrar bulusmak üzere :)

Thanks a lot for reading :) If you also have a oily and problematic skin, could you please comment on this post, what is your product? Any suggestion is welcome ! Hope to see you here more :)







  




Yorumlar

  1. Ben garnier'e bayılıyorum sınav dönemleri için harika oluyor.Ve aynen düzenli kullanmayınca etkisi olmuyor.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de canim düzenli kullanmak gerek, ama bazen tembellik yaptigimiz da oluyor :)

      Sil
  2. garnierı bende kullanıyorum haftada 2 kere. karma cildim var benimde ve yağlı ciltlerde en büyük sorun gözenekler maalesef. neutrogena markasının siyah nokta oluşumunu engelleyici peelinginide arada kullanıyorum. bence cildin yağlı diyorsun hergün uygulama yapma derim çünkü bende hergün peeling yapanlardandım sanki daha temiz oluyor diye ama maalesef gözenekleri büyütücü bir işlem bu:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum ama dedigin gibi temiz hissetmiyorum yapmayinca. 2 gunde bir yapiyorum, cogu zaman .. Ayni dert canim :(

      Sil
  3. Garnier'ı uzun bir süre severek kullanmıştım ben de canım, çok güzel ve kullanışlı bir ürün. Mükemmel bir inceleme ve karşılaştırma yazısı olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim, Garnier kullanmayan yada begenmeyen yoktur herhalde :)

      Sil

Yorum Gönder