Kiko ruj 802 inceleme

Merhabalar,

Kisacik bir inceleme ile karsinizdayim. Kikonun güzel bir nemlendirmesi olan 802 numarali rujundan bahsetmek isterim.
Ben cok fazla koyu renk ya da renkli ruj kullanan biri degilimdir. Bu yüzden bu ruju da hem dogal bir renk oldugu icin hem de nemlendirme ve günes koruma özelligi oldugunu duydugum icin aldim. Bu aralar hep benimle kendisi..
Renkli ruj kullanmayan biri olarak, rengi sizin pek hosunuza gitmeyebilir fakar verdigi nemlendirme ve hafif parlaklik ile benim gözdem oldu kendisi.

Kesinlikle diger lipglosslar gibi yapis yapis bir yapisi cok ama cok hafif bir yapiskanligi da yok degil. Kaliciligi 1-2 saat diyebilirim. Eger hic birsey yiyip icmezseniz belki daha uzun sure kalabilir. Ben sürekli kahve icen biri olarak, daha uzun süre koruyamadim kendisini. Ama nemlendirme ozelligi 2 saat sürdü diyebilirim.
Kikonun diger rujlarini henüz denemedim. Fakat fiyat acisindan gayet uygun oldugu icin, ilerki zamanlarda elimin gidecegi kesin. Dudagimin neredeyse kendi rengindeki bu 802 numarali nemlendiricili ruju begendim ve severek kullaniyorum. Kendisi 3,9 euro. Eger firsatiniz olursa, denemenizi tavsiye ederim. Bircok renk secenegi de mevcut.

Okudugunuz icin cok tesekkur ederim, baska yazilarda görüsmek üzere :)

Yorumlar

  1. Kiko'dan tek bir adet rujum var. Bir kez şubesine rastgele uğramıştım ve indirim vardı. O aralar pek ihtiyacım olmadığı için 105 no.lu göz kalemini (mavi) ve 395 no.lu cream lipstick ruju (kahve nude) almıştım. İkisinden'de memnun kaldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem farlardan henuz alamadim, 3 hafta önce falan gitmistim en son indirim vardi ve kalem farlardan kullanabilecegim bir renk kalmamisti alamadim ama ben de cok merak ettim. Bu aralar hydrating fondetenini de cok severek kullaniyorum kikonun. Maskaram da favorim kikonunki. begenmedigim bir ürünü olmadi henuz bakalim :)

      Sil
  2. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 27 million visits, 198 countries of the world! and more than 19,000 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++

    YanıtlaSil
  3. Ayy rengin güzelliği 😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. varligi yoklugu pek belli degil, belli belrisiz isilti veriyor sadece :) ben boyle seviyorum nedense..

      Sil
  4. merhaba, blogunu çok sevdim, takipteyim:)
    sen de benimkine gelirsen çok sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun oldum :) hemengeliyorum bende bloguna :)

      Sil
  5. Bu markanın subesine hic rastlamadım ankarada var mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiko henuz Türkiye de satilmiyor canim, sadece instagram veya internette bazi hesaplarda bulabilirsin :)

      Sil

Yorum Gönder