Kiko tekli far incelemesi 239 infinity - Kiko eyeshadow 239 infinity

Merhabalar,

Almanya`da yasadigim ve Kiko ürünlerini yasadigim sehirde buldugum icin en cok gittigim yerlerden biri oldu bu magaza. Fiyatlar Türkiye ile kiyasla epey uygun burda, maalesef, cunku vergiler isin icine girince, Türkiye satis fiyatlari iki katina cikiyor.

Bugün size tekli aldigim fari tanitmak istedim. Ürün fiyati 3,9 euro. Pigmentasyon cok basarili. Zaten üzerinde de yuksek pigmentli yaziyor ve gercekten oyle. Rengini hemen veriyor. Asla da tozutma yapmadi. Bende ki rengi grimsi ve koyu toprak tonlari arasi bir renk. Numarasi 239 infinity. Ben bu fari günlük , göz kapaklarima derinlik vermek icin, katlanma bölgesine, genis bir dagitma fircasi ile uyguluyorum. Gayet memnunum. Far bazi olarak Catrice ile birlikte kullandim. Cizgi ve yaglanma yapmadi. Eger firsatiniz olursa kesinlikle deneyin derim.
Simdi sizi fotograflarla basbasa birakiyorum... Okudugunuz icin tesekkur ederim, görüsmek uzere :)





Yorumlar

  1. Çok güzel bir yazı olmuş canım ellerine sağlık :) Keşke bizler de kolayca ulaşabilsek bu güzel ve uygun fiyatlı ürünlere :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tatlim, ya ewt maalesef vergiler yüzünden ve tabi euro ve dolarim bu denli tirmanisi, fiyatlari daha da arttirdi. keske elimden gelse ben getirebilsem ürünleri :)))

      Sil
    2. Aynen canım. Çok sağol düşünmen yeter :)

      Sil
  2. Blogunuzu takibe aldım benim blogumada beklerim :))
    http://setenayileguzellik.blogspot.com.tr/?m=0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnuniyetle canim :) Instagramda bir cekilis yapiyorum katilmak istersen instagram sayfama beklerim :) @deneyenbayan

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık. Blog keşif etkinliğinden geliyorum, takibe aldım, ilginizi çekerse benim bloğuma da beklerim. Hem bende de bir hediyeli blog keşif etkinliği var. Sevgiler...

    http://istanbul-hanimefendisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum tesekkürler, ben zaten sizi takipteyim :)

      Sil

Yorum Gönder