Kiko Volume and definition versus curling mascara - - Review and comparison (inceleme ve karsilastirma)

Merhabalar,

Hi everyone,

Bugün size bir tanesini 2 aydan fazla bir zamandir kullandigim (ayni zamanda suan instagram hesabimda devam eden cekilise de ekledigim bir ürün), iki maskara karsilastirmasi yapmak istedim. Iki ürün  de Kiko markasinin ve siyah renkte. Waterproof olduguna dair bir bilgi yazmiyor fakat ben bir sorum yasamadim. Ikisinin de fiyati ayni ve 3,90 euro. Simdi gelin bir kac madde halinde karsilastirma yapalim :)

Today, I would like to compare 2 different mascaras from Kiko brand. The one which is volume and definition one, I have been using it since 2 months. They are both black and it is not written that they are waterproof but I did not have any problem during the day. They each cost 3,90 euro from Kiko Germany. Let us compare them shortly :)

Ikisinde de top coat maskara yaziyor. Ben iki türlü de kullandim. Yani baska maskara kullandiktan sonra üzerine sürdügümde oldu, ya da direkt bu maskaralardan birini kullandim. Baska maskara üzerine uyguladiginizda %80 daha etkili oldugu ve icerisinde cesitli mineraller oldugu, kolayca kirpiklerinize isledigi, agirlastirmadan etkisini gösterdigi ve 2 farkli testden gectigi Kikonun kendi internet sitesinde yazan özellikleri arasinda.

They are both top coat mascaras. I used them after using another mascara and also just these products as a mascara without applying previous mascara. In Kiko webpage it is written that these help to improve effects of mascara up to 80%,  has special resins in their formula, can penetrate easily, tested with 2 different tests. 
Ilk olarak Volume ve definition olana bakalim. Kendisini suan devam eden instagram cekilisine de ekledim ve 2 aydir kullaniyorum. Gayet memnunum. Tek basina olan performansi bana gayet basarili geldi. Yapisi oldukca hafif, kesinlikle agirlasma yapmadi. Vaad ettigi gibi hacim verdigini de söylemeliyim. Kirpiklerimi yapistrmadi. Zaten fircasini cok begendim.Bütün gün gayet basarili kullandigim bir maskara oldu :)

First lets start with volume and definition one. As I said, I have been using this since 2 months everyday more or less. I really liked this one. I also like the performance when I only use this macrasa without using another one previously. The formula is light, gives the volume, goes on smoothly. I like the brush design also. It keeps my lashes definition without any clumps. It was really effective all day long :)
Ikincisi kivrim veren maskara. Fircasindan da görebileceginiz gibi, yapisi digerine kiyasla gayet yogun ve kalin. Fircasinin acisi sayesinde kirpiklerimi güzel kivirdi ve daha uzun gösterdi. Fakat gün icinde biraz agirlik hissettigimi ve kirpiklerimin düstügünü söylemeliyim. Cok az da olsa topaklanma da oldu. 

Second one is the curling mascara. As you can also see from its brush design, its formula is thicker and when you apply it gives you really curled and long lashes. I have to admit that it gets heavier during the day and I observed a little bit clump. If you really have poor lashes this would fit you very well :)

Yazimin sonunda, herhangi bir sponsorla calismadigimi, tüm paylastiklarimin kendi dürüst düsüncelerim oldugunu belirtmek isterim. Okudugunuz icin cok tesekkür ederim :) Görüsürüz :*

At the end of my comparison, I would like to mention that all reviews and comparisons are my own honest opinions and I am not working with sponsors.
Thanks for reading, hope to see you soon :*






Yorumlar

  1. Merhaba beyazbegonvilde gordum blogunuzu takibe aldim banada bekliyorummm

    YanıtlaSil
  2. Merhaba beyazbegonvilde gordum blogunuzu takibe aldim banada bekliyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum Ben de takipteyim :)

      Sil
  3. Cok bahsedilen bir marka bende denemek istiyorum en kisa zamanda

    YanıtlaSil
  4. Yazıyı okudum ve "Kiko ülkemize geliverse de Flormar'a rakip çıksa ve Flormar ambalajlarını düzeltmeye başlasa..." diye komplo teorileri üretiyorum şu an. İkisinin mağazaları bile benziyor sonuçta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gelse de Kikoyu Flormar kadar uygun fiyatli satmazlar diye tahmin ediyorum :/

      Sil
  5. Kiko'nun ruju ve farını deneme fırsatı bulup çok sevmiştim. Rimelleri de aklımda artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakinda kalem far ve alligini da paylasmayi dusunuyorum canim, eger firsatin olursa kalem far ve alliklarina da bak derim :)

      Sil

Yorum Gönder