Bitenler 1

Selam güzeller,

diyenler olmustur, bu kiz surekli aliyor hic mi bsy bitir miyor diye :) Ben de oyle dusunurdum :P

Öyleyse aylardir biriken bitenler cantama bir bakalim.
Nivea Fresh pure roll-on : Bayilarak kullandigim bir ürün. Belki de yaklasik 10 tane bitirmisimdir. Iz birakmayan ve icerigi temiz bir ürün. Etkisi tabiki 48 saat falan kalici degil ama benim icin basarili denecek kadar uzun :)

Syoss Anti-Frizz sac spreyi : Bu ürünü ilk ciktiginda aldim, yaz basiydi. Sonra da bir daha görmedim. Ben sevmistim. Aslinda frizz kivrim demek, yani sacinizdaki kivrimlari duzlestirmeyi vaad ediyor. Benim en sevdigim yönü, elektriklenen saclarimi yatistirmasi olmustu. Tel tel cikan kirik uclarimi da yatistirdi. ama dedigim gibi bir daha denk gelemedim bu urune.

Essence Like a new love : Bu minik parfum hediye geldi bana. Bu aralar görüyorum farkli bir sürü koku cesidiyle her yerde satiliyor Almanya´da. Ama ben bir daha almam. Kokusu guzel fakat hic kalici degil. Ben bu ürünü 1 haftada falan bitirdim, cantamda tasiyordum. Kokusunu almadiginiz icin bol bol kullaniyorsunuz ve hemen bitti.

Listerine Advanced White: Bu agiz calkalama suyunu severek kullandim, hatta suan bir tane daha aldim kullaniyorum. Verdigi ferahlik cok guzel. Ayrica dislerimi parlatti. Beyazlattigini bilemedim ama dislerimin parlak gorundugu kesin. Sevdim ve tekrar kullaniyorum.

DontoDent: Bu marka Almanya DM´in kendi markasi bir agiz calkalama suyu. Arkadasim kullaniyordu, gördüm. Memnun oldugunu soyleyince ben de alip denedim. Basariliydi evet ama bir Listerine degil.

Perl Weiss : Bu bir dis macunu. Sigara icenler icin beyazlatmayi vaad ediyor. Ben beyazlatici ozelligi icin aldim. Tam bir temizleme hissi almadim, köpürmedi. Ama normalmis. Bir beyazlatma ozelligi de görmedim. Bir daha almayi dusunmuyorum. DM Almanya´dan aldigim bir urundu.

Nivea dusta nemlendirici : Ben bu ürüne cok bayilmadim ama kotu de degildi. Gecenlerde baska bir cesidini alacakken, Niveanin dusta krem peelingini gördüm. (hatta instagramdan paylasmistim @deneyenbayan) Tekrar ayni ürünü degilde, peeling ve nemlendirici birarada olani aldim. Cok begendim soylemeliyim. Peeling tanecikleri sert ve cabuk erimiyor. Nemlendirmesi de extra oldu. Tembel iseniz, benim gibi :) , ikisi birarada guzel bir ürün.

8x4 Deo : Bu ürünü isteyerek almadim :) Deo kullanan biri degilim. Roll-on umu unuttugumu farkettigimde, kullandigim roll-onu bulamayinca, boyle bir deo aldim. Kokusu guzel okyanus ferahligi. Pudra icermiyor ve kesinlikle leke yapmiyor. Sadece benim kullandigim bi ürün cesidi degil, yoksa kendisi basarili bir deo.

Okudugunuz icin cok tesekkürler, yazinin devami part 2 olarak gelecek :)
Sizin de aralarinda kullandiginiz ve farkli deneyimleriniz olan ürünler varsa yorumlarinizi bekliyorum guzeller :)


Yorumlar

  1. Listerine'i bugün bir blogta daha gördüm kesinlikle almam gerektiğini düsünüyorum. :) nivea roll-on'unda alüminyum var mı? Varsa kullanmamanı tavsiye ederim sen benden alzheimer'dan tut bir sürü hastalığın başdostu :( ben bitenler yazısı yazıyordum bir ara sonra bıraktım bende mi yapsam bir ara acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim Nivea icin yazmayi unutmusum ama evet alüminyumsuz temiz icerikli bir ürün bu.
      Bitenleri yazinca hem de arsivlemis oluyormus insan, ne kullandi nasildi diye :) ben sevdim bu isi ! Senin bitenler yazini da okumak isterim :)

      Sil
  2. gelsin şimdi yeni ürünler canım listerine tc de var diye biliyorum bulursam mutlaka sans vereceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniler sürekli geliyor zaten durduramiyorum :) Listerine basarili, denemelisin canim

      Sil
  3. nivea pure freshi kullanıyorum ama kokusunu sevmiyorum hiç :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten mi ? ben cok seviyorum :) zevkler ve renkler tartisilmazmis ..

      Sil
  4. süpersin cnm bitirdiğin ürünlerden merak ettiklerim de vardı iyi oldu :) öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudugun icin ben tesekkur ederim canim :)

      Sil
  5. Nivea Fresh pure roll-on u denemek istiyorum. gerçekten iz bırakmıyor mu? Buna alternatif başka bir ürün varmı? teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Canim ben de iz problemi kesinlikle olmadi, alternatif suan oneremem cunku cok uzun zamandir sadece bunu kullaniyorum :)

      Sil
  6. Listerin urunlerinin hepsini cok begeniyorum mor olanini kullaniorun aci ama cok etkili,takibe aliyorum,bende yeni bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  7. Üstte soracağım soruyu zaten başkası sormuş cevap için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Konunuz için teşekkürler. Güzel bir ürün.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder