Bitenler 2

Selamlar,

Bitenler yazimin devamiyla yine burdayim :)

Syoss Sampuan ve sac kremi : Bu ikiliyi severek kullandim, hatta suan 2. seti bitiriyorum. Bende ki sampuan kalinlastirip hacim veren ve sac kremi de isidan koruyucu icerikli. Ikisi de keratinliydi. Gayet severek kullandim. Ince telli ve yipranmis saclarimda etkili oldular diyebilirim. Sac kremsiz saclarimi kolay acilmadi evet ama sac kremi ile gayet kolay acildi. Extra bir sprey ya da yag gerekli degildi ama yine de kullandim :) Simdi baska bir serisini kullaniyorum bu ikilinin. Ama sonrasinda Yves Rocher aldigim icin onlari deneyecegim.

Nivea göz makyaji temizleme sütü ile makyaj temizleme sütü : Daha önceki bir aksam rutinim yazimda da bahsetmistim. Az makyaj yaptigimda cok etkili olan ve dolayisiyla cok kimyasal icerdigini dusundugum diger Garnier ürünlerini degilde, niveayi tercih ettim hep. Az makyajdan kastim, sadece concealer ve maskara kullandigim gunler. Bence az makyaji temizlemede gayet basarililar. Kremsi yapilarini da seviyorum ben. Elimde suan Garnier oldugu icin, bu aralar tekrar almayi dusunmuyorum, ama belli de olmaz :)

Garnier günlük kullanim icin gözenek karsiti ve matlastirici özelligi olan, yagli ciltlere uygun olan yüz tonigini de severek kullandim. Uzun vadeli kullanmadim. Bu siseyi kullandim sadece fakat sivilce olusumunda etkili oldu bende. Verdigi matlik sadece 1 saat sürdü ama sivilce kurutmasi ve yeni cikmasini engellemsini sevdim. Bu ürünü bir daha alabilirim.

Clinique yüz temizleme jeli ve tonigi (bende ki 3 numarali olan yagli ciltler icin olan formul) : Bitsin diye gözlerinin icine baktim. Ben bunu 3lu deneme boyu set aldim. Nemlendiricisi de var ki kendisini 1 haftadan sonra hic kullanmadim. Yüz temizleme jeli basarili evet ama tonik bir koyuyor sanki yüzüme etanol falan suruyorum, buram buram alkol kokuyor. Nemlendiriciyle kullandigimda yüzüm normalden daha da yaglandi sanki. Hic sevmedim verdigi hissi. Bittikleri icin mutluyum ve bir daha almayi dusunmuyorum :)))

Okudugunuz icin cok tesekkürler :)
Sizinde kullandiginiz ve benimle ayni fikirde oldugunuz ürünler varsa, ya da baska tavsiyeleriniz lutfen yorum birakin :)

Yorumlar

  1. Bende Syosslara bayılırım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem bereketli ürün kolay bitmiyor :)

      Sil
    2. tabi canım yalnız biz pahalıya alıyoruz burada be :))

      Sil
    3. :) deme oyle, bazi seyler de burda pahali Türkiyeye kiyasla :*

      Sil
  2. syosss şampuanları denemek lazım belki ince teli saçlarıma iyi gelir :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sacim ince telli, ben severek kullandim, keratinin etkili oldugunu ve sacimi yatistirdigini dusunuyorum cunku elektriklenmem cok cok azaldi :)

      Sil
  3. all of them are my favorites....love clique

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I am not happy with clinique unfortunately, especially tonic smells too much alcohol :/

      Sil
  4. daha önce syoss kullanmak kısmet olmadı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seviyorum , ikincis seti de bitirdim. Verdigi temizlik hissi, kokusu da guzel :) Ama kremsiz kullaninca sac sacmak kolay olmuyor orasi dogru ..

      Sil
  5. Nivea goz makyaj temizleyicisini bende hafif ve suya dayanıklı olmayan ürünlerimde kullanıyorum. Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  6. Ben syossu hic sevmememistim ama kullandigim keratinli olaniydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her cilt tipi farkli canim olabilir

      Sil
  7. Clinique hakkında hiç iyi yorumlara denk gelmiyorum. Senin de onayınla hiç yaklaşmamaya karar verdim özellikle bu serisine :D

    YanıtlaSil
  8. Resmen ismi icin satiliyor gercekten ve de asiri pahali :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder