Bitenler 3

Selamlar !
Bu yazi serisi hic bitmeyecek herhalde :)

Ta taaam 3. part basliyor..

Nivea Anti-age el kremi : herhangi bir anti-aging özelligini gormedim. Icersindeki Q10 koenzim ile yaslanma ve leke olusumunu önlemeyi vaad ediyor. Sürünce kisa bir süre sonra tekrar sürme hissi uyandirdi bende. Bir daha almayi dusunmuyorum , üzgünüm..  Kasa yaninda durdugundan, beklerken merakima yenik düsüp aldigim bir üründü. Belki de uzun vadede etkisini gösteren bir ürün ama dedigim gibi verdigi kuruluk ve tekrar kullanma hissini sevmedim.. Yapisi orta kivamda ne cok civik ne cok kati, emilimi fena degil. Belki kullanan memnun olan vardir, lutfen bana yorum birakin. Sizde de kuruluk oldu mu benim hissettigim gibi?

Dalandan bahsetmeme gerek var mi bilemiyorum cunku paylasimlardan gördügüm kadariyla cogunluk kullaniyor ve mutlu :) Ben suan ikinci minik boyunu cantamda bulunduruyorum, ilkini severek kullandim bitirdim. Yapisi aslinda tam benim istedigim gibi, yagli ve kivami koyu, yogun bir urun. Emilimi cok basarili. Ellerimi yumusacik yapiyor ve kokusu gercekten sahane, en sevdiklerimden :) Ben gün icinde bu ürünü sadece elimin üst kismina azicik alip, iki elimin üst kismini birbirine degdirecek yayiyorum. Ellerime komple aksamlari uygulayip, mis kokan dalan kremiyle yumusacik yapiyorum :) Kesinlikle deneyin derim !

Nivea minik mavi kutu ise yagli bir krem. Bunu ben ayaklarima dus sonrasi uygulayip corabimi giydim uyudum. Ve yumusacik yapti. Ayrica ameliyat sonrasi alinan dikislerim biran once iyilessin diye, yaralar üyerinde kullandim, Yapisi ve etkisi guzel bir ürün. Fakat cok yagli oldugundan gunluk el kremi kullanimina uygun oldugunu dusunmuyorum. en azindan benim icin.

Loreal Sunkiss: Saclarimda ombre varken, ust kisimlari (boyasiz saclara uygulanmali) acmak icin kullandim. Ben verdigi isiltili acik renk tonunu sevdim. Fakat sisede hala olmasina ragmen kullanamiyorum cunku saclarimi komple kahverengiye boyadim gecenlerde. Dolayisiyla kalan cöpe gidecek :/

Nivea sac spreyi: Toni and Guy kesfetmeden önce dalgalarimi sabitlemek icin kullaniyordum mecburen. Ama yapisindan dolayi yapiskan bir hissi var ve kesinlikle yikamadan uyutmadi beni kasintidan. Bendeki sari saclari parlatmayi vaad eden cesidiydi. Pek bir etkisini gormedim :/ Yapisini da begenmedim, dogal durmuyor maalesef, sertlestiriyor.

Ortadaki Guhl ürünleri, Almanya Müllerden aldigim ürünler. bu ürünleri ombrelerimdeki sari rengin sarisi bozulmasin kalici olsun diye kullandim. Sari sac bir süre sonra yesil yada turuncumsu olabiliyor maalesef, bu süreyi uzatmak icin kullandim. Gayet basarililar. Gri olani da degisiklik olsun diye denedim farkli bir etkisi olmadi. Dedigim gibi saclarim suan kahverengi oldugundan gri olan kutuda hala olmasina ragmen kullanamiyorum. Haftada bir uyguluyordum. Fiyatlari da tanesi 2,5 euroydu. Eger bebek sarisi gibi acik tonlarda saclariniz varsa, kaliciligi arttiran, sarilari guzel parlatan urunler, tavsiye ederim. Tabi Almanya Müllere yakin bir komsudan siparis etmeniz gerek :)

Sanirsam simdilik bu kadar. 
Makyaj ürünleri bu kadar cabuk bitmediginden, onlar icin biraz daha biriktirme yapiyorum :)

Okudugunuz icin tesekkürler :)

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Bitenler yazim hic bitmeyecek ve de gelenler her zaman gelmeye devam edecek sanirim :)

      Sil
  2. Bende neden biseyler bitemiyo ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelenler büyüktür bitenler olabilir :)

      Sil
  3. Nivea gerçekten iyi bir marka aslında ama tüy yapıyor uzun süreli kullanmamanızu tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic o kadar uzun zamanli kullanmadim tesekkür ederim canim

      Sil
  4. Nivea gerçekten iyi bir marka aslında ama tüy yapıyor uzun süreli kullanmamanızu tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  5. Ürün bitirme konusunda başarısız olanlardan biri de benim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aylardir nerdenyse biriktiriyorum bitenleri o yuzden boyle cok sey bitirmis gibi oldu biranda yayinlayinca :)

      Sil
  6. gelsin şimdi yeniler canım ah o alan beni kokusunu hayran birakıyor :)

    YanıtlaSil
  7. Loreal sunkiss basarılı bi ürün severek kullandım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAcimi boyayana dek bende kullandim ama artik pek mümkün degil canim :/

      Sil

Yorum Gönder