Essence all about Nudes eyeshadow - far paleti

Selamlar,
Bugun uygun fiyatli Essence markasinin all about nudes far paletini sizinle paylasmak istedim.
8 farkli renkten olusan bu palet dogal kahve tonlarindan olusmakta. 3 tanesi parlak simli , digerleri isiltisiz ve birbirine yakin tonlar. 

Renklerini guzel veren bu palet maalesef tozutma yapiyor. Icinde kendi fircasi bulunmuyor. Renklerin bazilari birbirine cok yakin, swatchtan görebilirsiniz. Ben goz kapagimdaki damarli gorunumu kapatmak icin acik renkleri uygulayip, koyu tonlarla da gozlerime derinlik bir golge vermesi icin kullaniyorum. Benim icin basarili bir palet hem renk secenekleri olarak hem de uygun fiyatli olmasi ile. Boyle olunca tozutma yapmasini gormezden gelebiliyorum. Benzer renkleri iceren the Balm paletlerinin de tozuttugunu dusununce, Essence uygun fiyati ile bence daha cazip.

Daha once paylastigim how to make matt eyes paleti gibi mat bir bitisleri yok, dogal gunluk makyaj icin ben severek kullaniyorum. Sizinle de paylasmak istedim :)
Okudugunuz icin tesekkurler, umarim fikir verir.

Bu arada ayni serinin, Roses, Vintage, Greys ve Bronzes gibi baska renk secenekleriylr farkli paletleri de mevcut. 
Iyi pazarlar :)
Not: ilk defa ipad ile resim cektim hic emin degilim kalitesinden, eger kotu ise kusura bakmayin :/ Kameramda bir sorun var kullanamiyorum henuz.

Yorumlar

  1. Cok kullanışlı bi palet bencede alinmali:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de canim hem renkleri hem fiyati cazip :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Essence ile yaptığım çekilişte bu paletin gri tonlarından oluşanı vardı.Bende bu vesile ile deneyimleme fırsatı yakalamıştım.Paletin pigmentasyonu çok iyi.Fakat benim gönlüm sendeki nude da kaldı :) kahverengi tonları daha çok seviyorum.En kısa zamanda bu paletten alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengini guzel veriyor bende sevdim, renk olarak bana da daha yakin bu tonlar, sevindim begenmene canim :) umarim memnun kalirsin

      Sil
  5. Renkler çok güzel tam benlik essence ürünlerini hep sevdim bunu alırsam ayrı severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim seversin canim simdiden güle güle kullan :)

      Sil
  6. Elimde zibilyon adet kahve tonlarıda far olmasa alınası bir palet güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangimizde ayni durum yokki :) yine de yenilere acigiz :)

      Sil
  7. Bu palette cok kararsizdim acikcasi ama fiyati ve performasi acisindan bakilirsa almaliyim sanirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogal tonlar severler icin göz bazi olarak bile kullanilabilir :)

      Sil
  8. renkler bana biraz silik gibi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silik degil aslinda ama birbirine cok yakin renkler :)

      Sil
  9. renkleri güzele benziyor fiyatına göre başarılı bir palet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence fiyat acisindan genel olarak cok cazip geliyor bana, elim hep gidiyor yeni ürünlere :)

      Sil
  10. Ne güzel renkler bunlar, sıcacık! Tam kışlık. :)

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım renklere cok güzel bir yazı olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederimmm sevindim begenmene :)

      Sil
  12. bence fotoğraflar kaliteli çıkmış. Essence çok fazla kullanmadığım bir marka ama renkleri çok güzel. bu arada yeni blog açtım beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder