Essence How to make matt eyes far paleti – eyeshadow palette

Selam güzeller, 

Hi beauties,
 
Eger mat ve dogal tonlarda uygun fiyatli far paleti ariyorsaniz belki bu yazi size bir fikir verebilir.   

Ben 3-4 defa kullandim simdiye dek, cok cok bayilmadim ama renkleri acisindan, günlük makyajimda kullanabilecegim tonlar oldugundan alip denemek istedim. Malum bir the Balm cilginligi aldi basini gidiyor. Kesinlikle haklilar, ürünleri cidden cok basariliymis, ben de alinca farkettim ama yine de fiyat acisindan herkesin her zaman ulasabilecegi ürünler degiller. Belki bu bir alternatif olabilir dedim ama pigmentasyon cok basarili degil maalesef. Ama renkleri benim icin guzel, 2 yada 3 kat uygulamaniz gerekebilir asil renge ulasmak icin. 


Kutusu cok hos, icerinde kendi fircasi ve aynasi var. Hatta icinden örnek uygulamalrin oldugu kartlar cikiyor. Yine cok popüler olan farlara tek tek isim verme bu palette de var: Crème Fatale, Sugarcoated, Tearose, Chai Latte, Hello Hazel and Go choco. Bu arada paleti 5,95 euroya aldim


Gercekten mat duruyorlar, toplanma yapmadilar (Catrice far baziyla kullandim). Benim yagli göz kapaklarimda bile gün boyu sabittiler

Tek sorun pigmentasyon, onun disinda tasarim ve renkleri sevdim

Resimlerin isiklandirmasi iyi olmasina ragmen, fotograf makinam ile sorun yasadigim icin, renkler soluk cikti, kusura bakmayin :/
Okudugunuz icin tesekkür eder mutlu aksamlar ve haftalar dilerim


If you are searching for matt and natural colors eyeshadow this product can be an option for you!

It costs around 6 euro. There are also “How to make nude eyes” and “How to make smokey eyes” available.

I used this palette couple of times and I can say for the price it is ok. Could be better… Pigmentation is not so successful. You may need to go for second and even third layer to see the exact color. The palette has 6 different eyeshadows with different names, a mirror in the box, a brush is also including and there are different instruction cards. The eyeshadow names are Crème Fatale, Sugarcoated, Tearose, Chai Latte, Hello Hazel and Go choco. It is so popular nowadays to give names to eyeshadows J

If you do not want to pay a lot of money for other high quality eyeshadow palettes, this could be an option!

Thanks for reading!

Yorumlar

  1. bayıldım bu palete, ama henüz türkiye de yok sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben fiyatina bakarken turk bir internet sitesinden 18 lira diye gordum ama standlarda henuz olmayabilir canim

      Sil
  2. Bende henüz göremedim standlarda umarım en kısa zamanda Türkiye ye geliiir ☺💕✌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begenmenize cok sevindim, 2 farkli palet daha vardi how to do nude eyes bir de how to do smokey eyes ama onlari da internetten gorebilirsiniz 😍

      Sil
  3. Renklerini sevdim ama pigmentsiz oluşları pek hoşuma gitmedi. Özellikle kutusuna bayıldım, Benefit'e ulaşamıyorken benzeri bir ambalaja sahip ürünü uygun fiyatlı ve bana göre daha ulaşılabilir olan Essence'da görmek hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de renkleri icin aldim acikcasi, no makeup makeup oluyo benim gundelik isimi gordu, tam rengi icin en az 2 kat kullanmak gerek maalesef

      Sil
  4. Yine Türkiyede rastlamadığım ürünlerden bir tanesi:) kutusuna aşık olunur bunun ya renkler mat olmasına karşın sondaki 3 renk icin alırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. No makeup makeup icin yapilmis ben sevdim renk skalasini ama 2 kat surmeden olmuyor :/ Belki begenirsiniz aklinizda bulunsun diye paylasiverdim , gec geliyor ama geliyor Turkiye ye 😍

      Sil
    2. Cok iyi ettin yeni gelecek ürünleri sende okumakta bence gayet güzel :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. di mi cok kompakt kutu minnak aynali renkler dogal 😍

      Sil
  6. Bence günlük kullanıma çok uygun renkler. Karşılaşırsam buralarda alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen gunluk kullanima uygun bence de, varla yok arasi renkler sade severler begenebilir :)

      Sil
  7. Ay ben bunu görmüstüm kizzz :D Cok güzelmis zaten paketine bayilmistim. Ben de alacagiiiim banane banane :D Güle güle kullan canim benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diger 2 tanesini de gördun mu canim? how to make nude eyes bir de smokey eyes vardi ayni sekilde kutularda, onlar koyu geldi bana bu daha dogal renkler diye bunu aldim, kullanabilecegim bsy olsun istedim :) Al tabi gercekten hic makyaj varmis gibi durmuyo renk vermesi cok iyi degil ama en azindan göz kapaklarimlarindaki damarli goruntuyu kaldiriyor :)

      Sil
  8. Ay Turkiyeye gelmiş mi ki bundan tasarımı çok güzel :) ama Pigmentasyonu düşündürücü :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim o kismi ben de anlamadim, internetten Turkiye fiyati gördum ama emin degilim, gec de olsa gelir diye dusunuyorum :) rengi cok vermiyor ama renk esitsizliklerini kaldirmak icin hafif olarak uygulanabilir :)

      Sil
  9. Cok guzeel gorunuyo sirf kutusu icin bile alinir umarim turkiyeye de gelir :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelir diye dusunuyorum ama bekleyip görelim :)

      Sil
  10. renkler ve kutu tasarımı çok güzel görünüyor bide pigmentasyonu iyi olsa çok güzel bi palet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok cok belirsiz tonlar seviyorsan idare eder bir palet :)

      Sil
  11. Bayıldım harika bir palet:)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel ya :) tc de var m ki bu ?

    YanıtlaSil
  13. Henüz yokmus sanirim, yorumlardan anladigim kadariyla :)

    YanıtlaSil
  14. renklerine bayıldım ayrıca çok guzel yazmıssın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim :) renkler belli belirsiz ama ben seviyorum bu tarz makyaji :)

      Sil
  15. Ay çok beğendim ya, yani renkler ve mat oluşu tam istediğim gibi bi palet.. Hemen gelsede alsam ^-^ Çok güzel fotoğraflamışsın bence :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim, alternatif olarak bugun paylastigim baska bir essence far paletine de bakabilirsin :)

      Sil

Yorum Gönder