L.A. Girl Pro.conceal HD.high-definition concealer

Merhabalar,

Bügun cok duydugunuz gördügünüz bir üründen bahsetmek istiyorum. Kendisi LA girl pro concealer. Suan instagram hesaplarinda satista. Ben koyu olan Medium Beige rengini Almanya´da bir cekilisten kazandim. Sonrasinda begenince, 18 renk secenegi olan bu kapaticinin Classic ivory rengini kendim aldim. Ama secenek cok oldugundan kendi renginizi tutturmaniz zor gercekten cünkü bu renk bana biraz acik kaldi. Almanyadaki fiyati 4,95 euro.

Gelelim incelememize.. 8 gramlik tüp icerisinde ve kendinden aplikatörü olan bir concealer. Aplikatörü bana biraz tuhaf geldi cünkü boyle sicim gibi iplerden olusuyor ve kesinlikle uygularken cizgiler yaptigindan, yuzuk parmaklarinizla yada bir firca ile sünger ile üzerinden gecmeniz gerekiyor. Ama aplikatör sert bir yapida degil.

Resimden görebileceginiz gibi, tüpü skarak bastirarak ürünün gelmesini sagliyorsunuz fakat cok dikkatli olmaniz gerekiyor cunku ne kadar gelecegini tahmin etmek güc. Fazla ürün geldiginde maalesef geri koyma sansiniz da yok cünkü tüp acilmiyor.
Bu arada hemen bir not düselim, üretilirken hayvanlara zarar vermeyen bir marka.

Koyu rengi ben contour yapmak icin kullandim, kolayca dagitabildim. Diger rengi ise göz altlarima uyguladigimda ise, kapaticiligini begendim. Ben her zaman söylüyorum, cok sorunlu göz altlarim var, hem morluklarim var hem cizgilerim hem de arada pofuduk oluyorlar maalesef. Dolayisiyla benim bile morluklarimi kapattigina göre epey kapatici deiyebilirim. Az da olsa cizgilere doldu. Pudramsi bitisi oldugu yaziyor ama ben üzerine tekrar transparan bir pudra ile gectim. Sadece bu ürünü kullanmadigim icin pudramsi bitisini test edemedim. Tüm gün kalici oldugunu söylemeliyim. Ayrica göz altlarim kuru olmasina ragmen, bu ürün hic kuruluk yapip pul pul görünmedi. Sevdim.
HD olunca ne oluyor hic anlamis degilim, hic kullanip fotograf cekilmedim yada televizyona cikmadim bilemiyorum :P
Bu ürün MAC pro longwear ile cok karsilastiriliyor fakat bence alakalari yok.
MAC inanilmaz kuru görünüyor, her ne kadar nemlendirmis olsamda. Ayrica MAC baya cizgilere doluyor. LA girl kesinlikle cok daha az doluyor cizgilere. Ayrica benim icin MAC ile kiyaslayinca kapaticiligi daha yüksek bir ürün. Fiyatlarina bakarsak, kesinlikle bu ürün cok uygun. MAC pro longwear Almanya fiyati 20 euro, bu ürün sadece 4,95 euro. Ayrica bahsettigim bütün avantajlari da MACten bir adim önde benim gözümde.


Eger sorulariniz varsa lütfen yorum birakin. Ya da sizin kapticiligi yüksek kullandiginiz bir kapaticiniz varsa bana önerebileceginiz yazarsaniz cok sevinirim. Okudugunuz icin cok tesekkürler :)

Mutlu pazarlar !
Zeynep

Yorumlar

  1. Ben conceaeler olarak maybelline affinitone kullanıyorum. Bir keresinde gittiğim bi Watsons'da görevlinin çok ısrar etmesi üzerine deborah'nın concealer'ını almıştım ve resmen hayal kırıklığı olmustu benim için. O gun bu gündür bir daha concealer değişikliği yapmayacağım diyordum fakat bunu deneyebilirim, teşekkürler yazı için ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir verdiyse ne mutlu bana, umarim begenirsiniz :)

      Sil
  2. kapatıcı olarak rival de loop natural touch conceleri öneririm çok başarılı ve çok da ucuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim ilk firsatta alip denerim :)

      Sil
  3. Mac kapatıcı bende hayal kırıklığı yarattı göz altlarımı kuru zaten çok ıyı nemlendirmeme rağmen çizgilere doldu ve daha çok kuruttu bunu uzun zamandır denemek istiyorum ama burada satış fiyatlarını gördükçe kendimi kandırılmış gibi hissediyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MAC maalesef bende de ayni etkiyi yapti. KAtiliyorum sana. Bu ürün MAC ten daha avantajli benim fikrimce, fiyatina gelince, sadece bu ürün icin degil her ürün icin gecerli. Essence den mesela aldiklarin da aslinda buraya göre pahali ama yine de uygun fiyatli. Onlari farkinda olmuyoruz ama bu concealer gibi türkiyede olmayan ürünler, özellikle istek üzerine getirtildiginden extra is oluyor sanirim o yuzden fiyati da artiyor. Türkiyede olmayan bir ürünü ayricalikli olarak siparis etmis oluyoruz..

      Sil
  4. Müthiş tavsiye ediliyor bu ürün. Kapatıcı konusunda sürekli deneyen biri olarak muhakkak edineceğim :)

    YanıtlaSil
  5. çok merak ettiğim ürünler arasında. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim deneme sansin olur canim basarili bir ürün :)

      Sil
  6. nerede satılıyor benimde maalesef çok sorunlu gözaltlarım var genetik morluğum var kapatıcışığı yüksekse kesin denemek isterim blogunuz da çok güzel oldu yeni takip ettim mac bendede kuruluk yarattı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mac bende de kuruluk yapti maalesef, bunu daha cok begendim. Instagramda satan hesaplar var. Ben Almanyada yasadigim icin burdan aldim.

      Sil
  7. Artık instagram dışındaki satışa sunulur hale gelsin bu ürün..

    YanıtlaSil
  8. Bu aralar kuzen viyanada viyanada bulabilir miyiz acaba ordan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir canim, online kozmetik sitelerinden bulabilir. Ben de online aldim bunlari, Douglasta falan satilmiyor yani henuz..

      Sil
  9. Tüm dünyayı aldım,bi bu kapatıcılara yetişemedim :D :D En kısa zamanda alasım var <3 Bloguna üye de olmamışım ay ben :@ Yazılarından ondan haberdar diilim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavustuk o zaman cok sevindim :) Ben instagram snapchat blog her yerden severek takipteyim :) Kapaticiyi denemelisin basarili !

      Sil
  10. Ben de instagram da görüp almaya karar verdim fakat dediğin gibi kendime uygun rengi seçmek çok zor. Ben hep yanlış renk ürün almaktan muzdaribim. Yazını okuyunca alma isteğim daha da kesinleşti ben alıp özel günlerde kullanmak istiyorum daha hafif kapatıcılığı olan ürünümü günlük kullanmayı seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk tutturmak sorun cidden canim, cunku 18 rengi var, ben de resimlerden görüp 2 farkli renk aldim 2 si de olmadi bana :) biri acik biri koyu kaldi

      Sil
  11. Bunları çok merak ediyor ve çok istiyorum. Almanya fiyatı da gayet iyiymiş. Iyi günlerde kullan balım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda cekilise koymak isterdim ama 5 euroluk urun olmaz diye getirmedim bundan, bir de renk secenekleri cok olunca rengi tutturmak cok zor diye hic girismedim :)

      Sil
  12. Benim de göz altı morluklarım var, bu kapatıcıyı çok duydum. Almayı düsünüyorum açıkcası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim basarili bir ürün :)

      Sil
  13. Bu ürünü nerden satın alabiliriz internet adresi fln var mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben dugz.de internet sitesinden aldim. Ama yazida da dedigim gibi Almanya´dan aldim.

      Sil
  14. Bu ürünü nerden satın alabiliriz internet adresi fln var mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dugz.de internet sitesinden aldim Almanya´dan :)

      Sil
  15. Merhaba acaba sizin cilt tonunuz nasıl aldığınz renkler uymadi bende almayi dusunuyorum hem renk konusunda hemde nasil alacagm konusunda endiselerim avr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canim benim cildim acik diyebilecegim bir ton ama cok beyaz da degilim, instagramdan dm atarsan ordan konusabiliriz, sevgiler

      Sil
  16. Merhaba. Almanya da yasiyorum ben de.Hangi mağazada bulabilirim ? DM lerne var mıdır acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef magazalarda satilmiyor. Ben dugz.de sitesinden cekilisten kazandim, ve baska bir rengini de yine ordan satin aldim, yapisini begenince. Ama kargo parasi da 3 euro tutuyor bilginiz olsun. Ürün 5 euro civarinda.Onun disinda amazon.de den de bulabilirsiniz

      Sil

Yorum Gönder