Maybelline Lash sensational mascara waterproof

Selam güzeller,
Maybelline lash senstaional maskarasinin reklamlari cok döndü, internette ve bazi instagram hesaplarinda satista. Ben de merak ettim. Gecenlerde Almanya Müller`de bir firsat yakaladim ve normal fiyati 10 euro iken, 6 euroya aldim. Evdeki maskara ve concealer birikimi nereye varacak hic bilmiyorum :)
Ürün takma kirpik etkisi yaratmayi vaad ediyor. Dolgunluk verdigini inkar etmiyorum ama bu ürünün abartildigi kadar süper deli dehset oldugunu da düsünmüyorum. Ilk uyguladiginizda kirpiklerinizi ayirip gercekten tel tel gösteriyor fakat uzun gösterdigini söyleyemiyorum.

Yapisi tam olarak islak degil fakat yine de sürerken dikkatli olmalisiniz, bulasma ihtimali var. Fircasi gercekten güzel, tek uzunlukta killardan olusmuyor, farkli uzunlukta killari ve kavisli.

Ve etkisini 2-3 katta gösteriyor. Gercekten dolgun duruyor. Ama söylemezsem olmaz, kirpiklerimi birbirine yapistiriyor. Ilk kat size yetiyorsa bayilabileceginiz bir ürün. Fakat sonraki uygulamarinda yapisan kirpiklerimi baska bir kas fircasiyla tarayip duzeltmeye calistim. Belki benim süremememden kaynaklidir dicem ama degil, özellikle kirpik sonlarinda bir yapisma oldu. Gün icinde agirlik yapti mi , yani yapmadi diyemem ama rahatsiz edici boyutlarda degil. Tabi kac kat sürdügünüze de bagli :) Waterproof olmasinda sorun yasamadim, herhangi bir akma dökülme yapmadi, bu konuda basarili. Gün sonunda temizlerken zorlamadi, kolayca cikti.
Bu ürünü sevmek ve sevmemek arasinda kaldim acikcasi. Cünkü ben bol bol maskara süren bir insanim. Tek kat asla yetmez. Ama tek bildigim bittiginde fircasini baska amaclar icin kullanmak uzere yikayacagim :)
Mutlu pazarlar !


Yorumlar

  1. Şu maybelline maskaraları bende merak ediyorum. 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirimleri takip et canim belki denk gelirsen bir sans verirsin :)

      Sil
  2. artık maskara duzınelerıme yenisini eklemek istemediğim için almıyorum hali hazırda kullanılmamıs 3 açılmışta öyle böyle diye kenara düşen sayısını bilemediğim bir sürü maskaram var :) bu nedenle yenilerine kapalıyım ama 2 3 kat süren biri değilim bu nedenle beğenebileceğimi düşündüm incelemen için teşekkürler :)
    Balinkokusu.blogspot.com.tr takibe aldım beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayni seyi ben de yapiyorum, elimde kac maskara oldu bilemiyorum ama maskara konusunda kendimi tutamiyorum.. Bloguna baktim ama izlemeye al butonu goremedim canim :(

      Sil
  3. Çok merak ettim Türkiye'de varsa bakacağım ben de :)

    YanıtlaSil
  4. Instagram hesaplarinda satiliyor canim

    YanıtlaSil
  5. fırçasına bayıldım ama tc de yok sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suan instagram hesaplarinda satiliyor sadece :/

      Sil
  6. Fırcası güzelmiş ama benim maskarada aradığım; uzunluk vermesi ve 2-3 katta dahi minimum yapıştırma / topaklanma yapması. Yani benlik bir maskara değilmiş. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. Bende bunun waterproff olmayanı var fırcasını seviyorum topaklanma yaptırmadıgı için normalde maybelline mascaralarını seviyorum ama fazla büyük beklentilere girmemek lazım yinede.güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fircasini bende sevdim ama cok abartilacak bi maskara degil sanki :/

      Sil
  8. Fircasi cok guzel gorunuyor gercekten, guzel yazi olmus tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim, ewt fircasi cok guzel bende kullanirim kesin baska amaclar icin :)

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :) cok cok cok abartilcak bi durumu yok ama güzel yani. Neden bu kadar asiri reklami yapildi anlamadim, ben cok cok bayilmadim, guzel :)

      Sil
  10. Hiç denemedim ama deneyebilirim :)
    Bende beklerim bloguma
    http://nypdsena.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana o zaman, hemen geliyorum bloguna canim :)

      Sil
  11. Ben de mascaraya hiç dayanamam aliyorum. Ben müller dm ve bipayi karsilastirdigimda ayni ürünlerin dm de daha ucuz oldugunu farkettim. Artik oradan aliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bipa Almanya da var mi bilmiyorum ama benim yasadigim sehirde yok en azindan. Müller ve dm de zaman zaman fiyat farklari olabiliyor artik hangisi uygunsa oradan alisverise

      Sil
  12. fırçasına bayıldımm, deneyeceğim en kısa sürede ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdiden güle güle kullan canim :)

      Sil
  13. Bende senin gibi merak ederek aldim ve senin gibi sevmekle sevmemek arasinda kaldim. Bir daha alacağımı düşünmüyorum o fiyatta daha güzel ürünler var bence 👍

    YanıtlaSil

Yorum Gönder