W7 Honolulu Bronzer (Benefit Hoola Muadili/Dupe)

Selamlar,

Benefit Hoola muadili gösterilen bir bronzer incelemesi yapmaya ne dersiniz?
W7 Honolulu bronzer performansi benefit ile cok kiyaslaniyor. Benefit Almanya fiyati 34 euro, W7 ise ebay sitesinde 6 euroya alabilirsiniz. Türkiyede internette arastirisaniz ismiyle satan siteler var. Benefit almayi dusunurken arastirdim ve w7 markasinin bronzerinin da cok benzetildigini görünce, neden 34 euro veriyim hadi daha ucuz olani deneyim dedim :) Ben daha önce Benefit Hoola kullanmadim, bu yüzden kiyaslama yazisi olmayacak. Fakat w7 Honolulu incelemesi yapabilirim :)
Efenim, ürün ayni benefit tarzi zaten isimleri de cok benziyor. Tasarimlari ayni. Fircalari ayni fakat W7 bronzer icinde aynasi yok. Yanlis bilmiyorsam benefit icerisinde aynasi var. Ürün 6 gram.


Acik tenliler icin cok koyu gelebilir kendisi cunku ben biraz keskin bir görünüm elde ettim. Tozutma yapiyor maalesef ama dagitmasi gercekten kolay bir ürün. Pigmentasyonu cok basarili ve tüm gün kalici oldu benim tenimde.
Rengi tamamen mat bir kahverengi icersinde herhangi bir parilti bulundurmuyor. Herhangi bir kirmizilik yada turunculuk icermiyor. Aynen gördügünüz gibi sert bir kahverengi.

Ben far olarak cok severek kullandim cünkü renginin koyulugu o kadar kivamindaki, gözünüzün katlanma bölgesine derinlik verme konusunda gercekten cok basarili. Tozuttugu icin biraz dikkatli uygulamakta fayda var cünkü taneciklerin göz altlariniza yada göz cevrenize bulasma ihtimali yuksek. 
Eger cok ama cok beyaz tenli degilseniz, bu ürünü severek contour yaparken kullanabilirsiniz.  Ben instagram hesaplarinda da görmedim henüz. Ama eger firsatiniz olursa fiyati acisindan benefitten önce bu ürünü deneyebilirsiniz. Heleki biraz bugday tenli yada esmer iseniz gercekten cok daha dogal durcagindan eminim. Ben severek kullaniyorum. Benefit almayi da düsünmüyorum :/
Türkiyede internette bulabilirsiniz bu ürünü, Google a ismini yazmaniz yeterli :) okudugunuz icin tesekkur ederim ! Görüsmek üzere !
Zeynep

Yorumlar

  1. Çok güzel,bilgilendirici bir yazıydı,emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Sayende yeni bir marka ile tanıştım, çok teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararli olduysa ne mutlu bana, eger denk gelirsen kesinlikle swatchla canim :)

      Sil
  3. Bende yeni keşfettim bu markayı, diğer ürünlerinide araştırdım almak için sabırsızlanıyorum. ^-^ Çok güzel bir yazı omuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim ! Far paletleri de basarili ve de uygun fiyatli benden söylemesi :)

      Sil
  4. The balmin bahama mamasini çağrıştırdi banada guzel ve bilgilendirici bi yazi olmus elinize saglik:)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bi yazı olmuş böyle muadil yazılarını daha bi çok seviyorum:) ebayden alışveriş yapınca güzelde birde uzun süre beklemesek ahh ahh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim instagramda satis yapan hesaplara da bakabilirsin w7 satiyor olabilir bazilari ama emin degilim :)

      Sil
  6. Harika bir yazi her zamanki gibi,çok da bilgilendirici olmuş canım Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begenmene sevindim okudugun icin tesekkürler canim :)

      Sil
  7. eline saglık canım bu w7 markasının ürünlerini çok merak ediyorum keşke burada da olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiyede satiliyor google da ismiyle aratirsan bulursun canim :)

      Sil
  8. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    YanıtlaSil
  9. Muhteşem, hoş bilgi dolu bir makale olmuş. elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim ziyaretiniz ve yorumunuz icin

      Sil
  10. 6 euroya gayet başarılı görünüyor. Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim canim :)

      Sil
  11. Muadili varken onca para verip almayı bende sevmiyorum oldukça güzel görünen bir ürün güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katiliyorum, okudugun icin tesekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder