Bullrich- Heilerde- paste gebrauchsfertig- Cok amacli vegan bir ürün

Selamlar,

Bugün size etkisini gördügüm severek kullandigim ve suan ikincisini aldigim bir üründen bahsetmek istiyorum. Ürünü Rossmann Almanya`dan 3,95 euroya aldim. Tüp icersinde 200 ml olan ürün, kullaniminiza ve kullanim araliginiza göre uzun süre dayanan bir ürün. 2. tüp 6 aydir acik ve kuruma olmadi. Kullanmadan önce calkalamak gerek.


Öncelikle ben bu ürünü tamamen satis danismanina sorarak kesfettim. Yagli cildim oldugunu ve sivilce problemi yasadigimi soyledim ve temiz icerikli bir ürün sordum. Önerdikleri bu ürün cok amacli ve vegan bir ürün, yani icersinde zararli bir madde bulundurmuyor. Öncelikle üzerinde yazanlari dilim döndügünce tercüme etmeye calisayim :)
Ön yüzünde, yazan Heilerde, iyilestirici toprak anlamina geliyor. Kulaga tuhaf geliyor ama cevirince boyle oldu :) Kullanima hazir ve iyilestirme ürünü oldugu yaziyor. Hemen altinda ise, iki önemli özelligi olan, kas ve eklem agrilarinda kullabildigi gibi, akneli ve yagli cilt sikayetlerinde, cilt temizliginde de kullanilabilecegi yaziyor.


Arka yüzündekileri tek tek cevirmem imkansiz :) ama kutucuk icersinde belirtilmis kullanim alanlarindan bahsetmem gerekirse, ön yüzündeki gibi kas ve eklem agrilarinda (romatizma), akneli, yagli cilt ve hatta yagli sac problemlerinde, spor esnasinda olusan yaralanmalarda (olusmus morluklarda), tahris olmus ciltlerde (günes yanigi, egzema, böcek isirmasi, ve hatta selülit problemleri gibi), yüzeysel iltihaplanmalarda (varis gibi) kullanilabilecegi yaziyor.

Ben bu ürünü yüzümde, dekolte bölgemde, kollarimda ve erisebildigim kadar omuzlarim ve arkalara dogru uygulayip, kurumasini bekledikten sonra dusta bastirmadan hafif hareketlerle yikayip temizledim. Cok koyu renk olarak akip gittigi icin, her seferinde dusu temizlemek zorunda kaldim :) Maske seklinde uyguluyorsunuz ve ne kadar ince yada kalin sürdügünüze göre 15-25 dk arasinda kuruyor. Soyulabilen bir maske degil ! Sacima bir defa uyguladim, o yuzden bir etkisinden bahsedemem ama diger uyguladigim her alandaki sivilcelerim kurudu ve iyilesti. Özellikle dekolte bölgem ve kollarimin üzerindeki sivilcelerin kurumasi ve tekrar cikmamasi cok hosuma gitti. Yüz maskesi olarak (ilk tüpü kullanirken) haftada 2 defa uyguladim. Ama diger sivilceli yerlere haftada bir pazar günleri uyguladim. Sivilce olusumunu da engelledi bana göre. Olan sivilcelerim zaten kurudu. Cok guzel bir uyumusaklik ve canlilik verdigini de eklemeliyim.

Gözenek temizligi : Maskenin gözenek temizleme gibi bir vaadi yok. Ama cildi temizler denmis. Bu maskeyi uyguladiktan sonra kullandigim siyah nokta bandina normalden cok daha az kir geldigini gözlemledim. Bu sebeple gözenekleri de temizliyor diyebilirim ama tamamen degil.




NOT : Bu yazimi 1 sene önce paylasmistim fakat farkettim ki bazi noktalari yazmayi atlamisim. Bu sebeple yeniden düzenleyip, unuttugum noktalari ekledim.

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim :)
Zey

Yorumlar

  1. ilk kez gördüm bu ürünü benimde cildim karma ve çenemde iltihaplı sivilcelerim aknelerim çıkıyor umarım bulurum ve alırım ve umarım bende de faydalı olur :) yazın çok iyi oldu benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim :) Rossmann`dan aldim Türkiye Rossmann`da bulabilir diye dusundum

      Sil
  2. rossmann da yok canım hiç görmedim ama merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Medikal ürünler kismindaydi canim kozmetik kisminda degildi, calisanlara sorarsan bulmak daha kolay olabilir :)

      Sil
  3. Benimde sırtımda sivilce çıkıyor çok değil ama çıktımı rahatsız ediyor tam benlikmiş bu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazinin ise yaramasina sevindim canim umarim iyilestirmesini gözlemlersin :)

      Sil
  4. Organik olması çok önemli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle zaten medikal urunler kisminda satiliyor :)

      Sil
  5. Benim de dönem dönem sivilce problemim oluyor maalesef :( Yaşadığım şehirde de Rossman yok ama bir gün yolum düşerse ve bulursam denemek isterim. Faydalı olmasına çok sevindim canım :)

    YanıtlaSil
  6. Cilt tiplerimiz aynı olduğu için bundan böyle yazılarını pür dikkat takip etmek şart oldu. Çok merak ettim bu ürünü. Almanyayı da Almancayı da özledim. Gelebilme imkanı yaratmaya çalışıyorum en kısa zamanda. Bu arada ikimiz de İzmirliyiz sanırsam. Çok ortak noktamız var yahu :D

    YanıtlaSil
  7. Canim ne mutlu bana :) ewt ben de Izmirliyim Almanyaya keske gelsen birde üzerine yakina gelsen de tanissak birlikte alisverise ciksak ay ne guzel mutluluk :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir ürün keske oglum kullansa. Ergenlik sivilcelerine hiç bakim yaptirmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann magazalarina bakabilirsiniz

      Sil
  9. Ne kadar çok ürün çeşidi, markası var. Talebi düşündürüyor bu da :)

    YanıtlaSil
  10. İstanbul çok sıcakkkk :( Cilt tipim sizinkisi ile aynı değil bende Rossmanna gittiğim de çok güzel ürünler buluyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann evimin yakininda yok ama gittigimde epey alisveris yapiyorum :)

      Sil
  11. Bin derda deva gibi bir üürnmüş. Bizim buradaki Rossmanşarda var mı bir bakıcam. teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim sen de memnun kalirsin tesekkürler ziyaretin icin :)

      Sil
  12. etkileri çok iyi bakacağım gittiğimde 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim en az benim kadar memnun kalirsin :)

      Sil
  13. kaç ayda bir geliyon ki türkiyayaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli bir düzenim yok :) Aklima esince firsat bulunca geliyorum :)

      Sil
    2. Merhaba kimse varmi

      Sil
    3. Merhaba kimse varmi

      Sil
  14. Merhaba urunle ilgili soru sorcaktim kimse varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumlar email ile onaylamam icin geliyor, siz yazdiginizda hemen sayfada görünmüyor bu sebeple göremediniz yorumunuzu, buyrun sorunuz nedir

      Sil
  15. Zey rengi berbat be kuzum :)

    YanıtlaSil
  16. Bu ara tam ihtiyacım olan şeymiş Zeynep'çim. Bugün Rossmann'a gideceğim zaten bi bakayım burada da var mı. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder