Janze Selülit Kremi

Merhabalar,

Neredeyse herkesin yakindigi bir konudur selülit, en azindan benim icin öyle.. Bugün size 1 aydan fazla süredir kullandigim ve etkisini gördügüm Janze Selülit kreminden bahsetmek istiyorum, Janze selülit kremi bana firma tarafindan gönderildi. Yazimin basinda bunu belirtmek isterim.

Sizlere firmanin, bana ürünü gönderirken yasadigi olumsuzluklari anlatarak konuyu uzatmak istemiyorum. Belki de biran önce ürün yorumlarimi okumak istiyor olabilirsiniz. Fakat sunu soylemeliyim ki, Ersin bey, gercekten üründen önce insan diyen birisi. Kendisine gercekten tesekkür ederim. Eger yazimin sonunda bu ürünü almaya karar verirseniz, gönül rahatligi ile alisveris yapabilirsiniz.

Öncelikle ürünün dis özelliklerinden bahsetmek istiyorum. Pompali ve icersinde 150 ml ürün bulunan sisesi kullanim acisindan gayet kolay. Ben sahsen 2-3 pompa alip gereken bölgeye uyguladim. Hem sise üzerinde icerigi ve kullanim sekli, hem de icerisinde gönderildigi kendi kutusunda her türlü bilgi yazmakta. Hem de birkac farkli dilde.

Gelelim ürünün ic özelliklerine, yani icerigine. Ürün icerigi tamamen bitkisel. Kendi sitesinde yazan icerigi su sekilde ; "Formülünde içerdiği doğal kafeinsiz yeşil kahve extractı, Biberiye elma, Kayısı, Zencefil gibi tamamen doğal bitki yağları ve bitki özlerinden oluştuğundan çok etkilidir. İçeriğindeki bu bitki extracları insan cildine en uygun halde formüle edilerek sorunlu bölgede kısa sürede ve etkili sonuç alınmasından dolayı tercih sebebi olmuştur." 
Ürün alerji ve dermatolojik testlerden gecmis.

Peki ben bu ürünü nasil kullandim? Ürün aslinda sabah ve aksam 2 defa ve yuvarlak hareketler ile masaj yaparak uygulamanizi öneriyor. Fakat ben bu islemi sabah rutinime ekleyemedim maalesef. Sadece aksamlari, üründen avuc icime 2-3 pompa alarak, tüm elimde yuvarlak hareketlerle 3-4 dakika masaj yaparak uyguladim. Emildigini farkedince biraktim. Ilk kullandigimda cok az bir karincalanma hissettim fakat bu ürünün emildigini ve etkili oldugunu gösteriyor diye dusundum. Panik yapmadim :) Ürünün kokusu beni rahatsiz etmedi, bitkisel bir kokusu var.


Sadece sabahlari kullandigimdan olsa gerek, 3. haftadan sonra etkisini görmeye basladim. Benim icin gözle görülür bir degisme ve skilasma oldu uyguladigim bölgede. Tamamen kayboldu demiyorum fakat 3. haftadan sonra ellerimle uygularken bile cildimin skilastigini hissedebildim. Eger selülit probleminiz varsa, dogal icerikli Janze Selülit kremine bakmanizi öneririm :)

Not: Ürünü kullanirken hic spor yapmadim. Tek yaptigim sey, gazli iceceklerden uzak durmak oldu :)

Okudugunuz icin tesekkür ederim. Eger ürünü incelemek isterseniz, www.janzekozmetik.com sitesine bakabilirsiniz. Instagram adresleri de @janzekozmetik

Görüsmek üzere,
Zey


Yorumlar

  1. Bloğunu takipteyiz sanıyordum da değilmişiz sanırım. Sonunda bu işe noktayı koydum, artık beraberiz :D Canım bende selülit yok ama son senelerde çok hareketsiz kalmaktan portakalımsı görünümler oluşmaya başladı. Onlar için de işe yarar sanıyorum? Merak ettiğim bir üründü. Gayet güzel, aydınaştıcı bir yazı olmuş. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim aslinda selülit sorunun az sa kurtulman da o kadar kolay olur, krem duzenli kullanimda etkilerini gösteriyor, kendin uygularken de skilastigini farkediyorsun, önümüzdeki günlerde belki bu ürünle ilgili surpriz bir cekilis yapabiliriz :) insallah senin gibi ilgilenen ihtiyaci olan birine gider o zaman :)

      Sil
  2. Bende de çok az var kullanmak isterim. Araştırıyorum şu anda bu ürün olabilir.Takipteyim (kinay2006) sizide beklerim.
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geldim tesekkür ederim okudugunuz icin :)

      Sil

Yorum Gönder