Rival de Loop Lifting Konzentrat - 1 haftalik serumlari

Merhabalar,

Nasilsiniz? Benim basim kirisikliklarimla dertte, taktim bi suredir bu duruma :(

Yas 30`u gecince mimik cizgilerim ve genel olarak cikan kirisikliklarim beni rahatsiz eder oldu :/ Bundan dolayidir ki uzun zamandir lifting özellikli nemlendirici kullaniyorum (Loreal Revitalift). Gecenlerde Rossmann magazalarinda üzerinde Lifting yazan Rival de Loop markasinin serumlari dikkatimi cekti ve alip denemek istedim.


Kusura bakmayin, ilk aldigimda resim cekmek aklima gelmedi, o yuzden bitmis halini görüntüledim.
Serumlar Vegan icerikli ürünler, tercih sebeplerimden biri de buydu aslinda. 1 hafta hergün uygulamak üzere, 7 kucuk ampüller iceriyor. Ampülleri kullanim acisindan basarili bulmuyorum. Cam sisede olduklarindan, kirarken parcalanma ihtimalleri cok yuksek ki benim basima geldi. Yere düsürmemeye özen gösterin cünkü paramparca oluyorlar maalesef.

Ürün vaadi kisa ve öz, icerigindeki Argireline etken maddesi, Aloe Vera ve susam proteinleri sayesinde, kirisik görünümünü azaltmayi, daha pürüzsüz  ve yumusak bir cilde sahip olacaginizi vaad ediyor. Tüm yüz tipleri icin yaziyor ve herhangi bir yas sinirlamasi yazmiyor.


Dedigim gibi benim mimik cizgilerim belirgin, gözenekli ve yagli bir cildim var. 1 hafta boyunca her aksam bu serumlari uyguladim. 1 ampülü kirdim ve avuc icime döktüm, iki elimi birbirine sürterek biraz isitttim ve avuclarimda olan ürünü yüzüme tampon hareketlerle uyguladim. 1 ampül benim icin cok fazla geldi. Genel olarak 2/3 ünü kullandim her ampülün. Emilimin cok kolay oldugunu söyleyemiyorum ve biraz yapis-yapis bir yapisi var. Ürünü yatmadan bir saat kadar önce uyguladim ve yatmadan önce ise Loreal Revitalift nemlendiricimi uyguladim.


Gelelim gözlemlediklerime efenim. Üzgünüm ama mimik cizgilerimde gözle görünür bir degisme olmadi. Fakat yüzüm inanilmaz aydinlik canli ve saglikli göründü. Gözenek görünümümde de gözle görülür bir azalma farkettim. Ürünü kullanmaya basladiktan 2 gün sonra snapchatteki birkac yorumda yüzümün canli ve saglikla parladigi yorumlarini da aldim.

Benim gözlemlerim benim cildim üzerinde bu sekilde oldu. Demek degildir ki herkeste ayni etkileri olacak. Siz bu ürünü kullandiniz mi? Kullandiysaniz yorumlarinizi benimle paylasirsaniz cok sevinirim. Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,

Görüsmek üzere
Zey



Yorumlar

  1. benim çok merak ettiğim , ama daha kullanmadığım bir ürün bu ... sevgiler... ve güzel paylaşım için teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  2. Okudugun icin ben tesekkür ederim canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük bir zevk ama en önemlisi merakla okudum. biz blogger birbirimizin paylaşımlarını okumayacak isek neden blogger olalım ki:)))))))))))şimdiden iyi yıllar arkadaşım .

      Sil
    2. Mutlu saglikli huzurlu seneler canim:)

      Sil
  3. Bu markanın kapsüllerini denedim ve memnun kaldım. Aklım bunda :)) bilgilendirme için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim :) umarim bundan da memnun kalirsiniz

      Sil
  4. şu sivilcelerim geçsin, ben de bir denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  5. Benim sivilce tedavim bitsin bende kullanayım o halde bende de gözenek problemi var cildim kuru olduğu için kırışmaya müsait :(

    YanıtlaSil
  6. Benim sivilce tedavim bitsin bende kullanayım o halde bende de gözenek problemi var cildim kuru olduğu için kırışmaya müsait :(

    YanıtlaSil
  7. Bebeğim benim de yüzüm yağlı ve gözenekli ama ben de pek işe yaramayacağını düşünmüştüm bunların :D Aydınlık görünüm için denenebilir ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canim mimik cizgileri icin degil ama verdigi saglikli görüntü icin denenebilir :)

      Sil
  8. ben bi gündüz bi gece için olan yani iki ampüllük olanı denedim. dediğin gibi baya aydınlık ve canlılık verdi. bende bi dahakine bunu deneyeyim o zaman. ayrıca almanyada yaşıyorsun sanırım. bi dm mağazasına gitsen fotoğraflar çekip paylaşsan nası güzel olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotograf cekmeme sorun cikarabilirler ama zaman zaman instagramda cektigim stand resimlerini paylasiyorum :)

      Sil
  9. doğru söylüyorsun kuzum. takipteyim :)

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. rica ederim senin yorumlarini da bekliyorum ;)

      Sil
  11. Yazınız için teşekkürler bende aldım hem kapsüllerini hemde ampullerinden bu da kullandıklarım arasında fakat evet bende sadece aydınlanma canlanma harici bir yararını görmedim. Kırışıklıklar için bence maalesef geçircek bir ürün tanımıyorum. Özellikle göz çevresi için.Gözün yapısı önemli ya gözkapağı düşüklüğü varsa onu giderip ondan sonra gençleşmeye bakıcaz. Fakat ben insan gülmesin mi ya gülünce benim mesela kırışıyor. kremler ne yapsın. yinede kendimi çok seviyorum..ooo iyi ki varım :)) öpüyorum hepinizi.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirisikliklar icin etkili herhangi bir ürüne ben de henuz denk gelmedim. Gülmeden olmaz, cizgim olmasin diye gülmekten vazgecemem :) Okudugunuz icin cok tesekkür ederim :)

      Sil
    2. Selam bu ürünü bende az önce aldım bakalım bu akşamdan itibaren denemeye başlıcam benimde gözeneklerim belirgin hafif sarkmada başladı ama umudum yok gibi ...bittikten sonra bende gözlemlerimi yazarım.bilgi verdiğiniz için teşekkürler😊

      Sil
    3. Bekliyor olacagim, ben de 3 gundur detox olan bir haftalik seruma basladim bakalim onun etkileri nasil olacak :)

      Sil
  12. Merhabalar, bende mimik çizgilerimden çok rahatsız oluyorum. O yüzden bende ürünü bugün aldım ve kullanmaya başladım. Bakalım sonuçtan memnun kalacak mıyım. Detox serumunu daha önce kullanmıştım ve aynı belirttiğiniz gibi sadece yüzümde bir canlılık olmuştu. Ama o bile memnun etmişti beni. Ayrıca göz için olan bir haftalık kürü de bugün uygulamaya başladım. Bakalım kaz ayaklarımdan kurtulabilecek miyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, göz icin uyguladiginiz kürü merak ettim dogrusu sonucu paylasirsaniz cok sevinirim :)

      Sil
    2. Tekrar merhabalar..göz için kullandığım 1 haftalık kür, Rival de loop regeneration augenkapseln, yani yapılandırıcı göz kapsülleri. Bugün kürün 5. günü ama yapış yapış olmasından başka bir fark ne yazık ki göremedim. Kalan 2 kürün tamamlanmasından sonra da bir mucize ile karşılaşacağımı hiç sanmıyorum :( Ayrıca yine 5 günden beri uyguladığım lfting küründen de memnun kalmadım. Daha önce kullandığım detox kürü beni daha çok memnun etmişti.

      Sil
  13. Maalesef bizde rossman yok. Dm de göremedim baska yerlere bakayim merak ediyordum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder