The Body Shop - Honey Bronze Aydinlatici - 02 numara

 Merhabalar güzeller,
Nasilsiniz ? 2015 yilinin son günleri nasil geciyor? Instagramdan takip ediyorsaniz görmüs olabilirsiniz, ben Türkiyedeyim ve geziyorum. Almanyada 1 aydan fazla sürede harcadigim parayi Türkiyede 1 haftada harcadim :) Indirimler ve merak diyelim.
Neyse efenim, yaklasik 1 ay önce paylasmistim, The Body Shop markasinin Honey Bronze 02 numarali aydinlaticisini instagramdan, simdi ise merak edenler icin daha detayli ve bol görselli yazisini yazmak istedim.

 Ürünün 3 farkli renkli var ve kremsi yapida aydinlatici diye geciyor. Benim amacim allik yada krem far olarak kullanmakti aslinda. Hep söylüyorum, yagli cildim oldugundan, zaten aydinlatici kullanan biri degilim. Kendisi orta isiltili diyebilecegim dogal bitisli bir ürün. Eger kalin sürerseniz yani cok fazla bastirirsaniz, dagitmakta sorun yasayabilirsiniz.
 Kendisinin Almanya fiyati 10 euro idi, Türkiye fiyati 49,90. Ben allik olarak ve far olarak gayet basarili buldum. Maybelline Color Tattoo Almanya fiyati 8 euro oldugundan ve genel olarak krem far kullanmadigimdan almamistim, bu ürünü görünce hem rengin allik olarak durusundaki dogalligi begendigim icin hem de belki color tattoo gibi kullanabilecegimi dusundugum icin aldim acikcasi. Iki türlü de basarili buldum.
 Resimde gördügünüz ürünün üzerinde kenarlarda biriken koyu renk aslinda benim fondotenim sanirim, cok fazla bastirirsaniz sonuc bu.
 Eger orta karar bastirarak uygularsaniz, resimdeki gibi duracaktir. Ister ellerinizle parmaklarinizi kullanarak dagitabilirsiniz, yada sünger, firca benzeri seyler ile dagitabilirsiniz. Ben firca kullanmayi tercih ediyorum. Yapisi cok cok kalin degil fakat ince de degil bence. Firca ile dagittiktan sonra, istedigim renge gelene dek birkac kat uyguladigim da oldu :)

Resimdeki görüntüsünü, durusunun dogalligini ve hafif isiltilarini sevdim. Ürünü kendi paramla aldim. Severek kullandigim icin sizlerle de paylasmak istedim. Hem allik hem far olarak kullanabileceginiz temiz icerikli bir ürün. Kremsi yapi severler icin secenek olabilir.
Okudugunuz icin tesekkür ederim :)
Zey

Yorumlar

  1. Bronz olanını beğendim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda 3 rengi de guzeldi ama benim gönlüm pembeye gitti :)

      Sil
  2. Çok amaçlı bir ürün gerçektende doğallığına bayıldım..Güzel günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  3. ıyı gunlerde kullanın :)
    geçen haftalarda bende aynı urunu aynı rengını yorumlamıstım :) ama ben ındırımle ( %30 ) 36 tl gibi bi fiyata almıştım :)
    hala far olarak kullanmadım denemek ıstıyorum :) bu arada eğer hafif hafif yogunlastırırsan fırcaya gerek kalmadan rahatlıkla uygulayabiliyosun :) fırçalarla çok fazla ürün kaybı oluyo sende farketmişsin zaten :)

    ürünü gerçekten objektif yorumlamışım sanırım kı yorumlarımız aynı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, gözümden kacmis olabilir hemen blogunuza geliyorum :)

      Sil

Yorum Gönder