Beauty Beybi`ye Tesekkür ve "Blogger" dünyasina bakisim

Merhabalar,

Bugün sizlerle icimden gelenleri, gördüklerim ve yasadiklarim dogrultusunda paylasmak istedim.

Öncelikle resimde gördügünüz herbiri benim icin birbirinden degerli hediyeleri bana Leyla´cigim, sevgili Beauty Beybi icinden geldigi icin göndermis. Kendisine cok ama cok tesekkür ederim. Bende yeri cok ayri, cünkü yaklasik 6 ay önce, instagram sayfami acarak basladigim bu yolculukta kendisi benim ilk takipcim olmustu. Sonrasinda ne zaman bir sorum olsa, gerek blogla ilgili, gerek baska bir konuda, usanmadan hep cevap vermistir :) Hic unutmam blog icin ilk reklam teklifimi aldigimda, nasil yayinlamam gerektigini bile bilmedigimden, Leyla´ya sordum ve gecenin körü whatsapp´tan bana anlatmaya calismisti. Simdi düsünüyorum da baskasi olsa yapmaz, hatta reklami yayinlamamam icin elinden geleni yapardi... Neyse cok fazla özelimize inmeden konuyu toparlamak istiyorum, bendeki yeri bambaska olan insanlardan biridir ve kendisine sonsuz tesekkür ederim, hersey icin ;) Diger yanimda olan, destek olan ve bu platformda arkadasliklar kurulabilecegini gösteren arkadaslarima da cok ama cok tesekkür ederim :)

Henüz buralarda cok yeniyim. Kendimi "blogger" olarak görmedigimi hep söylerim. Ögrenecek cok seyim var, uzun bir yol. Instagram sayfamda "blogger olmaktan korkuyorum" yaziyor. Bunun sebebi, bana göre, bu isin ciddi bir sorumluluk gerektirdigidir. Insanlara yazilarinizi objektif ve gercek deneyimlerinizle yazmaniz gerek. Bu yüzden korkmusumdur firmalardan gönderi almaya.. Ya begenmezsem ürünü, olumsuz yazima firma tepki verirse ? Bunu yasayan bircok blogger gördüm. Sanki herkes her ürünü begenmek zorunda, hele ki ücretsiz firma gönderisi ise ! Bu zaman isteyen bir surectir, kullanip etkilerini gözlemlemek, objektif yazilar yazmak.. Ayrica her zaman söylerim, benim cildimde bir bakim ürünü su sekilde reaksiyon vermezken, sizlerde etkileri farkli olabilir.. Lütfen yanlisim varsa elestirin, saygi cercevesinde her türlü elestiriye acigim, her zaman !

Benim de basima bir sürü sacma olay geldi. Almanya´da olmamdan faydalanip benden emir kipiyle ürün isteyenler oldu. Kibarca reddedince takipten cikip, üzerine engellediler beni :) Olsun. Ürün istemeyip hatta benimle bir defa bile konusmadan engelleyenler de var. Anlamiyorum, anlayacagimi da düsünmüyorum. Cekilislerim hep yanlis anlasildi, tuhaf mesajlar aldim. Öncelikle sunu belirtmeliyim, belki de kafalardaki soru isaretleri gecer, cekilis yaptigim ve blogumda paylastigim her ürün kendim bizzat para verip aldigim, kullandigim, sevdigim sevmedigim ürünlerdir. (Janze Selülit kremi haric) Cekilisleri de tabiki hem kendimi göstermek, adimi ve yazilarimi duyurmak (bunu söylemekte bir sakinca görmüyorum), hem de belki ihtiyaci olan birine cikar da onlara da bir faydam olur diye düzenliyorum. Bunu söylemek tuhaf gelebilir fakat durumum müsait oldugu icin bunu fazlaca yapiyorum, insanlari mutlu etmek hosuma gidiyor. Normal hayatimda da zamansiz hediyeler veren birisiyim.. Paylasmayi seviyorum, bunda kötü niyet arayan zihniyeti de anlayamiyorum ! Severek yapiyorum..

Durum böyle olunca, firmalardan ücretsiz ürün gelsin diye blog acan, denemeden kopyala yapistir ile yazi yazanlarla ayni kefeye konulmak canimi yakiyor. Sunu acikliga kavusturalim, Almanya´da bircok ürüne sizden daha uygun fiyatli sahip olma firsatim var, durumum el verdigi sürece de zaten alisveris yapan biriyim. Hal böyle olunca özellikle Türkiye`de olmayan ürünleri paylastigim zaman, gösteris yapma ! diyenler oluyor. Böyle bir düsüncem amacim yok, olamaz ! Bu sekilde düsünsem, Türkiye´de olmayan ürünler ile cekilis düzenlemem ! Neyse biraz zaman diyorum, elbet kalbi temiz olanlar gercekten kalbiyle baktigi zaman bunu görüp anlayacaktir diye umuyorum.

Cok uzun bir yazi olsun istemedim, aslinda daha yazacak cok seyim var ama konuyu toparlamam gerekirse, KIMSENIN EMEK HIRSIZLIGI YAPIP, GERCEKTEN COK CALISIP ÖZENLE BLOG YAZILARI YAZAN KIMSELERIN (gercek bloggerlarin da) ÖNÜNE GECMESINI KABUL ETMIYORUM !
Her türlü platformda bunun arkasindayim, ve elestiriye her zaman acigim. Yanlislarim vardir elbet fakat ögrenmek icin elimden geleni yapiyorum.

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim, yorumlariniz cok degerli..
Zey


Yorumlar

  1. Hiç sıkılmadan okudum.dediğin her şeye katılıyorum ablacım.

    YanıtlaSil
  2. Sen de benim için değerlisin hiç sıkılmadan sorularıma cevap verdin ilk instagram ve blog hesabımı kurduğumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden gelen birseyse her zaman burdayim, seve seve :) Sen de önemlisin benim icin ..

      Sil
  3. Hiç takılmamaya çalış. İnsanlar ne kadar kötü kalpli ki her harekette kusur arıyorlar. Blog senin blogun, ürün senin ürünün sana bu ürünleri bize anlatmak, takipçilerine de ürün hakkında bilgi almak düşer. Gösterişmiş. Sanki her ürünün Chanel, YSL, NARS. Garip insanlar ya. Hem laf söylerler hem de takibe devam ederler. Ben sayfanı çok severek takip ediyorum, umarım bu durumlar seni hobinden soğutmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim, eskiden üzülüyordum fakat artik ögrendim gülüp geciyorum :)

      Sil
  4. Herkes bi hayatta kalbinin ekmeğini yer o yüzden çok fazla takılma lütfen... sen inandığın şeyleri yapmaya yazmaya devam et:) ben senin yazdıklarını okumaktan fotoğraflarını beğenmekten büyük keyif alıyorum....sevgiler kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok ama cok tesekkür ederim canim, güzel anne :)

      Sil
  5. Ben boşuna deneyen bayan candır demiyormuşum :) ponçik mi ponçik kalbi tertemiz biri kendisi. İyi ki de takip ediyorum :) iyi ki de tanımışım. Şüphesi olan kalmasın çünkü dürüstlüğünden hiç ama hiç şüphem yok :) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Umarım daha fazla üzülmezdiniz 😔 Bu tür 'etiketler' ile yakıştırma yapılması çok kırıcı. Hiç kişiliğinizi, yaşantınızı bile öğrenecek kadar iyi bir takipçiniz değilim ama gerçekten samimiyetinize güveniyorum. Böyle bir yaklaşımla eteğinizdekileri dökneminizi takdir ettim. Çoğu insan bu yüzden blog açıyor ve dediğiniz gibi her şey ç'alıntı, böyle kimin ne olduğunu göremediğim bir ortamda kendiniz olarak kaldınız ve yılmadığınız için teşekkür ederim. Yağ çekme gibi bir amacım yok sizden bir beklentimde yok zaten ama sevecen, tatlı insanlar çok az ve üzülmelerine dayanamıyorum. Her şeye rağmen kocaman gülün o çok güzel gözleriniz ile. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ediyorum gercekten.. Artik önüme bakiyorum, gülüp geciyorum :)

      Sil
  7. Kötü insan kötü bakar sana. Her blogger bunları yaşıyor diyerek kendini motive et. Biz seni seviyoruz ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki herkesin bu aralar yakindigi bir konu, umarim iyi niyetlerle bakanlar kalir yanimda, tesekkürler canim :)

      Sil
  8. Sen de benim için öyle oldun ne Zaman bir derdim sorunum olsa hemen cevapladın, belki başkası olsa yapmazdı. İnstagramı açtığımda ilk destekçim sendin. Hâlâ bir sorum olsa ilk geleceğim kişi sensin. Çok samimi bir yazı olmuş. Bence takipçi almak için para ödemek yerine çekiliş yapmak bin kat daha iyi. Onun için kimse gelip boş laf konuşmasın. Bas parayı al takipçiyi senden iyi blogger yok bak sen. Ben de küçük küçük çekiliş yapacağım bunu önce içimden geldiği için yapacağım ama tabi ki takipçi sayım artsın diye de isteğim bar. Merak etmeyin çekiliş sonrası zaten nerden baksanız bir sürü takipçi gidiyor. Durup dururken engellenmek çekilememezlik. Belli ki senin yerinde olmak isteyen çok var, emin adımlarla gidiyorsun başarılısın. Firma peşinde koşmuyorsun. Oturup 5 dakika bile kafanı takmaya değmez. Seni seven bir sürü insan varken çekemeyen 3-5 kişi takılmasın kafana. Birbirimizin en büyük destekçisi bizleriz, ama bazıları çekemiyor işte. 💕💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canim birbirimizin en büyük destekcileri bizler olmaliyiz, elimden geldigince her zaman yardim ederim, senin tatli sohbetine de cok ihtiyacim var :) cok tesekkürler canim

      Sil
  9. her söylediğiniz kelimesi kelimesine doğru herkes bi şeyleri çıkarı için yapıyor resmen arada böyle güzel insanlarla tanışmak insanı motive ediyor çekemeyenler,gösteriş yaptığını düşünenler de bi zahmet takip etmesin o zaman siz doğru bir duruş sergiledikçe eminim karşılığını alacaksınız :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim her hak eden karsiligini alsin, cok tesekkür ederim :)

      Sil
  10. Bu yazı ve fikirler çok çok değerli. Umuyorum zorluklar sizi yıldırmaz iyi insanlar hep yanınızda olur❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim. Seninle de aramizda bir problem olmustu, özrümü diledim, sen de uzatmayip tatliya bagladin,baskasi olsa baska türlü davranabilirdi! tekrar tesekkür ederim bunun icin :)

      Sil
  11. Bende sizin gibi yeniyim :) çok güzel bir yazı olmuş çok teşekkürler beauty beybiye bende teşekkür etmek istiyorum kendisi bana da bıraktığı yorumlarla destek veriyor çok teşekkür ederim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Icinde öyle bir sevgi ve paylasma istegi varki beybinin, bildigini kimseden saklamaz, herkese destek olur eminim ! Sana da basarilar canim, umarim emeginin karsiligini alirsin, aliriz hepimiz :)

      Sil
  12. Ne güzel yazmışsın engelleyenleri bende anlamıyorum anlayamayacağım da ben de senin gibi çekilişler yaptım çekiliş yapmak bence hiç yanlış bir şey değil ama insanlar beni usandırdı liste koydum olmadı,çekilişi firmaya yaptırdım suçlu ben oldum falan derken ona da bi daha yapmam dedim.senin samimiyetine inanan biri olarak boşver diyorum seni bir etiket altına almaya çalışsalarda takma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ewt canim cekilislerin zorluklari da var haklisin, iyiki varsin tesekkürler :)

      Sil
  13. Ben çok beğeniyorum sizi. Bahsettiğiniz, yaşadığınız saçmalıklara da anlam veremiyorum açıkcası. Bir blogunuz var diye, paylaşımlar yapıyorsunuz diye, deneyip yazıyorsunuz diye kimse sizden başka bir şey isteme hakkına sahip olamaz ki. Nasıl sığ bir düşünce şekli bu? Kusuruma bakmayın çok sinirlendim yazarken. Ayrıca burada olmayan ürünlerin de yazılması gerektiği taraftarıyım ben. Bir şekilde alabiliyoruz almak istedikten sonra. Moralinizi yüksek tutun lütfen, yola devam. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok ama cok tesekkür ederim, cok memnun oldum bunlari duyduguma ! Sevgiler :)

      Sil
  14. Yazmayı umutmuşum beauty beybi 'yi sizin kadar fazla tanımasam da tanıdığım en tatlı insanlardan. Ayrıca kocaman bir kalbi var ve her fırsatta yardım etmeye çalışıyor. Bir de "Uyy" diyişine bitiyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyyy canım benim emin ol bende çok seviyorum sizi sürekli paylasimlarinizi takip ediyorum ve önemsiyorum sevgiyle kalın :)

      Sil
  15. Bu camiada dost bulmak zordur. Dilerim kalıcı dostluklarınız olur:)
    Bu arada hem bu yazı için hem 6 ay gibi bir sürede edindiğin takipçi sayısı için sizi tebrik ederim. 2 yıldır ig hesabım var 1 yıldır çok aktif kullanıyorum 1000 üzeri paylaşımım var buna rağmen sizin sayınıza ulaşamadım.
    Başarınız daim olsun

    YanıtlaSil
  16. Tesekkür ederim, Cekilislerin ve büyük sayfalarin cekilislerimi paylasmasinin etkisi büyük..

    YanıtlaSil
  17. Başından sonuna tüm yazdıklarına katılıyorum canım. Ve desteğim sonsuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim benim icin cok onemli her bir yorum :)

      Sil
  18. Yazdıklarına kesinlikle katılıyorum, insanların saygısız oluşunu ayıp olarak görüp üzülürken emek hırsızlığına diyecek birşey bulamıyorum..

    YanıtlaSil
  19. eline yüreğine sağlık çok güzel bir yazı olmış. yolun bahtın açık olsun. sevgiyle güzelliklerle kal zey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim ayni sekilde senin de önün acik olsun dilerim :)

      Sil
  20. bloglar arası dayanışma gerçekten çok hoş, çok kibar ve çok özel gerçekten.. Umarım yolumuz açık olur.. Yani emek verenler olarak.. Diğer kastettiklerini saymıyorum.. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emek veren herkesin yolunun acik olmasini dilerim, sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder