Beauty Blender / Almanya dm Ebelin makyaj süngeri / Almanya Müller Body&Soul makyaj süngeri karsilastirmasi

Merhabalar,

Bugün sizlerle bir karsilastirma yazisi paylasmak istedim. Bunlardan bir tanesi (eminim hepiniz kullaniyor yada duymussunuzdur) Beauty Blender (BB), digerleri ise Almanya`da dm ve Müller magazalarinda bulabileceginiz makyaj süngerleri. Dm magazalarinda bulabileceginiz Ebelin markasinin makyaj süngeri, BB muadili olarak gösterilmekte. Digeri ise yine Almanya Müller magazalarinda bulabileceginiz Body and Soul markasina ait.
Bu yazimda, kullandigim bu üclüyü kendi deneyimlerimden yola cikarak karsilastirmak istedim.

Öncelikle paketlemeleri (seffaf plastik icinde satilmaktalar) ve sekilleri ayni. Renkleri benzer fakat BB biraz daha canli bir pembe. Kullanim acisindan kiyaslarsam, BB benim icin cok az daha önde, fakat ücü de basarili is cikariyorlar. Ürünü uygulamalari, dagitmalari ve bitirisleri hemen hemen ayni. Temizlenmeleri acisindan da benzerler, kolayca iclerindeki ürünü akitip temizleyebilirsiniz. Ebelin makyaj süngerini yikadiginizda oldugundan daha fazla genisleyen ve kururken tekrar eski haline dönen bir yapida.

Peki neden benim icin BB biraz daha önde? Sebebi yapilari. Yapilari bana göre farkli. Bu üclü arasindan en yumusak yapiya sahip olan BB ve oldukca gözenekli bir yapiya sahip, gözle görmeniz mümkün. Siralama yapmam gerekirse, BB´dan sonra yumusaklik bakimindan Body and Soul makyaj süngeri gelmekte. Ebelin ise son sirada benim icin. Bu üclü arasindan Ebelin en sert yapida olani. Uygularken istediginiz sekli almaniz icin fazlaca bastirmaniz gerekmekte. Dayaniklilik acisindan da Ebelin benim icin en son sirada cünkü 3. yikamamda yirtilan Ebelin süngerim oldu. Bu belki de benim yikama stilimden kaynaklandi, bilemiyorum. Fakat digerleri ile 3. yikamamda bir sorun yasamadim. Body and Soul makyaj süngerini, BB´a yapi ve yumusaklik olarak, Ebelin markasinin süngerinden daha yakin buldum. Bundan sonra Ebelin yerine Body and Soul markasini almaya devam ederim.

Bunlarin disinda, BB Almanya fiyati 15 euro civarindayken, Ebelin ve Body and Soul makyaj süngerlerinin her biri sadece 2,5 euro. Bir BB´a vereceginiz parayla 6 adet sünger alip kullanabilirsiniz.

Benim gözlemlerim bu sekildeydi. BB´im kullanilmaz hale gelirse tekrar yenisini almayi düsünmüyorum acikcasi. Ebelin sünger ise, isini iyi yapmasina ragmen dokusunu sert buldugum icin almayi düsünmüyorum. Body and soul ile yoluma devam ederim. Uygun fiyatli ve yapi olarak BB´a en yakin buldugum makyaj süngeri kendisi oldu :)

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
Zey

Yorumlar

  1. Harika bir yazi kuzum tam da kuzenimden bisiler isticektim body and soul isticem sanirim :) birde body and soul un da minik concelar uygulama sungeri varmi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim okudugun icin, ne mutlu bana :) Kücük concealer süngerine denk gelmedim, bildigim kadari ile yok. Almanya´dan neler alinmali baslikli bir yazi hazirliyorum, belki o da isine yarayabilir :)

      Sil
  2. Verimli özet olmuş canım, ben Ebelin'in süngerini almıştım ama bir dahaki sefere B&S Müller'inkini getirteceğim. Aynı fiyata daha iyisini almak cazip :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebelin´i zaten kullandiysan, B&S´a bir sans ver canim, tecrubelerini benimle de paylas sonrasinda :)

      Sil
  3. Bunlar türkiye de satılmıyor sanırım. Nerden alabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB Türkiye´de 60 liraya satiliyor. Maalesef digerleri Almanya´da bulabileceginiz ürünler

      Sil
  4. Vaauvv dört gözle bekliyorum kuzum o halde. Ya kendimi ya kuzeni batıracağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En hizli sekilde yayinlamya calisirim canim :)

      Sil
  5. Yaa body and soul'un süngeri olsaymış keşke burda dicem ama orda uygun olan fiyat burda pahalı olur yine :/ Çok güzel bir yazı olmuş valla ellerine sağlık :*

    YanıtlaSil
  6. Renkleri çok tatliymis üçünün de. Bb avusturyada var digerleri hiç gözüme çarpmadi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin tesekkürler :) eger karsilasirsaniz bir sans verebilirsiniz süngerlere

      Sil
  7. Merhabalar elifnurypms@gmail.com olarak googledan takip ediyorum.
    Instagramdan da elifinmakyajgunlugu olarak da takipteydim zaten umarim bana çıkar ����

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar elifnurypms@gmail.com olarak googledan takip ediyorum.
    Instagramdan da elifinmakyajgunlugu olarak da takipteydim zaten umarim bana çıkar ����

    YanıtlaSil

Yorum Gönder