Bugün benim dogum günüm - Gelecekteki kendime bir not

Merhaba,

Karisik duygular icersindeyim.. Karisik diyorum cünkü tam olarak tanimlayamiyorum..

Bugün benim dogum günüm.. En sevdiklerimin yanimda olmasini isterdim ama uzaktalar, uzaktayim.. Son 4 dogum günüm böyle gecti, geciyor..

Almanya`ya kariyerim icin geldim (Resim Berlin´den). Üniversiteyi bile dogup büyüdügüm sehirde bitiren ben, ilk defa en sevdiklerimden ayrilarak düstüm yollara. Fizik okudum, deli miyim ne? Sehir degistirmeyi gectim, ülke degistirdim. Suan Elektrik Elektronik Mühendisliginde doktorami yapiyorum.
Ilk geldigim sehirde isler bekledigim ve istedigim gibi gelismedi, pes etmedim ! Baska bir sehirde yeniden basladim herseye.
Tek kelime Almanca bilmiyordum, burda ögrendim.
3 senede doktora bitmez dediler, 2 tane makale ile bitirdim. Suan hala tez yazma asamasindayim, henuz Dr. ünvanini almadim. Buna ragmen Almanya´nin sayili enstitulerinden olan Fraunhofer´da ise basladim.
Buranin kültürüne, havasina, insanlarina alistim, degisik seyler ögrendim. Yeni arkadaslar edindim.
Bircok saglik problemi yasadim, ameliyat oldum, yaslandim.
Doktorami bitirip dönerim diyordum, artik bundan pek emin degilim..
Yasitlarin evlendi, cocuklari var, sen hala okuyorsun dediler dinlemedim, kulaklarimi tikadim önüme baktim..
Sonra degisik hobilerim oldu (vardi).. Bol bol gezdim, farkli ülkeler ve kültürler gördüm, yemekler tattim. Alisveris yaptim, paralar harcadim. Dövmeler yaptirdim. Fotograf cektim. Resimler cizdim, yaptim. Takilar yaptim. Bir ara mutfaga sardim cupcakeler yapip süsledim sonrada fotografladim. Hep okudum, her zaman, ne olursa olsun okudum. Insanlarla sohbet ettim, konustum. Almanca kurslarina gittim. Makyaj kursuna gittim. Sonra instagram hesabimi actim, blog yazmaya basladim. Bircok insan tanidim, bazilariyla yanlizligimi paylastim aksamlari eve gidince..

Ne istedigimi her zaman bildim, ne istemedigimi bildigim gibi.. Canim ne isterse yaptim hic ertelemedim. Hayatimin merkezi her zaman en sevdiklerim ve sonrasinda kariyerim oldu. Baskalarinin ne düsündügünü hic önemsemedim, saygiyla dinledim, kendi bildigimi yaptim. Dogrum da benim yanlisim da.. Baktim karsimdakine laf anlatamiyorum, sustum! Empati yapamayan insanlari anla(ya)madim. Sürekli sikayet eden negatif kisiliklerden uzak durdum. Tesekkür etmesini bildim. Birinden birseyler ögreniyorsam, yapistim yakasina..

Tek bildigim burc kendi burcum, kova.
Oldum mu sana 31 ! Hadi bakalim hayirlisi..

Önce en sevdiklerim sonra kariyerim , gerisi hikaye..

Simdi diyebilirsin banane tüm bunlardan diye! Burasi benim alanim, kendimi gözden gecirdim diyelim. Gelecekteki kendime bir not düstüm.. Belki birgün birseyler yolunda gitmezse, bu yaziyi okuyup tekrar kendime gelirim, gaza gelirim diye düsündüm. Kendimi önemsedigimden degil ama, henuz hala "ölmeden önce yapilacaklar" listemde yapmam gerekenleri hatirlayip, düstügüm bunalimdan kendimi cikarmam icin bu yazi yardimci olur diye düsündüm.. Kim bilir belki baskasina da faydam olur bu yaziyla.. Yanlis anlayacaklar olacaktir elbet ! Artizz of , diyeceklerdir. Ama ben biliyorum hangi duygularla yazdigimi, o yuzden icim rahat.
Elbet var kötü zamanlarim, basarisizliklarim.. Ama onlara odaklanip yerimde sayamam! Hele ki yasim 31 olmusken ;)
Zey

Yorumlar

  1. Sen hayatımda gördüğüm en güçlü en cesur en alkışı hak eden kadınsın!! Tek başına dil bilmediğin ülkede savaşmak ve başarmak.. Seni örnek alıyorum kendime keşke ben de senin gibi azimli olabilsem.. Doğum günün kutlu olsun kuzum hayatını dolu dolu geçirmek, kendine bir şeyler katarak geliştirerek boş insan olmayarak geçirmek ne güzel. Sen bunu başarmışsın kutluyorum seni bunun için de. Mutlu mutlu musmutluuuu yaşlara beybi iyi ki doğdun 💕💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana sorarsan sen de oylesin, seninde buraya gelis hikayen göze aldiklarin ayni :) Cok tesekkür ederim iyiki tanidim seni, bundan sonra almanca yazisalim belki gelistiririz birlikte dilimizi :)

      Sil
  2. Kendini neden önemsemeyeceksinki senden bir daha var mı yok tabiki kendini önemseyeceksin artiz diyecekse okumayacak bu yazıyı olacak bitecek ;) doğumgünün kutlu olsun canım umarım hayatında ne istiyorsan gerçekleşir.gelecekteki sana yolundan hiç şaşma tekme atanları görmezden gel ve herşeye gülümse çok güzelsin bebek diyorum :) kocaman kocaman öpücükler yolluyorum yanına :) nice güzel ve sağlıklı yaşlara sevdiklerinle beraber ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim canim, iyiki tanimisim dediklerimden biri de sensin ! Hersey hepimizin gönlünce olsun insallah :)

      Sil
  3. Dogun gunun kutlu olsun ayni burctayiz. Her onsanin hayatinin duygusal olarak inis cikislari olur sonunda mutlu olmaya bak sadece gerisi inanki yalan

    YanıtlaSil
  4. Doğum günün kutlu olsun. Ne güzel yazmışsın ve ne mutlu sana kafana koyduğunu yapmışsın. Bilirsin bizler hep otuzumuzda kalacağız :))) başarıların hep daim olsun. hayalini kurduğun ne varsa hepsini bir bir yaşa. yüz yüze görmesem çok konuşmasam bile sanki önceden tanıdığım birisin gibi bi yakınlık var sana karşı. mutlu huzurlu güzel yılların olsun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok mutlu oldum duyduguma gercekten cok tesekkür ederim :)

      Sil
  5. Dolu dolu yaşanmış 30 yıl. Örnek alınması gereken bir azmin var. İnişler çıkışlar tabi ki olacak buna rağmen bize verdiğin güzel enerji bambaşka :) Mutlu yaşlar :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkür ederim ben de senden cok guzel enerjiler aliyorum, ozellikle snapchatte :)

      Sil
  6. 23 yaşında anne oldum pişmanmıyım tabii ki değilim ama şimdiki aklım olsa önce istediğim okulu bitirir istediğim işi yapar sonra anne olurdum sıralamamda hata var :) sana resmen hayran kaldım işte benimde özendiğim cesaret buydu tebrik ederim ;) ayrıca mutlu yıllar dilerim herşey gönlüne göre olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, umarim birgün bana da kismet olur anne olmak, dunyanin en guzel duygularindan :)

      Sil
  7. Alles gute zum geburtstag. Ich lebe seit jahren in österreich und ich bereue es nie. Ja ich vermisse meine heimat aber ich lebe eine freie leben in europa. Ich wünsche dir viel erfolg ung glück. Hersey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  8. canım blogger arkadaşım.... iyi ki doğdun ve yen şeyleri tanıyacağın , yapacağın az biraz başarısızlık ama çokça başarı ve mutluluklarla geçireceğin bir yaş olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendime hala o sifati yakistirmiyorum :) cok ama cok tesekkür ederim hepimiz once saglik sonra mutlu basarili olalim dilerim :)

      Sil
  9. Nice mutlu yaşlara Deneyen Bayan :)

    YanıtlaSil
  10. Sen özgürlüğü seçmişsin evlenip iş güç çocuk üçgeninde ezilmektense özgürce yaşayıp gerçekten yaşamayı seçmişsin nice yaşlara güzelim:))

    YanıtlaSil
  11. Sen özgürlüğü seçmişsin evlenip iş güç çocuk üçgeninde ezilmektense özgürce yaşayıp gerçekten yaşamayı seçmişsin nice yaşlara güzelim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok ama cok tesekkür ederim, blogun bana kazandirdigi guzel insanlardan birisi de sensin <3

      Sil
  12. doğum gününüz kutlu olsun .Umarım hayat hakettiğiniz tüm güzellikleri yeni yaşınızda ayağınıza getirir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim umarim hepimiz hakettigimiz tüm güzellikleri yasariz bu hayatta :)

      Sil
  13. bence çevrenin dediklerini değil kendi iç sesimizi dinlemeliyiz yoksa kendimiz dahil hiç kimse sonuçtan mutlu olmuyor:)
    Mutlu Yaşlar!

    YanıtlaSil
  14. Yaa yazını yeni gördüm, geç yazdım kusuruma bakmaa :( İyiki doğduuun!! ^o^ Nize mutlu sağlıklı yaşlara vede bloglu tabi! ^-^ Yazılarını okumayı çok seviyorum, başarılarının devamını dilerim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kusuru hatirlaman yeter cok ama cok tesekkür ederim elimden geldigince hobi olarak yazmaya devam edecegim :)

      Sil
  15. Okurken tylerim diken diken oldu artık takip ettiğim bir insan değil iyi bir idol oldun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu oyle sey, tek demek istedigim gercekten istersen ve pes etmezsen, eninde sonunda zafer senin olur tabi ne istedigini bilmek gerek ;)

      Sil
  16. Doğum Gününüz Kutlu Olsun Nice Yıllara. :) Burçlarımız Aynıı :D Çok Mutlu Oldum Benimkide 6Şubatta 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, hemen not aliyorum, simdiden sana da mutlu yillar canim :)

      Sil
  17. Ahh ahh ben senin kadar cesaretli olamadım Zeynepcim. Keşke ben de doktoramı yurt dışında yapabilseydim. Vazgeçtim artık yoruldum, iş hayatına girmek istiyorum. Ne mutlu sana oralarda işe girmişsin. Yürü be kim tutar seni! Yaşıtlar evliyse evli bize ne.. Herkesin yaptığını yapsaydın ne farkın kalırdı diğerlerinden? Kutluyorum seni güzel kadın. Hemmmmm hiç de 31 gibi değilsin hıhhh kovasın sen beee :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim canim, umarim sen de kariyerinde istedigin yere gelirsin, hersey gönlünce olsun :)

      Sil
  18. Öncelikle mutlu yıllar <3 Cesaretinden dolayı tebrik ederim seni. Hiç dilini bilmediğin yere okumaya gidip, başarılı olmak herkesin harcı değil.

    YanıtlaSil
  19. Ne de güzel yazmışsın. İyi ki de yazıyorsun bu arada. Devam et yazmaya, her şeyi yaz. Burası senin özel alanın, aynen belirttiğin gibi. Toplumun dayattığı kadın olmak zorunda değiliz hiçbirimiz. Kendi doğrulamızı bilip uyguladığımız sürece içimiz rahat. Yollarımız tekrar kesişmez belki ama takipteyim zeynepciğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, belli mi olur belki birgun kesisir yollarimiz :)

      Sil
  20. Bu yazını daha önce de okumustum, simdi bir daha okudum Zeynepcim. Benim de gelis hikayem ayni oldugu icin kendimi buluyorum hep okuyunca :) ama bu yorumu baska bir amacla yazıyorum ki o da buradaki fotograftaki saclarin sana cok cok yakisiyormus benceeee söylemek istedim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cansiz ciliz uzuyor saclarim ve de uzun sac beni daha da kisa gösteriyor zaten kisayim :) Tesekkürler canim <3

      Sil

Yorum Gönder