Clinique - all about eyes rich göz kremi

Merhabalar,
Bugün sizlere düzenli olarak 3 aydir kullandigim göz kreminden bahsetmek istedim cünkü kendisini bitirdim :)
Clinique all about eyes göz kremlerinin 2 cesidi var, bir tanesi normal, digeri ise rich yazan formulasyon. Krem sabah aksam düzenli uygulandiginda halkalari ve siskinligi azaltmayi ve nemlendirmeyi vaad ediyor.
Her zaman söylerim, benim göz altlarim kuru hatta cok kuru ve siyah halkalarim gayet belirgin. Zaman zaman sisliklerim de oluyor. Kremi ciddi anlamda düzenli kullandim. Parmaklarimla vurkac hareketlerle uyguladim ve makyajima gecmeden en az 5 dk bekledim emilmesi icin. Emilimi 5 dk icinde hissettim ve yapisi kesinlikle rahatsiz edici bir his birakmiyor.
Genel olarak vaad edilen özellikleri icin benim gözlemlerim su sekilde;
- Baslarda güzel buldugum nemlendirmesi daha sonralari benim kuru gözaltlarima yeterli gelmedi
- Siyah halkalarimi azaltti mi, hayir azaltmadi fakat daha belirgin hale gelmediler. (Bu üründen önce günden güne belirginlesiyordu morluklarim)
- Benim icin en belirgin farkettigim özelligi, sabah eger gözaltlarim sis uyanmissam, uyguladiktan 1 saat icinde siskinligimi azaltmasi oldu, bunu gercekten gözlemledim.


Ürünü Almanya`dan 30 euroya almistim. (15 ml) Türkiye fiyati 120 lira diye biliyorum. Eger cok kuru ve problemli göz altlariniz yoksa denemenizi öneririm fakat ben bir daha almayi düsünmüyorum. Tabiki cilt tipinden dolayi sizlerde farkli etkisi olabilir fakat benim gözlemlerim bu sekildeydi.

Okudugunuz icin tesekkürler :)
Zey

Yorumlar

  1. peki daha uygun fiyatlı göz kremi öneriniz varmı. benim de göz altlarım çok kuru
    :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim suan cok da uygun fiyatli olmayan 2 ürüne basliyorum fakat Rossmandan alip henuz kullanmadigim Rival de Loop Regeneration sehr trockene haut göz kremini satis danismaninin tavsiyesi ile almistim. Cok kuru göz altlari icin önermisti bana ama diger yenilere basladim onu erteledim. Eger bulursan bir arastir derim ve yorumlarini benimle de paylasirsan cok sevinirim.

      Sil
  2. Bende ilk kullanımda sevdim ama sonrasında bana da iyi gelmedi bu krem Seninle aynı göz altı sorunlarımız var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baslarda bana da iyi geldi sonradan nemlendirmesi yeterli gelmedi, demekki bir tek benim hissettigim birsey degil ;)

      Sil
  3. Yaşım genç olduğu için böyle bir ürün kullanmalı mıyım karar veremedim. bu arada izleyicim kapalıymış yeni farkettim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerek yoksa tabiki erken yasta baslama derim :)

      Sil

Yorum Gönder