Ilk Blog Cekilisime hepinizi beklerim :)

Merhabalar,

Nasilsiniz ? Umarim hersey güzel gidiyordur hayatinizda.

Bugün sizlerle ilk blog cekilisimi paylasmak icin yaziyorum :)

Özellikle Türkiye`de olmayan ürünler olmasina gayret ettim ki, sizlerden biri de bu ürünleri deneyimleyip yorumlasin ve dilerse bizimle paylassin. Bir ürün hakkinda ne kadar cok farkli yazi olursa, o kadar farkli bakis acimiz olabilecegini düsünüyorum.

Ürünlerden bahsetmem gerekirse,

1. Kiko Milano Energy Mask - Detoxifying Black Mask
2. Kiko Milano tekli far No: 224 Satin Candy (Cok dogal ve joker bir rengi oldugunu dusunuyorum)
3. Kiko Milano tekli far No: 292 Pearly Lead (Bu farin ayni zamanda kas doldurmak icin de kullanilabilecegini düsündüm)
4. Almanya dm Ebelin markasinin makyaj süngeri (Bircok yabanci youtuber/blogger bu ürünü Beauty Blender muadili gosteriyor, bakalim siz nasil yorumlayacaksiniz)
5. Almanya dm Ebelin markasinin 2li concealer süngerleri (Beauty Blender`in cikardigi 2li concealer süngerleri sonrasi cikan bir ürün)

Katilim icin ricam GFC ve Google + üzerinden blogumu takip etmeniz ve takip ettiginiz isim ve email bilgilerinizi yorum olarak birakmaniz.

Ek 1+ hak icin, instagram hesabimi (@deneyenbayan) takibe alabilirsiniz. (Yorumunuzda takip ettiginiz isminizi de belirtirseniz cok sevinirim)
Ek 1+ hak icin, cekilisimi kendi blogunuzda ya da google + hesabinizda paylasabilirsiniz. (Yorumunuzda paylasim yaptiginizi ve paylasim yaptiginiz hesabi belirtirseniz cok sevinirim)

Son katilim 30 Ocak cumartesi gecesi 23:59 diye düsündüm. Ertesi gün yani pazar günü listeyi olusturup, kontrolleri yapip aciklamayi planladim. (Eger bir aksilik olmazsa, olursa zaten gecikecegimi paylasirim sizlerle)

Umarim hediyeleri begenirsiniz, ilk blog cekilisim olmasi dolayisiyla ben de cok heyecanliyim. Dilerim güzel bir etkinlik olur.
Herkese bol sans dilerim :)
Zey


Yorumlar

  1. G+ ve GFC den takipteyim :) instagram : Senasienna olarak takipteyim. İnstagram dan da görseli paylaştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel bende çekiliş yapıyorum banada beklerim

      Sil
  2. O zamnnn ilk katilan benimmm herci ilklere hic cikmiyor :( gfc burcuerol kuzu iki yerden arti instadan takipteyim

    YanıtlaSil
  3. Ay bide burcubusraerol@windowslive.com kuzu insta makeuparya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. Ay kikoysa tabiki katılırım yaz cnm benide listeye 😁😁 heryerden takipteyim seni 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  5. Saliha aydınlı olarak takipteyim.instagramda frohlichfrau :) salihaaydinli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba
    Gfc +g esin Ünal
    Mail eesinunal@mynet.com
    İnstagram esoz123
    Herkese bol sans

    YanıtlaSil
  7. Zeeyy hayırlı olsun :* Kullanıcı adım Merve Eroğlu Gfc ve G+ takipteyim ayrıca hesabımda +1'ledim. İnstagram kullanıcı adım @mattruska takipteyim. Muahh :*

    YanıtlaSil
  8. Blogtan ve G+ tan takipteyim. Blog. : ebrudannotlat
    G+ : ebru ülgen
    İnstagram : @ebrudannotlar
    Şansım benimle olsun bu seferrr

    YanıtlaSil
  9. Blogtan ve G+ tan takipteyim. Blog. : ebrudannotlat
    G+ : ebru ülgen
    İnstagram : @ebrudannotlar
    Şansım benimle olsun bu seferrr

    YanıtlaSil
  10. Google+ da avyaseminkoc@gmail.com adresi üzerinden yasemin aykan koç olarak takipteyim. Instagramda da ysminerva olarak takipteyim. Ayrıca beni kesmez snapten tende takipteyim. 😄

    YanıtlaSil
  11. G+ ve gfc adım ayşe köse
    İnstagramda ayskose olarak takipteyim
    koseayse6gmail.com
    İnşallah bu sefer olcak

    YanıtlaSil
  12. G+ ve gfc adım ayşe köse
    İnstagramda ayskose olarak takipteyim
    koseayse6gmail.com
    İnşallah bu sefer olcak

    YanıtlaSil
  13. selam canım, g+ ve gfc den cansu ezgi olarak takipteyiz, instagramdan: susluavukatlar :) g+ dan da paylaştım :D snapchatten büyük hayranınım bu arada. seni seviyoruz <3

    YanıtlaSil
  14. çok güzel bir çekiliş olmuş gerçekten de canım, yüreğine sağlık :)
    GFC: Fotoro TG
    G+: Fotoro TG
    Instagram: fotoro
    çekilişini +g üzerinden duyurdum: https://plus.google.com/+FotoroTG/posts/gspvdX5wwyp
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Adım niye unknown olarak çıktı bilmiyorum

    YanıtlaSil
  16. Adım niye unknown olarak çıktı bilmiyorum

    YanıtlaSil
  17. ilaydadurkunn olarak takipteyim. İnstagramda da ilaydadurkunn olarak takipteyim. G+ da paylaştım

    YanıtlaSil
  18. Instagram : hancay
    G+ ve Gfc den takipteyim :)
    Gfc : selcan n
    Farlarin renkleri şahaneee kaçırmak istemem ♡

    YanıtlaSil
  19. İnstagram : kadjektif olarak takipteyim G+ ve Gfc dende takipteyim 😊

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Takipteyim canm heryerden instgram hesabım srntuncay ;)

    YanıtlaSil
  22. Merhaba tatlımm :)
    İlk olarak ilk çekilişini kutlarım ve emeğine sağlık

    G+ da ve Gfc den nagehan buse dağdelen

    İnstagramdan takip ediyorum oraya da yorum bırakacağım
    bornova74_blog

    G+ da payalştım çekilişi linki:
    https://plus.google.com/112503702125382647248/posts/dcavUr9Wpb7

    Mail adresim: bornova74@gmail.com
    Herkese bol şans, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  23. Gfc ve g+ banu küçük
    İnstagram takip banu_arcnkck
    Mail banukck89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. Gfc ve g+ banu küçük
    İnstagram takip banu_arcnkck
    Mail banukck89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. iranlover adıyla gfc , g+ takipteyim :)
    rugeyyecevrimel@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Gfc ve g+dan bu isimle takipteyim simge nuur :) intagram: simgenurcitak ordanda takipteyim. Cekilisinizi g+ da paylaştım :) hepimize bol şans kızlar :)

    YanıtlaSil
  27. fatma akkus adiyla g+ ve gfc takipteyim
    İnstagramdan "@eldevarbirkedi"adiyla takipteyim :)
    Mail: ftmnrakks@gmail.com
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  28. Merhaba canım :)

    Gfc Google + Sema Gökçe
    Google + https://plus.google.com/114847758583901469237/posts/9VE2dGH3QXH
    semaqokce@gmail.com

    Herkese iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  29. O zaman katılmamak olurmu, elbette katılıyorum :)
    Benim tutkum ve Benimtutkumblog isimleriyle GFC ve İNSTAGRAM da takip ediyorum..
    susuzyaz.83@hotmail.com

    Bol katılımlı olsun dilerim.. :)

    YanıtlaSil
  30. Gfc g+ ve instagram dan zaten takipteyim.g+ da paylaştım yazıyı instagramdan da birazdan paylaşacam. Hepsinde adım birterazinintavsiyesi :) kolay gelsin

    YanıtlaSil
  31. Gulcin tekinol glcn.tknl@gmail.com instagram dan da takipteyim kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  32. ürünler çok ilgi çekici belki bu sefer şansım döner :)
    gfc ve blogdan takipteyim fatma ardalı adı ile
    mail: ardalifatma@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. Her türlü takipteyim gfc ve g+dan Eminekanak Kanak olarak instagram da madamemine olarak yakipteyim :) ayrıca bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  34. Merhaba gfc ve g+ dan z. irem şensöz mail adresim sensz@gmail.com
    instagramdan da : makeupananasblog olarak takipteyim kuzum. :)

    YanıtlaSil
  35. Gfc ve G+ takipteyim Özge Özdemir G+ paylaştım :)
    Instagramda da takipteyim itsmeoozge
    Mail ozgecan.ozdemir1996@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  38. Bu arada bende g+ paylaştım kuzum :)

    YanıtlaSil
  39. Canım blog çekilişin hayırlı olsun :)
    https://plus.google.com/+BeyazBegonvil/posts/MvarUMxcQmB g+ da paylaştım.g+ ve gfc den beyazbegonvil olarak takipteyim.
    instagramdan da beyazbegonvilblog olarak takipteyim.

    YanıtlaSil
  40. Blog çekilişiniz hayırlı ve bol katılımlı olsun.
    Ben sizi gfc ve g+ dan takipteyim. Aynı isimle de g+ dan paylaştım.
    https://plus.google.com/+%C4%B0stanbulHan%C4%B1mefendisi/posts/hNtvtbo6yM3
    istanbulhanimefendisi34@gmail.com
    Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  41. Google+ da avyaseminkoc@gmail.com adresi üzerinden yasemin aykan koç olarak takipteyim. Instagramda da ysminerva olarak takipteyim. Ayrıca beni kesmez snapten tende takipteyim. 😄

    YanıtlaSil
  42. Çekilişin hayırlı olsun.
    Bloğunu takipteyim g+ dan paylastim.
    Alışveriş Rehberi Blog Yayınları olarak.
    kmrozg@gmail
    Kamuran Keskin

    YanıtlaSil
  43. Merhabalar,
    Gfc Matmazel Green instagramda da aynı isimle takipteyim :) çekilişin hayırlı olsun canım bol katılımlar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mail adresimi yazmayı unutmuşum :) agresifmatmazel89@gmail.com

      Sil
  44. inşallah bu sefer benim olurlar :)
    Gfc ve G+ takipteyim: zeynep'in günlüğü
    İnstagramdanda takipteyim zeynepcim zeynepingunluguu adı ile :)

    YanıtlaSil
  45. merhaba, kiko ürünlerini hiç denemedim merak ettiğim için çekilişine katılmak istedim:)
    gfc:özlem ulutaş
    instagramda da ozlemsblog ismiyle seni takip ediyordum zaten;)
    G+'da özlem ulutaş ismiyle izlediklerime aldım ve çekilişini paylaştım.
    https://plus.google.com/u/0/109143837637916837323/posts/3jPbcW1YXMG

    ozlem20@gmail.com da mail adresim.
    bol katılımlar diliyorum. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  46. ebelin süngerlerin aşkı için :)
    blogunuzu bir süredir takipteydim zaten
    sevda göksel ismiyle g+dada aynı isimle takip ediyorum
    mail adresim sevdagoksel@gmail.com
    şanslı olmak umuduyla
    sevgiler

    YanıtlaSil
  47. İlk blog çekilişin hayırlı olsun cnm, herkese bol şans diliyorum :))

    YanıtlaSil
  48. Her yerden takip ediyorum instagram okutanselin buradan da e mailim Okutanselin123@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. Her yerden takip ediyorum instagram okutanselin buradan da e mailim Okutanselin123@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. instagram: fatmaiyildirim1 Fatma Yıldırım olarak blogunuzu takiip ediyorum email:fatma.yildirim@windowslive.com

    YanıtlaSil
  51. gfc ve g+dan takipteydim zaten ismim yasmin / sanatın saklı sırları diye geçiyor galiba emin olamadım :D instagramdanda sanatinsaklisirlari olarak takipteyim :* mailim; yasmindelrey@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. öncelikle çekilişin hem sana hem bana şans getirsin, blog, g+ ve instagramdan takipteyim
    instagram: evdebilekokos
    mail: selcancal110@gmail.com
    blog: evdebilekokos

    YanıtlaSil
  53. GFC ve G+ : Nergis Karaman
    Instagram : GBom06
    G+ Paylaşım : https://plus.google.com/110154184230251829605/posts/aHwCMaw1MB8
    Mail : ner.karaman@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. İlk çekilişin hayırlı olsun :)
    Gfc ve G+'tan izleyicinim.

    Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com
    Sevgiler ^^

    YanıtlaSil
  55. Merhaba :)

    Gfc : Yasemin'in Kozmetiği
    Google+ : Yasemin'in Kozmetiği
    https://plus.google.com/u/0/+YasemininKozmeti%C4%9Fii/posts/dDt2B42Zh6J

    Nurgül Karış.
    ysmnmrt2010@hotmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  56. Merhabalar :) cok guzel bi cekilis olmus insallah urunleri deneme sansim olur
    Gfc ve g+ Selen Sönmez olarak instagramdan da sonmezselen olarak takipteyim
    sonmezselen88@gmail.com
    Herkese bol sans

    YanıtlaSil
  57. Merhaba ��
    Güzel çekiliş için teşekkürler, ilk çekilişin umarım herkes için keyifli olur. İnstagramdan ve g+ aynı isimle takip ediyorum Aslı Yaraş Çelik
    Mail adresim asliyaras@gmail.com
    Herkese bol şans ��

    YanıtlaSil

  58. merhaba
    gfc ve g+ umut sukran olarak izliyorum
    instgramda @bugdaykepegi olarak takipteyim
    paylaştım
    https://plus.google.com/u/0/111463649793664075275/posts/EWtfyrKmpVb
    sevgiler
    umutsukran22@gmail.com
    umut sukran

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instgramda @umtskrn olarak takipteyim, yukarıda belirttiğim hesap problemli

      Sil
  59. Hayırlı olsun çekilişin. Çok katılımlı olur umarım. Siri olarak takipteyim GFC ve instagramda da (lifestyleofsiri)

    lifestyleofsiri@gmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  60. İlk blog çekilişin hayırlı olsun canım :)

    GFC: Bedia Erkan / Google+: Bedia Erkann
    instagram: @bediaerkann
    Paylaşım: https://plus.google.com/+BediaErkann/posts/PUWm8DNXWSJ

    bediaerkann@gmail.com

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  61. tamda bu noktada ödülün sosyalleşme üzerine etkisini incelemek gerek diye düşündüm.

    YanıtlaSil
  62. https://plus.google.com/100059006011443689408/posts/RWhRyRLjVC1
    Bu g+ da ki paylasimim
    Gfc takip crashbash
    Instagram my__mg
    Ayrica g+ takipteyim müge yıldırım

    YanıtlaSil
  63. canım hayırlı olsun soslubadem olarak gfc ve g+ dan takipteyim seniiii....
    ve g+ dan da paylaştım ....

    herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  64. İlk çekilişiniz hayırlı olsun.
    GFC de ozlemm
    Google Plus da Özlem Karataş adıyla takipteyim.
    Çekilişi paylaştım.
    https://plus.google.com/u/0/118214777828372042277/posts/Cyvm1icVddW
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  65. Merhaba, gfc: prhn ve g+: perihan i
    instagram: irephn olarak takipteyim
    paylaştım:
    https://plus.google.com/115182211959093564307/posts/Gtbwiqmkhcp
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. Merhaba :)
    GFC ve G+: Esma Nur Öztürk
    Instagram: @esmaaoztrkk
    G+ paylaşımım: https://plus.google.com/u/0/114639699017712058913/posts/aoruobXgspE
    ozturkkesmanur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. Selam :)
    İlk defa gfc ve g+ kullanıyorum sayende, becerebilmişmiyim kontrol edebilir misin?
    Gfc ve g+: derya calis
    deryacalis34@gmail.com
    Instagram: @deryacaliss
    Kikoları uzaktan görmek yetmiyor artık kullanabilmek de istiyorum :) inşaallah bana çıkar :)
    Zevkle takip ediyorum seni bu arada :)
    Almanya'da doğup 2.5 yaşında dönmek zorunda kalan Derya'dan sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  68. Merhaba gfc ve g+ nilay usta olarak takip ediyorum https://plus.google.com/110842971879842899637/posts/ESKJzLZsA9T
    nilay_slh@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. Merhaba gfc ve g+ nilay usta olarak takip ediyorum https://plus.google.com/110842971879842899637/posts/ESKJzLZsA9T
    nilay_slh@hotmail.com

    YanıtlaSil
  70. G+:Kübra Şahin(kbr304189@gmail.com)
    Gfc:kbr304
    Instagram:Kbr304
    Takipteyimmm :)

    (Gfc'yi ilk defa denedim umarım olmuştur.)

    YanıtlaSil
  71. Hayırlı olsuun çekilişin:)
    Gfc G+ Melike Nur Çabuk takipteyim paylaştım canım :) instagram: melikenin_rehberi mnurcabuk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. Merhaba
    GFC ve G+ ELİF KARAKOÇ olarak takipteyim
    G+: https://plus.google.com/105359807871778187147/posts/1LBwDp1dUBy
    Mail adresim elif_0405_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. Hediyeler müthiş bloğunu gfc ve g+ dan Ümran Tuncer olarak takipdeyim :) Google da paylaştım. Linki: https://plus.google.com/+%C3%9CMRANTUNCER/posts/7KdJihC52du
    Mail: Umran_542@hotmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  74. Merhaba, gfc ve g+ dan profil ismimle takipteyim paylaşım linkim
    https://plus.google.com/u/0/112058884034041674260/posts/b6F2v5xbfuW
    sevgiler
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  75. Google plus ve gfc den takipteyim
    Paylasim linkim:https://plus.google.com/104227335010293360836/posts/fAjkUKH1teD
    Mailim: drnckr08@gmail.com
    Bayildigim yurtdisina gittigimde 3-4 stoklayacagim sungerden iki tane koymussun sahane olmus! Umarim sansli kisi ben olurum!

    YanıtlaSil
  76. yurt dışı ürünlerini hediye etmeyi çok güzel düşünmüşsün canım denemek istediğim ürünler varken katılmamak olmaz. GFC ve Google + Cansu tınmaz ismiyle takipteyim.
    mail: cansutnmz@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. G+ gfc larry sevimo ^^ instagram : shawolvip1 mail adresim: larrykoreafans@hotmail.com sevgiler, çokça öptüm sizi ^^🤗

    YanıtlaSil
  78. g+ toobytwo instagram toobytwo :):) blogumuz ve kanalımızın afı da aynı şekilde

    YanıtlaSil
  79. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  80. Allahııım o farlardan ne zamandır istiyodum :)
    Sapık gibi heryerden takip ediyorum zaten seni biliyosun :D
    G+ ve GFC - Öykü Helvacı (oykuhlvc@gmail.com)
    instagram: allaboutcare
    İnstagramda da paylaşcam şimdi etiketlerim seni :)

    Çok güzel düşünmüşsün çekiliş ürünlerini!

    YanıtlaSil
  81. Kullanıci adım Meltem ünlü
    melsuude.gmail
    mel_8181@hotmail.com
    Instagramdada takipteyim

    YanıtlaSil
  82. Kullanıci adım Meltem ünlü
    melsuude.gmail
    mel_8181@hotmail.com
    Instagramdada takipteyim

    YanıtlaSil
  83. İnstagram :pinkys_world gfcden takipteyim canım benim g+tada paylaştım :Nur Akgül olarak

    YanıtlaSil
  84. Gfc ve google+ gözde yalçın
    mail gozdeyalcin011@gmail.com
    instagram boncugumkarpuzum
    g+ hesabimda gözde yalçın adıyla paylaştım:)

    YanıtlaSil
  85. Gfc ve g+ Elif Candangelen , candangelenelif@gmail.com , instagram: candangelif. Çıksın diye duaya başladım :)

    YanıtlaSil
  86. Merhaba :) GFC: Tutku Dülgar , Instagram: tutkudulgar olarak takipteyim. Mail: tutku_d@hotmail.com herkese bol sans dilerim 😊😊

    YanıtlaSil
  87. Google+ ve buradan takipledim instagramdan da takipledim :) google+da da paylaştım :) cerentekdemir.45@gmail.com mailim

    YanıtlaSil
  88. Gfc ve +google meryem üstün ınstagram ise the.maryy ıns bana cıkar muck 😀😘😘

    YanıtlaSil
  89. Canım hem blogdan hemde instagramda takipteyimmm google + dagörseli paylaştım 😊 sevgilerle ❤💋

    YanıtlaSil
  90. merhabalar, g+ ve gfc öztürk tgc olarak takipteyim ve g+ da paylastim
    instagram: @ozturktgc0
    mail: ozturktgc0@gmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  91. Katıldım gfc merve aydeniz g+ merve aydeniz paylaştım https://plus.google.com/116832702708193303136/posts/H9r4DP2bd5X mail merve.serkan8680@gmail.com instagram merve.aydeniz olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  92. merhabalar:)

    gfc: kirpik kiz

    https://plus.google.com/117178574416460661941/posts

    https://plus.google.com/117178574416460661941/posts/b5XFCyjfhZV

    https://www.instagram.com/kirpikkiz/

    aysun yıldırım kirpikkiz@gmail.com

    sevgileer:)

    YanıtlaSil
  93. https://plus.google.com/+AyselVrl
    https://www.instagram.com/ayselvrlll/
    http://ayselleguzellik.blogspot.com.tr/

    sayselvrl@gmail.com

    takipteyim cnm öpüldün :)

    YanıtlaSil
  94. Merhabalar,
    GFC den takipteydim G+ da da ekledim :) Kedimle Ogreniyorum olarak takipteyim.Instagram @kedimleogreniyorum G+ olarak ta paylastım

    https://plus.google.com/+kedimle%C3%B6%C4%9Freniyorum/posts/Qrh4htZZwAR

    kedimleogreniyorum@gmail.com Herkese bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  95. G+ gfc den takipteyim zeynep çabuk.İnstagram da ze.y.ne.p.c olarak takip ediyorum.zsmyraaa@gmail.com

    YanıtlaSil
  96. GFC ve Google+ üzerinden Büşra Yondemir olarak takipteyim :) İnstagram'dan makyajkadini olarak takipteyim :)

    YanıtlaSil
  97. merhaba gfc ve google+ üzerinden ruj delisi olarak takipteyim. instagramdada rujdelisi olarak takipteyim :) mail adresim: rujdelisigibi@gmail.com

    YanıtlaSil
  98. gfc ve google+ takipteyim birtaneceğim azozbayram@icloud.com :)))

    YanıtlaSil
  99. gfc ve g+da saliha aydinli olarak takipteyim ve instagramda frohlichfrau olarak takipteyim.Saliha aydinli adı ile herkese açık şekilde önerdim :)
    salihaaydinli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. Ürünlerin hepsi çok güzel :)
    Gfc:Rezzan Ekelik instagram:rezzansercan
    Mail:ekelik.rezzan@gmail.com

    YanıtlaSil
  101. Merhaba!
    GFC ve G+ dan takip ediyorum zaten sizi.
    Ayrıca instagramdan takipteyim ordaki ismim: caglagormenoglu
    G+' da çekilişinizi paylaştım.
    Mail adresim: caglagormenoglu@hotmail.com

    Hiç şansım olmasa da katılmak istedim, başarılar herkese :)

    YanıtlaSil
  102. Merhaba Canım,
    Çekilişin hayırlı bloğunu G+ hesabını ve instagramını takip ediyorum .G+ da paylaştım.
    makyajtelasi@gmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  103. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kiko ürünlerini kim istemezki :) ikiruj birimel olarak gfc ve g+ dan blogu takipteyim ikirujbirimel@gmail.com İnstagramdan da ikirujbirimel olarak takipteyim. Bu hesap üzerinden g+ da paylaştım. :)

      Sil
  104. Takip ettim umran email:makyajblogu6@gmail.com

    YanıtlaSil
  105. Gfc ve g+ da Şevval Ekin olarak takip ediyorum. Cekilisinizi g+ da https://plus.google.com/109696094306590763606 paylastim. sevvalekinn@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. Gfc ve g+ da Şevval Ekin olarak takip ediyorum. Cekilisinizi g+ da https://plus.google.com/109696094306590763606 paylastim. sevvalekinn@gmail.com

    YanıtlaSil
  107. instagram @biryaybiryengec takipteyim gfc: biryaybiryengecblog

    YanıtlaSil
  108. gfc ve g+ merve özden adıyla takipteyim. Ayrıca instagramdan cikletaa adıyla takipteyim. Ya ben iyi ki takipteyim sizi. Yazılarınızı çok içten buluyorum. Ah bide son yazınızda belirttiğiniz gibi yapabilsem insanların ne dediğini umursamasam ve bunu hayatıma yansıtmasam.

    YanıtlaSil
  109. handr_gurcanoglu@hotmail.com hande gg adıyla ve instagramdan da hhandeg kullanıcı adıyla takip etmeye başladım :)

    YanıtlaSil
  110. handr_gurcanoglu@hotmail.com hande gg adıyla ve instagramdan da hhandeg kullanıcı adıyla takip etmeye başladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mailimi yanlış yazmışım hande* :) gfc den de ekledim :)

      Sil
  111. Merhabaaaaaa, hayırlı olsun bu arada :) instagram:https://www.instagram.com/sevincbostanci/ takipteyim sizi :)
    gfc , g+ BEYZA BOSTANCI beyzabostanci67@gmail.com
    g+dan herkese açık şekilde paylaşımı yaptım :)

    YanıtlaSil
  112. Merhaba
    Gfc ve g+ AYSE FEYZA takipteyim
    G+ paylaştım https://plus.google.com/106751368177147645213/posts/3dCGFEam7Bh
    Mail adresim aysefeyza@windowslive.com

    YanıtlaSil
  113. selaaam :))

    gfc: bengeldimki
    https://plus.google.com/100925025815432263799/posts/
    https://plus.google.com/100925025815432263799/posts/V7M9m65LwzS
    https://www.instagram.com/tgce_y_/
    bengeldimki@gmail.com :))

    YanıtlaSil
  114. G+ dan ve gfcden dilek kara ismiyle, instagramda da dlkkara03 ismiyle takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. G+dada paylaştim :) mail adresim dilekkara03@gmail.com

      Sil
  115. Merhaba ozlem ozen olarak takip ettim�� zlemozen@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. Merhaba ceren özen olarak takip ettim cerennozennn@gmail.com

    YanıtlaSil
  117. Selam çekilişin hayırlı olsun :)
    Blogunu ve Google+'ı Kızsal Şeyler olarak takipteydim zaten gör diye çıkarıp tekrar takibe aldım :)) Instagramda da @blogkizsalseyler olarak zaten takipteyim :) Herkese bol şans dilerim ♥
    Mail adresim: kizsalseylerblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  118. Elif Sena Daldal Olarak g+ ve gfc deyim instagram @melinblogu_ (minnakınız) 😄:D:)))

    YanıtlaSil
  119. Makyaj sahnesi olarak g+ takipteyim. Instagram:makyajsahnesi
    G+ paylastim gonderiyi😘😚

    YanıtlaSil
  120. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba gfc den de takibe aldım. Gerçekten bu ortamdan çok uzağım bilgilendirirsen çok sevinirim♡

      Sil
    2. Galiba gfc den de takibe aldım. Gerçekten bu ortamdan çok uzağım bilgilendirirsen çok sevinirim♡

      Sil
  121. Ben de katılıyorum cokcokcok isterim kiko☺😊 mltmctnkaya@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. İnstagramda takipteyim ayrıca blogda paylaştım

    YanıtlaSil
  123. Deneyen bayan merhaba:) ben instagramdan aysegulunsayfasi:) yani Ayşegül Vardar:) ilk defa bir blog sayfasını takip ediyorum ve çok çok acemi olduğumu farkettim bu işlerde. Önceki yorumumu da yanlışlıkla sildim. Gfc den ve g+ dan takibe aldım blogunu. Bu arada blogun çok başarılı tebrik ederim emeğine sağlık:) mail adresimde aysgl.vardar@gmail.com öpüyorum çok başarılarının devamını diliyorum:**

    YanıtlaSil
  124. Gfc elif çelik
    E mail : guzelkadinolalim@gmail.com

    YanıtlaSil
  125. Büşra gökçe29 Ocak 2016 20:59

    G+, gfc ve instagramdam takipteyim
    İnstagram: bdytdyt

    YanıtlaSil
  126. Yine aynı kişiye çıkarsa tepki alırsın diye bi öncekine katılmamıştım ama bu sefer katılmadan duramicimmmmmm :))
    Hande Esen
    turunculuhayat@gmail.com
    G+ dan paylaştım, instagramdan tabii ki takipteyim (:

    YanıtlaSil
  127. Ece Ş. ecesenses66@gmail.com
    Paylaşım yaptım.
    instagram-> @eceylemakyaj

    YanıtlaSil
  128. Merhabalar 😊 instagramdan zaten elifinmakyajgunlugu adiyla takipcinizim. Burdan da elifnurypms@gmail.com olarak takip ediyorum sevgilee 😊

    YanıtlaSil
  129. Merhaba, instagram ve gfc :ezgikurt02@gmail.com

    YanıtlaSil
  130. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  131. Merhaba,
    Gfc ve g+ Zeynep Gürsoy mailim zynepgursoy@gmail.com
    Instagram : _zeyneple ile takipteyim :)

    YanıtlaSil
  132. Denize bir taş attım bulana aşkolsun misali bende katılıyorun yarın benim doğumgünüm belki şansım açılır :)))
    google+ aysel melike
    gfc aysel melike
    instagram ayslklyc
    ilk çekilişiniz hayırlı olsun kesenize bereket :))

    YanıtlaSil
  133. Çok pardon mailimi unutmuşum ayselce2013@gmail.com

    YanıtlaSil
  134. haha son anda yetiştim sanırım :D

    instagramdan takip ettim :) @merveninevinden

    google plus'ta paylaştım ;)

    mervekf2301@gmail.com

    YanıtlaSil
  135. Merhaba :)
    G+ ve instagramdan takipteyim
    Instagram: selengokdemirrr
    G+ : selen gökdemir
    Google+da paylastim
    mailim selengokdemir23@gmail.com

    YanıtlaSil
  136. G+:Gözemin Bloğu
    Gfc:Gözemin Blogu
    Mail:gozem-karabacak@hotmail.com
    İnstagramda zaten takipteyim ;)
    Sevgiler bitanem şimdiden kolay gelsin ;)

    YanıtlaSil
  137. Hepinize katilimlariniz icin cok tesekkür ederim, simdi cekilis listesi olusturmaya basliyorum ve kontrolleri yapiyorum. Bu yorumdan sonraki katilimlari dahil etmeyecegim, herkese bol sans, bu aksam sonucu yayinlamak icin ugrasiyor olacagim :)

    YanıtlaSil
  138. Çok şey kaçırmışım 😞

    YanıtlaSil

Yorum Gönder