Ilk Blog cekilisimin sonucu

Herkese Merhabalar,

Nasilsiniz? Umarim güzel ve keyifli bir pazar günü gecirmektesinizdir.

Öncelikle katilan herkese cok tesekkür ederim, yorumlarinizi tek tek cevaplayamadim fakat hepsini okudum güzel sözleriniz icin de cok tesekkürler :)

Ek haklarla birlikte tam 262 numara verdim, katilan kisi sayisi ise 116 oldu.
Sonucu Random.org ile belirledim.
Kazanan Kizsal seyler oldu, tebrik ederim, güle güle kullanin :)
Kazanan kisi bana carsamba aksamina dek geri dönüs yapmazsa, tekrar bir kazanan belirleyecegim.

Hepinize hem blogumu takip etmeye deger buldugunuz hem de guzel yorumlariniz icin cok tesekkür ederim :) Elimden geldigince, dilim döndügünce, hobi olarak yazmaya devam edecegim. Severek bol bol okuyacaginiz yazilar ile devam ediyor olacagim, yorumlarinizi eksik etmeyin :)

Mutlu pazarlar,
Zey






Yorumlar

  1. Ayy canım çok mutlu oldum inan :)) Hemen mail atıyorum bu güzel çekiliş için çok teşekkürler sayende yurt dışındaki ürünleri de deneme şansım olacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevinmene cok sevindim, güle güle kullan, iletisim bilgilerini bekliyorum, önümüzdeki hafta ici annem gönderecek :) Senin de ürünler hakkindaki yorumlarini merakla bekliyorum !

      Sil
    2. Kiko çok övülüyor mutlaka kullandıkça yorumlayacağım canım elimde beauty blender var süngerleri de karşılaştırabilirim :D

      Sil
    3. Yorumlarsan cok sevinirim, ben Kiko´nun bircok ürününü yazdim blogumda, tekli farlardan bir rengi de var. Elimdeki makyaj süngerlerinin karsilastirilmasini da yazmistim gecen hafta. Senin de yorumlarin önemli, daha cok yazi daha cok fikir :)

      Sil
    4. Kızsal Şeyler'i tebrik edeyim dedim görünce. İyi günlerde kullan :)

      Sil
    5. Tebrik ederim :) Güle güle kullanırsın İnşallah

      Sil
    6. Canım tebrik ederim, kiko ürünlerini çok merak ediyordum sana nasipmiş, yorumlarını bekliyoruz artık,keyifle kullan dilerim :)

      Sil
    7. çok teşekkürler canım kullandıktan sonra tabi ki yorumlayacağım :))

      Sil
    8. Dilekçiğim teşekkürler canım ♥ Elif Teşekkür ederim ♥

      Sil
  2. Yine olmadı ama olsun seni takip etmk çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kismet :) Bunu duyduguma cok sevindim cok tesekkür ederim :)

      Sil
  3. Ben kacirmistim ama bir baska cekilis olsa kesinlikle kacirmam artik :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder