KIKO Anti-age peeling

Merhabalar,

Bugün sizlere Kiko Anti-age peelinginden bahsetmek istiyorum. Biraz uzun bir yazi olabilir fakat hicbir seyi atlamadan yazmaya özen gösterdim. Resimleri ilk aldigimda cektigim icin, ürünün dolu halde fotograflarini görüntüledim. Kullanmadan yazdigimi düsünmeyin diye bunu belirtmek istedim. Ürünün Almanya`da normal satis fiyati 6,90 euro fakat ben indirimde iken 3,40 euroya aldim :) Umarim bu tarz indirimler acilacak olan Türkiye magazasinda da olur.

Ürün 75 ml`lik bir tüp icerisinde, jel yapida ve ömrü acildiktan sonra 12 ay. Tüm cilt tipleri icin uygun oldugu yaziyor. Ürün üzerinde, paraben icermedigi ve dermotolojik olarak ve alerji testlerinden gectigi yaziyor. Ürün vaadlerine bakacak olursak; cildi aydinlatma ve yumusatma, ölü hücreleri (deriyi) temizleyip arindirarak ferahlatmayi amaclamak bunlardan bazilari. Diger bir yandan, ürünü cildinize uygulayip masaj yaparken, yapisi seruma dönüstügünden, icerisinde bulunan yaslanma karsiti aktif maddeler sayesinde cildin yenilenmesine ve yaslanma etkileriyle savasmasina yardimci oldugu yazmakta.

Ürün uygulamasini aynen aciklama kisminda yazdigi gibi yaptim. Temizlenmis ve kurulanmis yüzünüze bir miktar alip, masaj yaparak uyguluyorsunuz. Göz bölgemizden kaciniyoruz. Boyun bölgesine de uygulayabilirsiniz fakat ben denemedim. 3-4 dakika devam ederseniz, peeling etkisinin yerini seruma biraktigini hissediyorsunuz. Yani icersinde bulunan tanecikleri artik hissetmiyorsunuz ve sanki yüzünüzde bir krem varmis gibi hissediyorsunuz. Bu histen sonra da 1-2 dk bu seruma dönüsmüs yapiyi yüzünüze masaj ile uygulamaya devam ediyorsunuz ve en sonunda ilik su ile yikiyorsunuz. Ürün üzerinde önerilen haftada 1-2 defa uygulamak.
Burada cok önemli oldugunu düsündügüm bir not düsmek istiyorum. Satis danismani beni bu konuda uyarmisti, ben de sonrasinda ürünün kutusunu inceledigimde cok kücük de olsa böyle bir notun yazdigini gördüm. Ürünün kutusunu notlarimi aldiktan sonra attigim icin resim ekleyemedim, kusuruma bakmayin. Ürünü kullandiktan sonra günese cikmamaniz, ya da günesten koruyucu krem kullanmaniz önemli. Ciltte günese karsi hassasiyet yarattigi yaziyor. Icersinde bulunan bazi maddeler cildinizi günes isinlarina, normalden daha hassas hale getirmekteymis.

Benim gözlemlerime gelecek olursak;
- Ilk uyguladigim andan masaj yapmayi bitirene dek yüzümde bir yanma hissetmedim
- Yüzümü üründen arindirdiktan sonra, yüzümün inanilmaz derece kizarik oldugunu gördüm fakat dedigim gibi sonrasinda da bir yanma hissetmedim
- Kullandiktan sonra günese maruz kalmadigim icin bir hassasiyet gözlemlemedim, herhangi bir günes korumasi icin krem de kullanmadim. Fakat eger yaz aylarinda ürünü kullanirsaniz, mutlaka bu uyariyi göz önünde bulundurun
- Üzerine nemlendiricimi uyguladim ve kizarikligin tamamen gecmesi 1 saate yakin sürdü
- Verdigi ferahlik ve temizlik hissini basarili buldum (Dislerinizi agiz calkama sulari ile calkaladiktan sonra nefes aldiginizda hissettiginiz bir duygu vardir ya, ferah sanki nefes aliyor disleriniz gibi, aynen oyle bir histi benimki :))
- Cildime aydinlik bir görüntü verdigini gözlemledim
- Gözle görülür bir ölü deri temizleme (koyu renkte soyulan bir deri) olmadi
- Dokundugum zaman cildimin yumusak ve nemli oldugunu hissettim
- Anti-aging ile ilgili bir gözlemim olmadi, belki daha uzun vadede kullanmak gerekiyordur
- Herhangi bir alerjik reaksiyon göstermedi cildim
- Sivilcelenme de gözlemlemedim

Kisaca cildimi temizledigi, aydinlattigi ve yumusattigi icin vaadlerini gerceklestirdigini dusundugum, verdigi hissi begendigim bir peeling oldu. Sonrasinda seruma dönüsen yapisini da sevdim. Yagli bir cildim olmasina ragmen, uygulama sonrasinda normalde olandan daha fazla bir yaglanma olmadi cildimde. Anti-aging özelligi oldugundan belki belli bir yas üzeri kimselerin uygulamasi daha dogru sanirim. Ürün üzerinde hedeflenen bir yas grubu yazmiyor. Ben 30+ yas grubuna girdigim icin, anti-aging özellikli ürünler kullaniyorum. Bu sebeple denemek istedim. Bu ürünü bir daha almayi isterim. Tabi önce elimde bekleyen diger peelingleri bitidikten sonra :)
Eger firsatiniz olursa denemenizi öneririm. Tabi bunlar (her zaman söyledigim gibi) benim cildim üzerindeki etkileri, sizlerin gözlemleri farkli olabilir.
Okudugunuz icin tesekkur ederim,
Zey ;)





Yorumlar

  1. Ayrıntılı yazmışsın canım baya ellerine sağlık.Bu tarz ürünleri özellikle peeling ve maske türevlerini akşam yapılmasını daha uygun buluyorlar malum güneşle uzun süre muhatap olmamak adına hem de risk ortadan kalkıyor.Bunu duyduğumdan beri hep akşam yapıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Canim okudugun icin tesekkür ederim, benim yüzüm yagli oldugu icin sabah kalkinca bile yüzümü ya jel ile temizleme ya da peeling zamanimsa peeling yapma geregi duyuyorum, o yuzden sabah aksam degisiyor uygulamam ve günese maruz kaldigim da oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım ne demek:) milletin ürünün kendi yazısını kopyaladığı yazılardan çok sıkılmıştık :) O zaman dikkatli kullanmak lazım.Ben de 30+ olduğum için anti age olanları daha bir tercih ediyorum.Umarım buna yakın fiyatla alma şansı elde eder deneyimleriz biz de:)

      Sil
    2. Fiyati da uygun olursa tadindan yenmez :)

      Sil
  3. Sivilcelenme olmadıysa marka Türkiye'ye gelirse bu ürün denemek istediğim Kiko ürünler arasına girdi :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydali olmasina sevindim, okudugun icin tesekkürler :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Canim üzerinde ya da aciklama kagidinda bir yas grubu icindir diye belirtilmemis ama belli bir yas üzerinin kullanmasi, en azindan yaslilik belirtileri olan kimselerin kullanmasi daha dogru olabilir :)

      Sil
  5. Bugün gördüm ki capacity de açılacak kiko şükür artık Türkiye de ben de beklerim bloguma estetisyenanne.blogspot.com.tr instagram Blogger_olmak_isteyen_anne sevgiler başarılar

    YanıtlaSil
  6. Bugün gördüm ki capacity de açılacak kiko şükür artık Türkiye de ben de beklerim bloguma estetisyenanne.blogspot.com.tr instagram Blogger_olmak_isteyen_anne sevgiler başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, hemen geliyorum bloguna :)

      Sil

Yorum Gönder