Kiko cift fazli göz ve dudak makyaji temizleme suyu

Merhabalar,

Umarim iyisinizdir, sagliginiz ve keyfiniz yerindedir. Bugün sizlere Kiko markasinin cift fazli göz ve dudak makyaji temizleme suyundan bahsetmek istiyorum. Üzerinde yazan adiyla, Kiko Cleansing Eyes and Lips Two-phase make up remover for eyes and lips, 125 ml sise icersinde ve acildiktan sonra ömrü 12 ay. Tam seffaf olmasa da, icerisinde kalan ürün miktarini görebileceginiz bir sisesi var. Ürünün Almanya Kiko magazasindaki satis fiyati 5,90 euro.

Öncelikle ürünün icerik ve vaadlerine bakalim birlikte. Göz ve dudak makyajini nazik fakat etkili bir sekilde cikarmak, özellikle waterproof özellikteki makyajdan temizlemek icin ideal oldugu yaziyor. Benim alma sebebim ise, bir baska özelligi olan, lens kullananlar icin de ideal bir ürün olmasiydi.
Alerjik olarak test edildigi, lens kullananlar icin bir reaksiyon göstermedigi ve paraben icermedigi de ürün iceriginde yazan özelliklerinden. Ben lens kullanan biri olarak, zaman zaman göz makyaji temizleme ürünlerinin, göz cevremi kizartip yanmaya sebep oldugunu gözlemledigim icin, bu özelliginden ötürü bu ürünü cok merak ettim. Icerisindeki tatli badem yagi ile besleyip yumusatmayi, kayisi özüyle ise canlandirmayi ve Calendula bitkisinin özü ile ise cildi yatistirmayi vaad etmekte.

Ürünü, her cift fazli temizleme suyu gibi, kullanmadan önce iyi calkalamak gerekmekte. Benim 2-3 defa siseden döküp aldigim ürün miktari, 2 gözümdeki makyaji da temizlemem icin yeterli oldu. Pamugu gözümde makyajimin yumusamasi icin 5-6 saniye bekletip, sonrasinda kalanlari da yine ayni pamukla temizledim. Kalici ruj uyguladigim günlerde de bu ürünü kullandim fakat göz makyajindaki performansini göremedim. Rujumu temizlemek icin ciddi anlamda ovusturmam gerekti ve zaten yeterince kuru olan dudaklarimi, daha da kuruttugunu ve gerdigini hissettim. (The Balm Committed ruju sonrasinda kullandim) Göz cevremde herhangi bir yanma, kizariklik yaratmadi. Cok ovusturup bastirmadan, waterproof maskaralarimda bile basarili is cikardi diyebilirim. Kirpiklerimde herhangi bir dökülme sorunu da yasamadim. Fakat vaad ettigi gibi de besleyici bir özelligini, yani kirpiklerimde bir dolgunluk canlilik gözlemlemedim.

Ürünü tekrar almayi düsünüyorum, fakat indirim döneminde denk gelirsem.. Indirim zamani 2 euroya kadar düsebiliyor cünkü. Her ne kadar dudak makyaji temizleme konusunda basarili bulmadiysam da, göz makyaji temizleme performansi basariliydi. Sonrasinda Yves Rocher göz makyaji temizleme suyunu kullanmayi planliyorum.
Okudugunuz icin tesekkür ederim,
Zey

Yorumlar

  1. KIKO markasını inanılmaz merak ediyorum.Ben de lens kullanıcısıyım hic bu sekilde bahsi gecen bir urun duymamistım acikcası ve ruj da kullanmıyorum :) Tam benlikmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sirf bunun icin almistim, tekrar alinabilir bir ürün indirim zamaninda 2 euroya kadar düsüyor:)

      Sil
  2. KIKO markasını merak edenler olarak çok tatlıyız bence. Ama sevgili akrabalarıma seslenıyorum yaza çok KIKO urunu getıreceksınız :D. Bunda senın payın büyük teşekkür ederim :) HArika bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin tesekkürler canim, fiyatina göre iyi isler cikariyor bir cok urunu :)

      Sil
  3. Merhabalar bende yeni blog açtım nasıl olduğu hakkında yorumlarını paylaşır ve beni takip edersen çok sevinirim.
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben de yeniyim ogrenecek cok seyimiz var hemen geliyorum blogunuza :)

      Sil
    2. ozaman beraber öğrenir birbirimize yardımcı oluruz.yapabileceğim birşey olursa söylemen yeter :) bu arada beni takip edersen çok sevinirim

      Sil
  4. İndirimde 2€ya mı düşüyor :/ yurtdışına gidenlere para vermekten yoruldum şunu al bunu al derken ev dolacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canim indirim zamani 2,2 euroya Kiko allik almisligim oldu gectigimiz haftasonu :/

      Sil

Yorum Gönder