KIKO - Long lasting stick 8 hour no-transfer eyeshadow

Selamlar,

Kiko markasinin ülkemizde magaza acma hazirliklari icerisinde oldugunu duydum ve ben de sizlerle Kiko markasinin severek kullandigim ürünlerini tanitmak icin yazilar hazirladim. Bugün ilk olarak kalem seklindeki asansörlü kremsi yapidaki göz fari ile baslamak istedim. Almanya fiyati 3,90 euro bu farin.
Kalem seklinde asasörlü acilip kapatilan bir far. Yapisi oldukca kremsi ve dagitmasi gayet kolay. Bendeki rengi 25 numara. Indirim döneminde aldigim icin, sevebilecegim baska renklerini bulamamistim.
Bu far 8 saat kalici oldugunu vaad ediyor ve de oyle. Far bazsiz uyguladigimda da bir problem yasamadim. Rengini verme konusunda da basarili bir ürün.
Yapi ve kalicilik olarak basarili buldugum bu fari deneyin derim. Fiyat olarak belki daha farkli satista olacaktir fakat basarili bir ürün. Eger Almanya`da oldugu gibi indirimler yapilirsa epey uygun fiyatlara almaniz mümkün diye düsünüyorum. 
Bendeki 25 numaranin uygulanmis halini resimde görebilirsiniz. Umarim keyifle okumussunuzdur. Ürün ile ilgili yazmayi atladigim merak ettikleriniz varsa bana yorum olarak yazabilirsiniz.
Kiko markasinin Türkiyeye gelmesine cok sevindim. Zaten hali hazirda Kiko ürünlerinden olusan cekilislerim var yakinda olacak. Fakat sizlerin özellikle merak ettigi ürünler varsa bana yazarsaniz ben de yazilarima ona göre öncelik verebilirim. Bu markayla ilgili hangi ürünleri merak ediyorsaniz yorum olarak birakmaniz yeterli :) Suan hazirladigim yazilarim, fondoten, allik, maske, peeling, makyaj temizleme sulari seklinde.
Daha önce de bu markanin farkli ürünlerini blogumda yazmistim eger okumak isterseniz ... 

Okudugunuz icin tesekkürler yorumlarinizi bekliyorum :)
Zey

Yorumlar

  1. KİKO'nun açılışı öncesi çok faydalı bi yazı olmuş, ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim ise yaramistir, okudugun icin ben tesekkur ederim :)

      Sil
  2. İstediğim numara hangisiydi hatırlamıyorum ama bir türlü bulamıyorum stantta :( Fiyatı 3.99 mu o.O indirimde miiii ben aldığımda 4.99'du indirimli fiyatı ile. Gelince talan edeceğim Kiko'yu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Istedigin rengi ben de bulamadim, zaten ufak bir magaza benim yasadigim sehirdeki. Ben de yeni geldim hsonu gidip bir daha bakarim :)

      Sil
  3. Gelir ama ancak İstanbula gelir galiba yazın mutlaka gidip bir şeyler alacağım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Istanbul´da bir alisveris merkezine acilacakmis canim. Umarim internet sitesi de acarlar ve burdaki gibi uygun fiyatlara satarlar, böylece Türkiye`nin her bir yerine ulasirlar :)

      Sil
  4. Kiko ürünlerini ben de çok merak ediyorum :) Kalem formdaki krem farlar çok kalıcı oluyorlar kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim büyük bir magazasi acilir da cok renk secenekleri olur, benim yasadigim sehirde Kiko kucuk bir magaza her rengi her zaman bulmak zor oluyor :/

      Sil
  5. renk harika kiko tc ye mi açılıyor benim niye haberim yok :( ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Istanbul´da bir AVM ye acilacakmis diye biliyorum baska da bir bilgim yok :/

      Sil

Yorum Gönder