KIKO - Purifying mask

Selamlar,

Kiko ürünleri serime bir maske ile devam ediyorum. Almanya normal satis fiyati 5,90 euro ve indirimde 2,90 euroya dusuyor. Ben özellikle yagli ciltler icin oldugunu görünce indirimi beklemeden normal fiyatindan satin aldim. Cünkü matlastirmayi vaad eden bir ürün. Tüp icerisinde 55 ml´lik kücük bir ürün fakat oldukca bereketli. Görüntü olarak belki suan kullananlariniz vardir, kil maskelerini andiriyor, zaten iceriginde kil mevcut. Iceriginde paraben olmadigi ve klinik testlerden gectigi yaziyor. Önerilen uygulama haftada 1-2 defa.

Purifying maskenin kendi internet sitesindeki aciklamasi ve vaadleri su sekilde; yagli ciltler icin olmakla beraber, cildi arindirip, kaybedilen mineralleri geri kazandirmayi amacliyor. Uzun süreli mat bir görüntü vermeyi vaad eden ürün, cilt kizariklari ve kusurlarina da iyi geldigini yaziyor. Icerisindeki minik tanecikler ve kil sayesinde cildi ölü hücrelerden arindirirken, cildi kurutmadan matlastirmayi da vaad ediyor. Yapisindaki mineral tuz ve bazi elementler ile cildi arindirdigi da vaadleri arasinda. Simdi diyebilirsiniz, bir maskeden beklenmeyecek kadar cok sey vaad ediyor diye, haklisiniz :) Ürün üzerinde hedeflenen bir yas kitlesi baresi bulunmuyor.

Uygulama sekline gelirsek; temiz cildinize ince bir kabaka halinde sürüp 10-15 dakika beklemeniz öneriliyor. Ben cildim hafif nemli iken cok ince diyemeyecegim bir tabaka halinde uyguladim ve kuruyuncaya dek 20-25 dakika kadar bekledim. Sonrasinda bol su ile ya da bir islak havlu, kagit havlu ile temizliyoruz. Ve tabiki nemlendiricimizi uyguluyoruz. Su ile temizlerken dikkatli olmanizi öneririm cünkü yesil bir su halinde aktigi icin camur gibi bulasabilir. Yüzünüzde kurudugunda ise mimik yapmayin kesinlikle, cunku parcaciklar halinde dökülüyor :)


Gözlemlerime gelirsem;
- Ilk 2-3 uygulamamda cildim de cok az bir karincalasma hissettim. Fakat sadece ilk sürdükten sonra 1-2 dakika icerisinde, daha sonrasinda herhangi birsey hissetmedim.
- Herhangi bir alerjik reaksiyon göstermedi benim cildim (tabiki sizde farkli olabilir)
- Uygulama sonrasinda extra bir sivilcelenme yasamadim. Kullandigim dönemde sivilcem olmadigi icin sivilceli ciltlerde nasil bir reaksiyon verir bilemiyorum ki ürünün böyle bir vaadi de yok.
- Cildi epey kurutup gerdigini itiraf etmeliyim, sonrasinda bol nemlendirici gerek. Halbuki aciklamasinda kurutmadan matlastirdigi yaziyordu ! Neyse...
- Benim yagli cildim bile sonrasinda uyguladigim nemlendiriciyi cok hizli emip 3-4 saat kadar mat kaldi, yani matlastirmasi benim icin 3-4 saat sürdü.
- Kizarikliklarima bir yardimi oldugunu söyleyemiyorum.
- Uygulama sonrasi dokundugumda yüzümdeki yumusakligi ve pürüzsüzlügü hissedebiliyorum.

Matlastirmasi daha uzun sürseydi ve belki uzun vaadede kalici bir matlik saglasaydi tekrar almayi düsünürdüm ve daha cok sevebilirdim. Fakat saatler icin bile olsa yagli cildimi kuru hissetmemi sagladigi icin tesekkür ederim. Degisik bir duygu, yagli ciltler benim ne demek istedigimi anlayacaktir :) Ayni gözlemleri bircok farkli maske ile de farkettigim icin bu ürünün extra bir katkisi olmadi, 3-4 saat matlastirmasi disinda.. Baska maskeler denemek istedigim icin tekrar almayi düsünmüyorum. Suan ürünü hala tamamen bitirmis de degilim, yaridan azi duruyor :) Benim cildim üzerindeki etkileri bu sekildeydi. Okudugunuz icin tesekkür ederim,
Zey :)

Yorumlar

  1. Objektif yorumunuz için teşekkür ederim.Kuru cildim olduğundan bana hiç olmaz o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim :) Ürün zaten yagli ciltler icin maalesef..

    YanıtlaSil
  3. Karma ciltli olarak ben de uzak duruyorum kendisinden :) Kiko'nun ürünlerini çok severek kullanıyorum ve diliyorum, Türkiye'de de bir standı olur Gratis gibi mağazalarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratiste satilacagini düsünmüyorum, ama Istanbulda bir alisveris merkezine kendi magazalarini acmaya hazirlaniyorlarmis :)

      Sil
  4. Emeğinize sağlık. Sayfanızı çok beğendim. Heryerden takibe aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, bu tarz yorumlar motive edici gercekten :)

      Sil
  5. emegine ve objektif yorumlarına sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder