KIKO - Soft touch allik - 105 numara

Merhabalar,

Kiko markasinin ürünlerinden bahsetmeye devam ediyorum. Bugün kremsi yapidaki soft touch alliklarindan 105 numarasini inceleyelim.
Ürün 5 gr ve acildiktan sonra raf ömrü 24 ay yaziyor. Icerisinde aynasi da mevcut. Fakat bir firca ile gelmiyor. Yapisi kremsi oldugundan ben ya parmaklarimla alip pit pit hareketlerle yanaklarima uyguladiktan sonra firca ile dagitiyorum, ya da dogrudan firca ile uygulayabilirsiniz. Hic beauty blender ile uygulamadim ama dagitmada sorun yasayacaginizi dusunmuyorum. BB ile allik ya da bronzer uyguladiginizda temizlemeniz gerektigini icin ben tercih etmiyorum. Yoksa BB ile bir dahaki fondoten uygulamanizda allik renklerine rastlamaniz mümkün.
Tozutma yapmayan az da olsa kremsi bir yapisi var. Resimdeki bende olan numarasi 105. Ipeksi bir bitisi oldugunu soyleyebilirim ki zaten ürünün bitis vaadi de bu sekilde. Dagitmasi kolay fakat pigmentasyonu yogun oldugundan az az alip arttirmak daha guzel sonuc verir. Resimdeki uygulama 2 kat sürülmüs hali, pigmentasyonu siz hayal edin :) Gün icerisinde kaliciligi da basarili.
Dagitmasi kolay bir ürün. Ben allik olarak kullanmanin yaninda, gözlerimde katlanma bölgesine uygulayarak derinlik vermesi icin de kullandim.
Ürünün Almanya fiyati 8,5 euro diye hatirliyorum. Tam hatirlamasamda, bu civarda bir fiyati var daha fazla degil.

Umarim bir fikir verebilmisimdir. Okudugunuz icin tesekkürler :)
Zey

Yorumlar

  1. Alınması gerekenler listesi uzuyo gidiyo sayende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Istanbul´da bir alisveris merkezine acilacak diye duydum, o yuzden fikir verir umarim yazilarim :) Belki bu magazanin internet sitesi üzerinden de satisi olur ve umarim fiyatlar burdaki gibi uygun olur.

      Sil
  2. Ah Türkiyede olmayan markaları anlatıyorsun ya içim gidiyor ne güzel bir renktir bu bayıldım.Almanya da olmaktan sıkılma bak biz burdan bakıyoruz sen hepsini dene güzelim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin cok tesekkür ederim, her türlü elestiriye de acigim. Kendimi gelistirmeye calisiyorum :)

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş canım, ellerine sağlık renge ben de bayıldım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  4. rengi çok tatlı keşke kiko tc de de olsa :)

    YanıtlaSil
  5. Çok sevdim, güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler, okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  6. Ne kadar güzel bir renkmiş. Bunların krem allıkları da vardır kesin <3

    YanıtlaSil
  7. Bu toz bir allik degil zaten kremsi yapida canim :)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Biran önce tüm illerde KIKO magazasi acilsin :)

      Sil
  9. kikonun hiç bir ürününü deneme fırsatım olmadı henüz. allığın rengi tam benlikmiş yüzlerce olsa da yine gidip aynı rnekleri alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da cok oluyor hep benzer renkler aliyorum, dedigin gibi fazlaca alligim olmasina ragmen ben de aliyorum :)

      Sil
  10. Merhaba, blogunuzu takibe aldım bana da beklerim sevgiler :)
    Tasarım Evinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler hemen geliyorum sayfaniza :)

      Sil

Yorum Gönder