KIKO Universal Fit Hydrating foundation

Merhabalar,

Bu seferki Kiko ürünümüz Kiko Universal Fit Hydrating Foundation :)
Ben bu ürünü uzun zamandir severek kullaniyorum. Bence Kiko magazalarindan alinabilecek uygun fiyatli (Almanya Kiko magazalarinda 30 ml fiyati 6,90 euro, indirimde 3,90 euroya almistim) ve güzel performansli ürünlerden biri :) Benim yüzümde kizarikliklar oldugu icin, kapaticiligi orta olan ürünleri tercih ediyorum. Ayrica yagli cildimde parlama yapmamasi da aradigim özelliklerden fakat henüz uygun fiyatli böyle bir ürün denemedim :/


30 ml´lik tüp icerisinde, elinizin üzerine yeterli miktari aldiktan sonra, ister parmaklarinizla, ister fircayla, ister süngerle (islak yada kuru sünger farketmez) istediginiz sekilde kolayca dagitip uygulayabileceginiz bir yapida. Cok ince olmasa da cok yogun kalin bir yapisi da yok, dogal bitisli diyebilirim. Uyguladiktan sonra tam olarak olmasa da kadifemsi, matlasan bir bitisi var, fakat benim yagli cildim oldugundan sadece yarim gün parlamadan durabildi (transparan pudra ile sabitlesem bile).

Ürün tüm cilt tipleri icin uygun ve 20 farkli renk secenegi var. Mutlaka kendi cilt tonunuzu bulabilirsiniz. Bu kadar cok secenek olmasi kafa karistiriyor acikcasi, ben haziran ayi gibi tatil dönüsü aldigim icin, bronz tenime wb40 Warm Beige rengi uymustu. Resimden görebilirsiniz, suan rengi koyu ama diger rengi acik kalan fondotenlerimle karistirip kullaniyorum. Nemlendirme özelligi olan bu likit fondoten, tek kat uygulandiginda orta kapaticilikta ve az da olsa aydinlik bir bitisi var. Eger 2 yada daha fazla kat uygularsaniz kapaticiligini arttirabilirsiniz fakat dogal durmuyor benden söylemesi :)

Uygularken cok hizli davranmaniza gerek yok fakat dedigim gibi yapisi kadifemsi bir hal aldigi icin de 5 dakikadan fazla beklemeyin derim :) Ürün iceriginde paraben ve parfüm bulunmuyor ve de alerjik olarak testlerden gectigi yaziyor. Ürürün baska bir vaadi ise iceriginde bulunan aktif maddeler sayesinde, yaslanmaya karsi savastigi, fakat ben böyle bir etkisini görmedim. Önemli bir baska vaadi ise, 7 günlük kullanim sonunda yapilan testlerde, cildin nem ihtiyacini karsilamaya yardimci oldugu. Bu konuda birsey soyleyemem cünkü hicbir fondoteni 7 gün üst üste kullanmiyorum, hergün elim bir baskasina gidiyor :)

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
Görüsmek üzere,
Zey



Yorumlar

  1. Çok uygunmuş fiyatı, renk skalası çok olsa bir dert kısıtlı olsa ayrı bir dert, insan cidden şaşırıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen 20 secenek olunca kafasi karisiyor insanin :)

      Sil
  2. KIKO biran önce ülkemize gelse artık :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Istanbulda yakin bir zamanda magaza acacakmis :)

      Sil
  4. Kiko ürünlerini denemesem de senin yazılarınla çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. Senin yazını okuduktan sonra daha çok merak etmeye başladım bu ürünü Zeynep:) güzel yazın için teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalacaksin eminim, renk konusunda kuzenine güveniyorum :)

      Sil
  6. Bugüne kadar Kiko'nun ten ürünlerini deneme şansım hiç olmadı canım.Bu ürünü not ettim bir yere Türkiye'ye gelir gelmez bakacağım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cogu ürünleri fiyatina göre epey basarili, umarim Türkiye´de satis fiyatlarini cok abartmazlar :(

      Sil
  7. Bir gelse ülkemize her şeyini deneyeceğim:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder