NYC Color Wheel Mozaic face powder - 724A All Over Bronze Glow

Merhabalar,

Bugün sizlere en son yilbasinda Türkiye`ye geldigimde aldigim, NYC Color Wheel Mosaic Face Powder´indan bahsetmek istiyorum. Ürünü 11 lira gibi bir fiyata Watsons magazasindan almistim.

Öncelikle bu ürünün farkli renk secenekleri var. Kendi internet sitelerinden gördügüm kadari ile.. Ben alisverisim sirasinda iki rengini gördüm ve bunlardan 724A All Over Bronze Glow olanini tercih ettim. Seffaf bir kapagi olan paketlemesi icerisinde 9 gram ürün bulunmakta.


Ben bu ürünü Real Techniques Core collection firca setinin icersinde bulunan contour fircasi ile kontor amacli kullandim ve kullaniyorum. Fakat sizler tabiki de farkli amaclarla kullanabilirsiniz. Bu konuda guzel bir blog yazisi gördüm eger isterseniz, yazinin sonunda verecegim diger arkadasimin yazisinin linkine de bakabilirsiniz. 15 farkli kullanim alanini göstermis sevgili LifeofYasmina. Bir ürünle ilgili ne kadar cok yazi okursak, o kadar daha farkli bakis acilarimiz olur, en azindan ben öyle düsünüyorum :) Yazidaki hicbir fotografta renk ayarlari ile oynamadim ki, tam rengini oldugu gibi gösterebileyim.

Gelelim benim gözlemlerime,
- Tozutma problemi yok, ki bu benim icin önemli, fondotenimin üzerinde, istemedigim bölgelere ucusup yapismis tozlar görmek hic hosuma gitmiyor :/
- Renk vermesi icin epeyce fircayla üzerinden gecmeniz gerek ki ben 5-6 defa fircami ürün üzerinde, her renge dokunarak döndürdüm
- Pigmentasyonu cok basarili degil fakat kontür icin kullandigim ürünlerin hemen renk vermemesi bazen avantaj oluyor benim icin, cünkü günlük hafif makyajimda cok belirgin bir kontür istemiyorum
- Fircada kalani her zaman göz kapaklarima gelisigüzel uyguladim
- Belli belirsiz cok dogal duran bir bitisi var ve elbet siz daha fazla uygulayarak bunu arttirabilirsiniz
- Bir defa allik olarak denedim fakat yüzümdeki kizarikliklari cok kapatamadigim günlerden birinde oldugum icin cok belli olmadi allik olarak durusu benim cildimde
- Günlük hafif bir kontür yapmak isterseniz (fondotenli ya da fondotensiz uygulamalarda), fiyatina göre alinabilecek bir ürün bence
- Fondoten üzerinde gün boyu kaliciligini da basarili buldugum bir ürün oldu (Fondotensiz uygulamalarda daha cabuk uctu diyebilirim)


Benim icin fiyatina göre, günlük hafif kullanimlarda basarili bir ürün. Watsons magazalarinda tester bulabilirseniz bir göz atin derim. Eger göz atmak isterseniz, arkadasimin 15 farkli kullanim alanini iceren yazisi icin de linki ekliyorum.

Sizler de bu ürünü kullaniyorsaniz, yorumlarinizi paylasirsaniz cok sevinirim.
Okudugunuz icin tesekkürler,
Zey

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık tatlım, ayrıca da çok teşekkür ederim :)
    Ben de günlük olarak sıkça kullanıyorum bu ürünü, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  2. Denemeye değermiş gerçekten sleek kontur kitim bitince deneyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sleek benim merak ettiklerimden, bir yazin olursa okumayi cok isterim :)

      Sil
  3. Farklı kullanım alanları olan kullanışlı bir ürüne benziyor :) Yazın çok güzel olmuş, ellerine sağlık canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim canim :)

      Sil
  4. Okudugunuz icin tesekkürler begenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. Mrb..bende bu urunu kullaniyorum ve acaip memnunum benimki fircayi iki kere batirdigimda rengi tam olarak veriyor cok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu ziyaretin icin tesekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder