Uygun fiyatli iki farkli tonda allik önerisi - Catrice ve Essence

Merhabalar,

Instagram ve snapchatte sorular aliyorum ve cevaplarimdan memnun olarak geri donusler oldugunda cok ama cok mutlu oluyorum. En cok gelen sorular uygun fiyatli ürün önerileri. Özellikle takip eden arkadaslarimdan makyaja yeni baslayanlar bana uygun fiyatli allik önerisi sormustu. Bu yazdiklarim yanlis anlasilmasin, demek istemiyorum ki cok soru aliyorum cok populerim aman aman, ama bir kisi bile benim icin cok onemli, cevaplamak icin elimden geleni yapiyorum. Allik secimlerinde yardimci olmak icin bugun sizlere, uzun zamandir severek kullandigim 2 markanin farkli tonlardaki alliklarini hem kiyaslamak hem de sizlerle paylasmak istedim.
Sizlere anlatacagim iki alligi da severek kullaniyorum. Ikisi de gayet kalici benim icin. Tek farklari renk tonlari. Eger seftali tonlarini seviyorsaniz Essence 10 numara peach me up mat alliga bakin derim. Eger pembe tonlarini seviyorsaniz, Catrice 020- Lavender Multi mat alliga bakabilirsiniz. Catrice azicik tozutuyor fakat ikiside uygun fiyatli basarili alliklar. Tabiki ten renginize göre sizlerde duruslari farkli olacaktir, bunu da göz önünde bulundurarak bir karar verebilirsiniz.
Essence mat alliklarin da pembe tonlari mevcut fakat bende yok. O yuzden bu ikiliyi kiyaslayip renk seceneklerini göstermek istedim. Catrice mat alligin bir renk secenegi daha mevcut eger bakmak isterseniz.

Dagitmalari kolay ve gün icersindeki kaliciklari basarili bence, dedigim gibi ikisini de severek kullaniyorum. Umarim sizlere de bir fikir olmustur. Okudugunuz icin tesekkur ederim :)
Zey

Yorumlar

  1. Tonlari cook tatlii kalici olmalirini sevdim.. İlk firsatta denemeyi dusunuyorum tesekkurler bu guzel paylasimlarin icin tatlissimm 💕😘😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim canim, yardimci olmasina sevindim :)

      Sil
  2. Ricaederim canim ben tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Essence allıklarını çok merak ediyorum. The Balm'ı kullanıyorum şuan memnunum ama mat allıklar daha favorim. Teşekkürler emeğine sağlık:) benim bloğuma da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim canim :)

      Sil
  4. ikisi de çok güzel ve uygun allıklar özellikle catrice allığı merak eetiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir farkli renk tonu daha var canim catrice alliklarda umarim begenirsin :)

      Sil
  5. valla renkler bi harikaymış teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil
  6. canım tonları çok iyi bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iki farkli ton alternatifi canim ;)

      Sil
  7. Catrice allığı merak ediyordum
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Essence markasının hiç allığını kullanmadım ama burada güzel duruyor, elimdeki bitince pembe tonlarına bakacağım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim fikir vermisler, okudugun icin tesekkürler :)

      Sil
  9. kuzenim essence allığı kullanıyor o yüzden rengine hakimim ama catrice allığı ben de merak ettim :)

    YanıtlaSil
  10. İkiside süper görünüyor:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder