Almanya DM & KIKO magazalarindan hangi kozmetik ürünleri alinabilir?

Merhabalar,

Bugün sizlere Almanya DM ve KIKO magazalarindan alinabilecek kozmetik ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Almanya´da yasadigimi duyan bircok arkadasim bana bu soruyu soruyor ve bugün sizlere biraz bahsetmek istedim. Yazimda sadece kendim kullandigim ve memnun kaldigim ürünleri yazmak istedim. Tabiki cok daha farkli ürünler eklenebilir. Kisiden kisiye de bu ürünler ve ihtiyaclar degisebilir. Benim yazdiklarim disinda merak ettiginiz, duydugunuz markalar ile ilgili sorulariniz varsa, bana yorum olarak birakabilirsiniz, her zamanki gibi elimden geldigince ve bilgim dahilindeyse cevaplamaya calisirim :)

Yazimda bahsedecegim ürünlerin hepsi suan elimde olmadigi icin (önceden kullanip bitirdiklerim de oldugu icin) fotografsiz bir yazi olacak. Anlayisiniza siginiyorum.

Öncelikle dedigim gibi kendimden yola cikarak yaziyorum, Almanya´da alisveris yaptigim magazalarin basinda DM, Müller, Kiko ve Douglas gelmekte. Kendim gidip ürünlere dokunup deneyerek almayi tercih ediyorum. Bugün sizlerle sadece DM ve KIKO magazalari ürünlerini paylasiyor olacagim, fakat yazinin devami gelecek. Yazinin cok uzun olmamasi ve okurken sizleri yormamasi icin bu sekilde ayirmak istedim. Bunun disinda zaman zaman internet alisverislerim de oluyor. Eger Almanya´da hangi internet sitelerinden kozmetik alisverisi yaptigimi da paylasmami isterseniz, bana yorum olarak yazarsaniz cok sevinirim. Bu sekilde de bir yazi da paylasabilirim :)

DM magazalarindan alip memnun kaldigim markalar ve ürünleri ;
Manhattan: Bu markanin allik ve maskaralarindan kullandim. Allik fiyatlari 2,5 euro civari ve basarililar. Maskaralari ise Türkiye´de olan Rimmel markasina cok benzermis. Snapchatten paylastigim zaman bircok kisiden ayni tepkiyi aldim, ne kadar benzediklerine dair. Maskara fiyatlari 2,5 eurodan 6 euroya dek cikabiliyor.

Ebelin: Ebelin dm magazasinin kendi markasi. Cok uygun fiyatli oldugundan tercih edilen bir marka. Ebelin fircalarini kullaniyorum ve basarili buluyorum. Firca fiyat araliklari 2-5 euro arasinda degisiyor. Ve tabiki makyaj süngeri cok popüler. Beauty Blender muadili gösteriliyor bu sünger. Son zamanlarda kücük kapatici süngerlerini de kullaniyorum. Ebelin makyaj süngeri ile ilgili yazima buradan ulasabilirsiniz.

p2: Yine dm magazalarinda bulabileceginiz p2 ürünlerinden oje ve rujlarini önerebilirim. Ojeleri cok dayanikli olmasa da cok fazla renk secenegi olmasi benim hosuma gidiyor. Oje fiyatlari 2-3 euro civari. Cok fazla ruj kullanan biri olmasam da p2 markasinin hem normal rujlarindan hem de kalem seklindeki rujlarindan birkac tane edindim ve basarili buldum. Bazi rujlarin nemlendirme özelligini gercekten hissedebilirsiniz. Ruj fiyatlari da 3 ila 5 euro arasinda degisiyor.

Bebe; Temiz icerikli olmasa da bebe markasinin yüz nemlendiricisinden kis aylarinda cok memnun kalmistim. Almanya´ya ilk geldigim kis, yagli cildim inanilmaz kurumus ve pul pul olmustu. Bebe markasinin yüz nemlendiricisini severek kullanmis ve cok da memnun kalmistim. Bircok farkli cilt tipi icin secenekleri mevcut ve fiyati 5-6 euro civarinda.

Alverde; Yine bir DM markasi olan Alverde, dogal icerikli ürünler icermekte. Allik, aydinlatici, makyaj sabitleme spreyi, cift fazli makyaj temizleyici ve rujlarindan deneme sansim oldu. Bazilariyla iyi anlastim fakat bazilari cildimle hic bütünlesmedi. Her ürününü sevmesem de, dogal icerikli oldugundan her zaman baktigim bir marka fakat denemeden almayin derim :)

Bunlar disinda Essence, Catrice, Maybelline ve Loreal standlarina mutlaka bakin derim. Hem standlar her zaman ürünlerle dolu oluyor hem de Türkiye´de olmayan ürünleri bulmaniz mümkün. Maybelline age-rewind kapatici (9,5 euro) ve fondoten (15 euro), Maybelline fit me kapatici (4,5 euro), pudra (10 euro) ve fondoten (12 euro), Maybelline color tattoolar (6,5 euro), Maybelline Baby skin gözenek kücültücü (8 euro), Essence fircalar (fiyatlari degisiyor fakat 2,5 euro civarinda her biri), Essence dudak kalemleri (0.95 cent), Loreal maskara cesitleri (10 euro civari) ve suan aklima gelmeyen bircok ürün ilk bakmaniz gerekenler arasinda :)

Kiko magazalarindan alip memnun kaldigim ürünler ; 
Elimdeki hemen hemen tüm Kiko ürün incelemelerim suan blogumda mevcut. Parantez icersindeki numaralara tiklayarak göz atabilirsiniz. (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9) Sanirim Purifying maske haric her ürünü tekrar alabilirim. Fiyatina göre basarili ürünler bence. Umarim Türkiye´de cok daha fazla magaza acarlar ve burdaki gibi indirimler orda da olur. Indirim zamani tüm ürünler tadindan yenmiyor :)

Yaziyi bölmeme ragmen bu kadar uzun oldu, umarim okurken zorlanmaz ve yorulmazsiniz.
Sizlerin de bu markalardan kullandiginiz ürünler varsa, yorumlarinizi benimle paylasirsaniz cok sevinirim. Ya da bana önerebileceginiz baska DM veya Kiko ürünleri varsa benimle paylasin lutfen.
Sorulariniz varsa lütfen yorum olarak yazin, dedigim gibi her zaman, bildigim birsey ise cevaplarim :)

Buraya kadar okuduysaniz cok ama cok tesekkür ederim, iyiki varsiniz :)
Zey



Yorumlar

  1. Merhabaaaa blogunuzu çok beğendim hemen takibe alıyorum bana da beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bunu duyduguma sevindim, ben de takipteyim :)

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu takipledim, başarılı bir blog olmuş. Bende ziyarete beklerim :) Bundan sonraki paylaşımlarda görüşmek dileğiyle. Sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, tesekkür ederim, ben de blogunu ve instagram hesabini takipteyim :)

      Sil
  3. Almanyada yaşadığınızı bilmiyordum. Yine orada yaşayan Viva Makyaj'ın önerilerini dikkate alarak geçtiğimiz yıl yaptığım Köln seyahatinde biraz alışveriş yaptım.
    Sizin önerilerinizi de büyük bir merakla beklemedeyim, zira Mart ayında kısmetse Münih seyahatim olacak.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum, elimden geldigince paylasim yapmaya calisiyorum umarim ise yariyordur :)

      Sil
  4. Iyi aksamlar ucuz ve outlet varmı almanya-da marka satan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanya´nin her yerinde her sehrinde farklidir bu gittiginiz sehirde sorup arastirmaniz gerekir, ama tk max bulursaniz primarkt görürseniz girip bir gezin derim, Sevgiler

      Sil
  5. Almanya Müllerden alınabilecekler listesi yapiyorum. Kısmetse Şunat ayında geleceğim. Önerileriniz neler? Tşk ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bununla ilgili bir baska yazim daha var incelemek isterseniz, standlar sürekli yenilendiginden guncel yazilar paylasmakta zorlaniyorum acikcasi

      Sil
  6. harıka bır yazı olmus...bence daha da detay lazım

    YanıtlaSil
  7. Standlar sürekli yenileniyor , eskiler gidiyor, yeniler gidiyor bu sebeple guncel yazi yazmak zor oluyor :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder