Almanya Müller ve Douglas magazalarindan alinabilecek kozmetik ürünleri

Merhabalar,

Bugün sizlerle Almanya Müller ve Douglas magazalarindan hangi kozmetik ürünlerini alip kullandigimi ve memnun kaldigimi paylasmak istedim.

Aslina bakarsaniz, Almanya DM magazasinda bulabileceginiz tüm ürünleri, Müller magazalarinda da bulmaniz mümkün. Bir önceki yazimda DM ve Kiko magazalarindan neler alinabilir diye paylasmistim. Buradan ulasabilirsiniz.

Almanya Müller magazasinda bulabileceginiz Body and Soul markasinin makyaj fircalari ve makyaj süngerini severek kullaniyorum. Fircalar yumusak ve yikadiktan sonra hic dökülme yapmadilar diyebilirim. Firca fiyatlari 2,5 euro civarlarinda. Makyaj süngeri hakkindaki yazima buradan ulasabilirsiniz. Benim icin, Body and Soul markasinin makyaj süngeri, Beauty Blender´a muadil gösterilen Ebelin markasindan daha yumusak ve basariliydi. Yedekledigim nadir ürünlerden biri oldu :)

Müller magazalarindan bulabileceginiz bir diger severek kullandigim marka ise Aldo Vandini markasi. Tamamen temiz icerikli ürünler olmasa da, el kremlerine ve parfümlerine bakabilirsiniz. El kremi oldukca hizli emilen, güzel nemlendiren ve kokusu epey kalici, bana göre basarili bir ürün. Ayni markanin parfümleri de epey kalici ve degisik, bana göre güzel kokular. El kremi 3,5 euro civarinda ve 50 ml parfümleri 16 euro civarinda.

Müller magazalarinda 10´dan fazla sayida bulabileceginiz bircok dogal icerikli markalar da var. Fiyatlari diger kozmetik ürünlerinden biraz daha pahali olsa da, tamamen organik olan bu ürünler, gördügüm kadariyla Alman hanimlar tarafindan cok begenilmekte. Bunlarin arasindan benim kullandigim tek marka Sante markasi oldu. Göz kremini kullandim fakat pek bir etkisini görememistim. Bunun disinda el kremlerini kullandim ve basarili buldum. Hizli emilimleri ve gayet basarili nemlendirdiklerini düsünüyorum.

Bir diger dogal icerikli ürünleri olan marka Terra Naturi markasi. Bu markayla arkadasim sayesinde tanistim. Suan ürünleri hala deneme asamasindayim fakat arkadasim kullandigi her üründen memnun kaldigini söyledi ve gecen dogum günümde bana bu markanin ürünlerinden olusan bir hediye verdi. Ilerleyen zamanlarda ürünleri blogumda paylasacagim.

Tabiki daha bircok marka sayabilirim fakat bunlari zaten hem bir önceki yazdim hem de Türkiye´de bulamayacaginizi düsünmedigim icin, Müller dosyami bu sekilde sonlandirabilirim :)

Gelelim Douglas dosyama :)

Douglas daha pahali markalari icerdiginden ötürü cok fazla gittigim bir magaza degil acikcasi. Fakat okudugum ve cevremden duydugum kadariyla Zoeva markasi kesinlikle bakilmasi gereken bir marka. Firca ve far paletleri hakkinda hic kötü bir yorum okumadim. En kisa zamanda bir Zoeva alisverisim olacak ve sizlerle paylasirim.

Douglas magazasindan aldigim fakat sevip sevmedigimi hala bilemedigim bir ürün IsaDora markasinin anti-redness pudrasi oldu. Icerisinde günes korumasi da olan bu pudra, iyi bir kapatici fakat gözeneklere dolmasini ve cok belirgin bir pudra durusu oldugu icin pek anlasamadigim bir ürün oldu. Zaman zaman cildimdeki gözenek sorunu azaldiginda elimin hep gittigi bir pudra oldu. Yine ayni markanin basarili renk secenekleri olan alliklarina bakabilirsiniz. Almanya´ya ilk geldigimde yaptigim alisveriste aldigim ilk allik oldu kendisi.

Benim kullandiklarim ve size de söyleyebileceklerim bu sekilde. Dedigim gibi bu liste kisiden kisiye degisir ve artabilir. Benim kullandigim ve memnun olduklarim, dolayisiyla sizlere önerebilecegim ürünler bu sekildeydi.

Okudugunuz icin tesekkür ederim
Zey



Yorumlar

  1. IsaDora markası benim içinde bir etkisi olup olmadığını anlayamadığım bir marka . Yani bende karar veremedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Okudugunuz icin tesekkür ederim :)

      Sil
  2. Ah şu makyaj fırçaları yok mu, hepsini almak istiyorum. Keşke burada da daha fazla seçenek olsa :) Bu arada çekilişime de beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Benden bir yorum daha, mimlendin :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder