Alterra 01 Multi-rose allik incelemesi - Naturkosmetik

Merhabalar,

Nasilisniz? Umarim keyfiniz yerindedir.

Bugün sizlerle Alterra allik yorumlarimi paylasmak istedim. Alterra markasini Rossmann´larda bulabilirsiniz. Ben Almanya Rossmann´dan 4,5 euroya almistim. Bendeki 01 Multi-rose rengi.


Ürün ambalaji saglam, seffaf bir kapagi var ve icerisinde 5,5 gram bulunmakta. Neden saglam diyorum, cünkü düsürdüm ve birsey olmadi :)

Biliyorsunuz Alterra temiz icerikli, yani naturkosmetik olan dogal icerikli bir marka. Benim tercih sebeplerimden birisi buydu.

Renkleri tek tek swatchlamaya calistim fakat isiktan dolayi tam renklerini fotograflarla gosteremeyecegimi anladim. Renkleri ister ayri ayri, ister kombinleip uygulayip farkli tonlarda bircok renk elde edebilirsiniz ve ben bu özelligine bayildim :) Hem allik hem de far olarak severek kullaniyorum :) Icerisinde cok hafif isiltilari olan bir ürün.

Mesela ben en cok, 4 rengi birden karistigimda cok begendigim bir toz pembemsi (alttaki resim) bir renk elde ettim ve cok begendim. Sonrasinda turuncumsu görünen renkten daha fazla aldigimda yavru agzimsi degisik bir renk elde ettim ve yine cok begendim (en alttaki resim). Sizler farkli kombinasyonlar yapip daha pembe, daha koyu pembe, ya da yavru agzi gibi bircok farkli renkte allik secenekleri yapabilirsiniz.

Ayni sekilde renkleri tek tek ya da karistirarak, göz fari olarak da kullaniyorum. Cok amacli ve farkli renk secenekleri sunmasi oldukca hosuma gitti :) Far olarak kullanirsaniz, uygulamadan önce fircanizi vurarak üzerindeki tozlari atmanizi öneririm ki, göz cevrenize bulasmasin.

Tozutma problemi var maalesef fakat ben elde ettigim farkli renklerden sonra bu problemi görmezden geldim diyebilirim :) Kalicigi ise benim icin basarili, ciplak tende yarim gün, fondoten uzerine uyguladigimda ise tum gün kaldi diyebilirim. Far olarak ise, far bazi ile uygulamanizi öneririm cünkü bazsiz 2-3 saat kalici oldu göz makyajim. Far bazi ile tüm gün kaldi diyebilirim.





Eger farkli renkte allik arayisindaysaniz, temiz icerikli Alterra markasina bakabilirsiniz. Dedigim gibi tozutma yapmasina ragmen, farkli renkleri kombine edebiliyor olmak benim gönlümü fethetti. Allik paleti almaktansa, uygun fiyatli dogal icerikli ve bir cok rengi barindiran böyle bir ürüne bakabilrisniz :)

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,

Zey


Yorumlar

  1. Güzel bır sey olabılır, gıdıp bakmak gerek. Alırsam kesın far olur ıkıncı fotograftaki renk çok hoş geldı 🙈😂 Tesekkurler tanıtımınız için .(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim canim :)

      Sil
  2. Alterra fondotenini hiç begenmemiştim,sonrasında markadan alışveriş yapmayı bıraktım. Mutlaka en kısa zamanda allık için ufak bir alısveris yapacagim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alterranin concealer paletini ben de sevememistim, blogumda paylasmistim, ama bu alligi cok amacli kullandim, tereddütün olursa testerlari dene canim, cok tesekkürler okudugun icin :)

      Sil
  3. Çok kullanışlı bir allıkmış merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger denk gelirsen testerina bakmalisin, renk kombinasyonlari basarili :)

      Sil
  4. İçeriği ve bu kadar kolay bulunmasının avantajınıyla bence tercih edilebilir her ne kadar yaşadığım şehirde Rossman olmasada çoğu yerde mağazaları var,renkleride sevdiğim renkler bu numaranın..

    YanıtlaSil
  5. alterra'dan sadece 1 tane makyaj ürünü kullandım ama denemek de istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger denk gelirseniz testerini inceleyin alligin, farkli renk karisimlari degisik renkler veriyor, allik paleti almaktansa bu tarz bir ürün daha uyguna geliyor bence.. Daha önce concelaer paletiyle anlasamamistim Alterra´nin fakat alligin renk secenekleri cok cazip , okudugunuz icin cok tesekkür ederim

      Sil
  6. Ben altterrayı çok seviyorum. Ve makyaj ürünlerini de merak ediyordum. Güzel ve net yorum için teşekkür ederiim. Denemek için alacağım ben dee :) Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  7. Ben altterrayı çok seviyorum. Ve makyaj ürünlerini de merak ediyordum. Güzel ve net yorum için teşekkür ederiim. Denemek için alacağım ben dee :) Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. tc de alterra markası var ama bu ürünü görmedim görürsem şans vereceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim sen de memnun kalirsin canim, okudugun icin tesekkürler :)

      Sil
  9. Ben de merak ettim bu ürünü, güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk gelirsen incele mutlaka canim, tesekkür ederim :)

      Sil
  10. ben bu allığı hiç beğenmedim:( rengini hiç vermiyor yanaklara. far olarak daha iyi bazla beraber.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba üründe sorun olabilir mi bende resimlerde de görüldügü gibi güzel renk verdi :/

      Sil

Yorum Gönder