Alterra Naturkosmetik 3 in 1 Profi Concealer

Merhabalar,

Bugün sizlerle Alterra Naturkosmetik 3 in 1 Profi Concealer yazimi paylasmak istedim. Ürünü Almanya Rossmann magazasindan 4,95 euroya almistim. Elimde bulunan Catrice ve Rival de loop markalarinin concealer paletlerini kullandiktan sonra bu sefer baska bir kapatici paleti denemek istedim. Bu ikilinin karsilastirma yazisi icin buraya tiklayabilirsiniz :) Catrice concealer paletini zaten bitirmistim, Rival de Loop paleti de bitmeye yakindi. Yeni bir ürün denemek istedim ve dogal icerikli olmasi cazip gelen Alterra markasinin kapaticisini aldim fakat kendisi ile hicbir sekilde anlasamadik maalesef.

Ilk basta ürünün bozuk olabilecegini düsündüm acikcasi. Dogal icerikli ürünler cok kisa zamanda bozulabiliyor. Ürünün son kullanma tarihi gecmemis, fakat belki rafta uzun süredir olan bir ürünü almis olabilirim diye düsündüm. Bir sonraki alisverisim icin ürünü aldigim magazaya gittigimde sordum, ürünün güneste kalmadigi sürece bozulmayacagini, sorunun benim cildimle uyusmamasi olabilecegini söylediler. Belki benim kullanimimda bir yanlislik vardir diyerek, farkli sekillerde kullandim fakat yine de basarili bir sonuc alamadim. Ürün benim cildimle anlasamadi..

Ürün kremsi yapida. 3 farkli renk tonu icermekte. Parmaklarinizla aldiginiz zaman vucut isisniz ile daha da yumusayan bir dokuda. Pembemsi rengi siyah halkalari kapatip aydinlik bir görüntü vermeyi, bejimsi rengi cilt kusurlarini örtmeyi, yesil rengi ise ciltteki kizarikliklari kapatmayi vaad ediyor. Icerigi dogal herhangi bir kimyasal bulunmuyor ve de aloe vera, shea yagi ve nar özleri iceriyor. Ben genelde pembe ve bejimsi renkleri karistirarak göz alti morluklarimi notrlemek icin uyguladim.

Göz cevresi kuru biri olarak, nemlendiricimi uygulamama ragmen ürün göz altlarimda homojen dagilmadi ve cildimle bütünlesmedi. Pul pul durdu diyebilirim. Bu kadar kremsi yapida olup, cildimle bütünlesmeyen, dagitmakta zorlandigim ve topaklanip elimde kalan bir kapaticim daha önce olmamisti. Hala cok saskinim nasil oluyorda bu kadar kremsi ve yagli yapidaki ürün, topaklaniyor anlamis degilim :/ Nemlendiricisiz de uygulayip aradaki farki görmek istedim fakat sonuc daha da kötü oldu. Topaklanan ürün, parmaklarimda kaldi. Fircayla uygulamayi denedim yine olmadi. Kücük kapatici süngeri ile de uyguladigimda topaklandi. Süngeri islatip uyguladigimda ise cok az da olsa bir etkisini gördüm ve dagitabildim fakat hic kalici olmadigini gördüm. 1 saat icinde göz altlarim hicbirsey sürmemisim gibi mor göründü. Normalde her zaman 2 kat göz alti kapaticisi kullanirim, önce morluklarima bir nötrleyici sonrasinda sivi bir kapatici sürerim. Kendisini tek basina süremezken yine de denemek istedim, ürünü dagitabildigim kadar dagitip, göz cevremi topaklanmalardan temizledikten sonra tekrar bir sivi kapatici uyguladim (Maybelline Fit me) fakat sonuc yine kuru, pul pul duran, cildimle asla bütünlesmeyen bir görüntü oldu.. Diger renkleri ile de maalesef ayni sorunu yasadim, sadece göz altimdan kaynakli degil, yüzümün herhangi bir kirmizi noktasina uyguladigim yesil rengi de cildimle bütünlesmedi ve topaklandi. Kisaca biz hic mi hic anlasamadik :( Eger almayi düsünen varsa, kesinlikle önce deneyin derim, özellikle kuru gözaltlariniz varsa. Denemeden alirsaniz, benim gibi bir sorunla karsilasabilirsiniz...

Eger aranizda bu ürünü kullanan varsa yorumlarinizi birakirsaniz cok sevinirim. Ben hala bozuk ürün aldigimi düsünüyorum. Eger ayni ürünü indirimde görürsem kesinlikle yeni bir tane daha almak istiyorum ki, ilk aldigim ürün bozuk mu, yoksa benim cildimden mi kaynakli bir acikliga kavusturalim :(
Okudugunuz icin tesekkür ederim
Zey :)


Yorumlar

  1. alterrada bir sorun var bende çözemedim. bu serinin bb kremini aldım aynı sorun oldu pul pul daha sürerken
    bendemi bir sorun var dedim ama alterradan kaynaklı muhtemelen çünkü farklı markalarında asla bu tarz bir sorun yaşamadım.
    rival de loop young serisinin 4lü kapaticisi var eğer denk gelirseniz onu bi deneyin.
    sevgililer gününde %50ye girdiğinde 4tl civarı olucaktır fiyatı yok satan bir paleti
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de ayni sorunu yasadim, ürün hep topaklandi cildimle bütünlesmedi :/
      Rival de Loop kullandim, hatta Catrice ile karsilastirma yazisinin linkini yazinin icine eklemistim. Suan Rival de Loop markasinin kalem seklindeki wet and dry kapaticisini kullaniyorum cok memnunum, haftaya yazisini paylasacagim :)

      Sil
    2. Bu ürünü denemedim fakat bbyi kullandigimda önce bende de pul pul oldu uhu gibi soyuldu resmen. Daha sonra islak sungerle deneyeyim dedim o kadar güzel oturdu ki yüzüme ve cok doğal durdu denemenizi öneririm. Bu palet için de denenebilir belki ıslak sünger :)

      Sil
    3. Islak sünger ile de denedim ama guzel sonuc alamadim maalesef..

      Sil
  2. Ben bunu kullanmadım ama Flormar'ınkini kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar alma sansim yok Almanya´da ama aklimda olsun canim :)

      Sil
  3. Yaaa bir sorun olduğunda üründen değil sizden kaynaklanıyor derler hep.

    YanıtlaSil
  4. Yaaa bir sorun olduğunda üründen değil sizden kaynaklanıyor derler hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk yapilan yoruma bakilirsa sadece benden kaynaklanmiyor sorun, demekki ürünün yapisi da bu sekilde :/

      Sil

Yorum Gönder