Bitenler 4 ve birazda ic dökme :)

Selamlar,

Nasilsiniz? Bu aralar tuhaf bir durum var bende. Biraz islerimden kaynakli stres, biraz da stresten ötürü cok isim var diye söylenip hicbirine düzgünce konsantre olamama.. Cogu günün sonunda, her ne kadar cok mesgul olsamda hicbirini tam anlamiyla bitirmis olamiyorum ve dolayisiyla hep bir sonraki güne isler kaliyor.

Cogunuz biliyor fakat özet geceyim kisaca. Ben lisans ve yuksek lisans egitimimi Izmir´de tamamladim ve doktora icin Almanya´ya geldim. Almanya Saarbrücken sehrinde ilk basladigim doktora pek yolunda gitmedi ve ikinci doktorama Erlangen-Nürnberg üniversitesinde basladim. Cok sansliyim ki bu sefer hersey yolunda gitti ve cogu insanin 6-7 senesini alan doktora arastirmalarimi 3 yilda tamamladim. Gectigimiz ocak ayinda Almanya Fraunhofer Enstitusunde ise basladim.

Doktoram icin deneylerim bitti fakat tezimi henüz yazmaya bile baslayamadim. Yeni basladigim isle ilgili de bir projede arastirmalar yapiyorum. Önümüzdeki Mart ayi sonunda bir konferans icin Amerika´ya gidiyorum ve 2 sunum yapacagim. Bir yandan konferans hazirliklari (ucak bul, otel bul, konferans icin kayit ol, sunumlarini hazirla.. Sunum hazirlamak icin aylarca yaptigim deneylerimin datalarini özet halinde birkac grafikte göstermem gerekiyor fakat henüz bunu yapabilmis degilim !) diger yandan yeni isim derken, tezime hala baslayamadim. Konferans dönüsü cok yogun bir kampa alacagim kendimi, yoksa tez yazamayacagim anlasilan. Önemli olan ve de sancili olan baslamak aslinda, her iste oldugu gibi.. Basladiktan sonra gerisi gelir diye umut ediyorum..

Icimi döktüm size umarim daralmadiniz yazinin buraya dek olan kismini okurken..


Sizlere bir bitenler yazisi yazmak istedim bugün aslinda. Evde bitenler posetimi karistirdim azcik. Sonra baktim ki zaten her birinin detayli yazisi var, ben de sizleri bu yazilara yönlendirmeyi düsündüm. Belki her biriyle ilgili kisa yazmak yerine, secimi size birakmak daha dogrudur dedim. Bitenler yazilarimi asagida listeledim efenim. Ilginizi ceken ürün ya da ürünler varsa diye de linklerini ekledim. Umarim ilginizi ceken(ler) vardir ve keyifle okursunuz.

1. Janze Selülit kremi : Detayli yazisi burada efenim. Etkisini gördügüm ilk selülit kremim oldu kendisi :)

2. Essence Pure Skin yüz temizleme jeli : Meshur Garnier ile bir karsilastirma yazisina buradan ulasabilirsiniz.

3. Clinique All about eyes rich göz kremi : Göz altlarim ve ben sorunsalina cözüm arayislarim devam etmekte. Yaziya buradan ulasabilirsiniz. Her ne kadar rich de olsa kendisi, bizimle diyilsin diyorum ona :/

4. Kiko purifying maske: Ah Kiko ah, iyisin güzelsin ama tek tekrar almam sanirim diyecegim ürünün bu maske sanirsam. Yazimi buradan okuyabilirsiniz efenim.

5. Kiko göz ve dudak makyaji temizleme suyu : Ilk firsatta, elimdeki diger göz makyaji temizleme sularini bitirince alacagim bunu. Suan Yves Rocher kullaniyorum fakat Kiko´yu aradim maalesef. Yazim burada efenim.

6. Bullrich cok amacli maske : Suan ikinci tübü yariladim. Bittikce aldigim ve alacagim bir maske bu. Detayli yazisina buradan ulasabilirsiniz.

7. Rival de Loop Detox haftalik serumlari : Tekrar almayi düsünüyorum. Verdigi detox hissini sevdim. Yeni yayinlanmis bir yazim olsa da linki burada olacak.

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
Mutlu pazarlar olsun hepimize,
Zey




Yorumlar

  1. Yazıdaki iç dökmeni okurken ben yoruldum inan :) bol şans sana melek, wir drücken die daumen :) ~Meltem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolun canlar, herkes ohhh Amerika´ya gidiyorsun diyip sikayet etmemi dinlemiyordu ben de buraya yazdim :)

      Sil
  2. Kolaylıklar diliyorum canım umarım herşey istediğin gibi olur :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin tesekkürler canim umarim en iyi sekilde gecer sunumlar bakalim :)

      Sil
  3. Tezinde ve sunumunda bol şans! Biz sana inanıyoruz Deneyen Bayan ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol tatlim, ilk hedef konferans ve sunumlarimin guzel gecmesi ! sonrasinda Amerikada kaliyorum biraz alisveris de yapip tez yapmak icin moral depolarim bol bol :)

      Sil
  4. Umarım her şey yolunda gider. Ürünler de bir kaç tanesini düşünüyordum iyi oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Kolaylıklar ve başarılarınızın devamını diliyorum.
    Clinique göz kremi beni de memnun etmemişti, hala en iyi göz kremini de bulamadım. Öyle bir şey yok sanırım zaten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 2 aydir düzenli olarak sabah ve aksam Dior Hydra life göz kremini kullaniyorum ve nemlendirmesinden gayet memnunum. Arkadasim göz alti morluklarinda dahi iyilesme gözlemlemis dior kullanirken fakat ben bunu göremedim. Ama nemlendirmesi gayet basarili :)

      Sil
  6. Sen yaparsın inanıyorum canım:))

    YanıtlaSil
  7. gozlerı cın gıbı maaşallah sen yapamıcanda kım yapacak bayann :) sımdıdenn cok başarılar dılıyorum sana sevgiler:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoksa snapchatten mi gördün :) Elimden geleni yapiyorum bakalim, tesekkür ederim canim

      Sil
    2. EE herıld yani :D nereden görcem orasıda olmasa ıyıkı varsın oradada,severek takıbımdesin :)) mucuk !

      Sil
    3. Cok tesekkür ederim sizlerde bana iyi geliyorsunuz :)

      Sil
  8. Herşey üst üste gelmiş, zihnin yorulmuş. Kendine biraz sakinlik ver, sonrası su gibi gelir geçer. Ara sıra olur böyle tıkanıklıklar, nefeslenmen lazım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyle oldu ama elimden geleni yapacagim cok tesekkür ederim :)

      Sil
  9. Allah kolaylık versin. Yine söylüyorum sendeki bu azim kimsede yok <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim destegin icin canim :)

      Sil
  10. Sen yaparsın yine söylüyorum. Sendeki bu azim kimsede yok <3

    YanıtlaSil
  11. Yazınız çok güzel olmuş. Bende bloguma beklerim
    https://caganerkan.blogspot.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder