Maybelline Dream Blender inceleme

Merhabalar,

Nasilsiniz? Umarim herseyden önce sagliginiz iyidir, herseyin basi saglik, öyle degil mi?

Bugün anlasamadigim bir ürün paylasmak istiyorum. Maybelline Dream Blender bildigim kadariyla suan Türkiye´de satista degil. Almanya fiyati 6,95 euro olan bu ürün bana arkadasimin hediyesi.


Neden anlasamadigimiza gelirsem, bir makyaj süngerinden bekledigim seyleri karsilamadi maalesef.

- Süngeri epey sert ve tok bir yapida
- Sünger yapistirildigi yerden heran kopacak gibi bir his verdi bana fakat yikadiktan sonra bile ayrilmadi (tek olumlu özelligi saglam olmasi diyebilirim)
- Ne gözalti kapaticimi, ne fondotenimi ne de gözenek kücültücü bazimi uygularken iyi sonuc alamadim
- Kullandigim ürünleri dagitmadi ve üzerinde topladi
- Hal böyle olunca 4. kullanimimda inanilmaz kirlendi
- Ikinci resimde, yikadiktan sonra aldigi rengi görebilirsiniz, kesinlikle ilk aldigimdaki gibi temiz beyaz bir görünüm almadi ki 5 defa sabunladim ve jel ile yikadim.  
- Yikadiktan sonra tekrar kullandim fakat sonuc ayni oldu, hic anlasamadik biz kendisiyle.


Eger Türkiye´ye geldiginde almayi düsünürseniz, iyi düsünün derim. Ben hic anlasamadim ve hediye oldugundan arkadasimin verdigi paraya acidim diyebilirim. Genel olarak Maybelline ürünlerini severek kullaniyorum fakat bu sefer olmadi :/

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
Zey

Yorumlar

  1. Süngerin saplı olması çok gereksiz ve rahatsız edici bence,süngerin alt tarafını yıkamak imkansız orada muhakkak bir şeyler birikir ki oraya gelmeden içinde her şeyi toplamış zaten :)) Yazınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oraya gelmeden üzerinde tüm ürünleri topladi zaten :) Okudugunuz icin ben tesekkür ederim

      Sil
  2. İyi ki satılmıyormuş o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir ürün oldugundan yakinda gelecegini düsünüyorum

      Sil
  3. Sünger konusunda hijyen endişelerim var cildim sorunlu biraz. Eğer alacak olsaydım da bunu tercih etmezdim e zaten işe de yaramamış, üzücü bir durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katiliyorum, bu yuzden birden fazla süngeri ayni anda kullaniyorum ama Maybelline bu sefer hayal kirikligi oldu :/

      Sil
  4. bu ürünü yabancı bir blogda görmüştüm ve çok övmüş çok memnun kalmıştı kendisi ben de gelirse alırım diye düşünmüştüm şaşırdım şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline´nin bircok ürününü begenerek kullaniyorum fakat bu süngerle ilgili maalesef benim gözlemlerim bu sekilde oldu. Maybelline instagram sayfasindaki bu ürünün paylasimi altindaki yorumlara da bakabilirsiniz. Keske acik bir sekilde tester olarak koysalar da en azindan dokusunu test edip alabilseniz..

      Sil
  5. Ne kadar ilginç bir sünger.Ergonomik açıdan da pek uygun değil :(
    Çok güzel yazmışsın ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda sekil itibariyle her noktaya ulasmasi icin tasarlanmis ama ulastigi noktalarda basarili olamadi benim icin :/ Okudugun icin tesekkürler :)

      Sil
  6. enteresan bir ürünmüş. Bana pek kullanışlı gelmedi sapından dolayı sanırım. Temizliği de oldukça zor olmalı.. çok açıklayıcı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne nemli ne de kuru kullanimda performansini begenmedim, dediginiz gibi zor temizlendi. Tesekkürler okudugunuz icin

      Sil
  7. Alınmayacaklar listesine ekleyelim öyleyse :)

    YanıtlaSil
  8. Okudugun icin tesekkür ederim canim :)

    YanıtlaSil
  9. Zaten görünüşü bile pek kullanışlı değil satın almazdım görünce sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle fiyati ne kadar olur Türkiye´de bilmiyorum ama gercekten dokunmadan almak buyuk risk :/

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder