Rival de Loop Haftalik Detox Serumlari

Merhabalar,

Bugün sizlere Rival de Loop Detox serumlari hakkindaki yorumlarimi yazmak istedim.
Rossmann´larda bulabileceginiz Rival de Loop markasinin bu serumlarina 4,5 euro ödemistim.

Öncelikle 7 ampülden olusan serumlari, 1 hafta boyunca hergün düzenli kullanmaniz gerekiyor. Ben daha önce Lifting özellikli olan haftalik serumlari da kullanmistim. Lifting ile ilgili yazima buradan ulasabilirsiniz. Vegan bir ürün oldugunu da belirtmeliyim.

Ürün vaadi, icerisindeki 2 farkli etken ile (Bahce tere filizi özü ve fitik asit) strese maruz kalmis cildin rahatlamasini saglamak (Detox dedigimiz olay). Üzerinde yas sinirlamasi bulunmasada, satis danismani bana 50 yas ve üzeri icin uygun oldugunu söylemisti. Fakat ben 30+ yas grubuna giriyor olsam bile denemek istedim.

Hergün makyajimi temizledikten sonra kullandim. 1 ampul bana fazla geldi. Avuc iclerime alip isittiktan sonra yüzüme tampon hareketlerle uyguladim ve yedirdim. Cok hizli emildigini soyleyemeyecegim ve de yapis yapis bir his veriyor. Emilmesi icin bekledikten sonra (30 dakika ya da 1 saat kadar) sonrasinda günlük nemlendiricimi (Loreal Revitalift) uyguladim.

Yorumlarima gelecek olursak, yüzümün ferahladigini hissettim. Yüzümüze maske ya da peeling yaptiktan sonra olusan rahatlik gibi.. His olarak detox hissini verdi diyebilirim, cildimin tazelendigini hissettim. Herhangi bir reaksiyon olusturmadigi gibi, cildimi germedi de aksine güzel nemlendirdi. Tabi her cilt icin bu sonuc farkli olabilir.

Ürünü kullanip bitirdikten sonra makyajimin cildimdeki durusuna da dikkat ettim. Bununla ilgili bir gözlemim, cildimin daha aydinlik ve duru göründügü oldu. Fondotenlerimin yüzümde daha saglikli durdugunu gözlemledim.

Kisaca bu ürünü sevdim diyebilirim, ilerleyen zamanlarda bir kez daha kullanmak isterim.
Sizler de bu ürünün kullandiysaniz bana yorum olarak tecrubelerinizi yazarsaniz cok sevinirim.

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
Zey

Yorumlar

  1. Makyajlı ciltte daha sağlıklı görüntü elde etmeyi sağlıyorsa bu iyi bir başarı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bu özelligi icin de tekrar denemek istiyorum :)

      Sil
  2. 20 yaşa uygun ürünleri var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda bir bilgim yok maalesef ..

      Sil
  3. Mersin'e hala Rossmann açılmadı :( Rival de Loop ürünlerini çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Benim yaşadığım şehirde de Rossmann bulunmadığı için Rival de Loop ürünlerini çok merak ediyorum :/ Çok bilgilendirici bir yazı olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim canim, biran önce Rossmann acilir umarim :/

      Sil
  5. Bunun farklı bir versiyonunu denemiş ve oldukça beğenmiştim yaş ilerledimi serumlar kaçınılmaz oluyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de son 6 aydir iyice serumlara sardim tabii +30 olunca artik kacinilmaz :)

      Sil
  6. Ben bu serumlarda yaş sınırı oldugunu bilmiyordum,instagramda herkes durmadan alıyor ve hakkında bir şeyler yazıyor,merak ediyordum iyi ki almamışım. Teşekkür ederim degerli bilgiler için,emeginize saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim okudugun icin tesekkürler öncelikle, dedigim gibi bun da yazmiyor ama tabi her serumu bilemiyorum, arastirip sormadan almamak gerek.

      Sil
  7. RDL'nin bu tip ürünlerini denemeyi çok istiyorum bende.Bir de yapış yapış olmasa ne güzel olurmuş ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu 2. haftalik serum denemem en iyiyi ariyorum :)

      Sil
  8. Bu serumları çok merak ediyorum. Rossman'a yolum düşse bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim memnun kalirsin fakat satis danismanlarina hangi yas icin uygun oldugunu sormakta fayda var, sevgiler :)

      Sil
  9. bana pek uygun degıl anlaşılan daha 20+ olarak ama aklımda olsun :) yakınlarıma lazım olabılır bazen soruyorlar aklımdakılerı sıralıyorum bende :)
    teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin tesekkür ederim canim. Satis danismanlarina yas araligini sorabilirsin, ben bilerek aldim +30 oldugumdan iyice serumlara yoneldim :)

      Sil
  10. Gerçekten çok zor emiliyor bu serumlar ama canlandiriyor tabii. Bir tane bence de fazla vicik vicik oluyor. Iki günde kullanilabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde bu serumlari kullanabilecek baska biri daha olsa paylasilabilir :)

      Sil
  11. zOr emilmesi sıkıcı olabiliyor =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasil, özellikle sabah hizlica hazirlanmak gerekirken :(

      Sil

Yorum Gönder