Rival de Loop Young wet and dry concealer / 02 medium beige / 03 anti red

Merhabalar,

Bugün sizlere son zamanlarda severek kullandigim uygun fiyatli ve kapatici özelliklerini cok sevdigim iki üründen bahsetmek istiyorum.
Severek kullandigim bu ürünler, Rossmann magazalarinda bulabileceginiz, Rival de Loop Young wet & dry concealer.
02 numaralari medium beige rengini gözalti kapaticimin altina correctur olarak, gözalti morluklarimi nötrlemek icin kullaniyorum. 03 numarali anti red rengini ise yüzümde kirmizi olan bölgelere, fondoten öncesi uyguluyorum.

Bendeki 02 numarali somon rengi sizlere koyu geldiyse eger, 01 numarasina bakabilirsiniz. Benim morluklarim cok belirgin oldugundan ve normal uyguladigim kapatici öncesi uyguladigimdan, mümkün oldugunca koyu rengi secip, morluklarimda tam bir örtücülük saglamasini sagladim.




Sevdim cünkü,

- cildimle cok güzel bütünlestiler ve kolayca dagitabildim
- kapaticiliklari benim icin orta üzerinde
- kremsi yapida olmalarina ragmen cok fazla parlama yapmadilar (yanaklarimdaki kirmiziliklara fondoten öncesi uyguladigim bazi ürünler asiri parlama yapmistir benim cildimde, fakat bu ürünlerle bir sorun yasamadim)
- yagli yapida olmalari, özellikle kuru olan göz altlarim icin cok iyi geldi, kesinlikle pul pul bir görüntü olmadi
- kaliciliklari da basarili benim icin, günün yarisindan daha uzun bir zamaninda kalici oldular, benim icin yeterli
- yapilari cok ince degil fakat rahatsiz edici bir kalinlikta da degil, tabiki ne kadar uyguladiginiza bagli :)



Ikisini de severek kullaniyorum. Uygun fiyatlari ve basarili ürünler. Kalem seklindeki bu ürünlerin Almanya fiyati 1,5 euro civarinda. Ürünleri acmak icin yine Rival de Loop markasindan, hem kalin hem de ince kalem acabileceginiz, resimlerde gördügünüz acacaga da bakabilirsiniz. Kalem acacaginin fiyati 0,5 cent idi.



Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
Zey

Yorumlar

  1. Daha önce alip almamakta tereddüt etmiştim bu yaziniz cok yardimci oldu teşekkürler ☺ burda da 9-10 lira civari diye hatirliyorum fiyatini ama emin degilim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim :) Okudugun icin ben tesekkür ederim

      Sil
    2. 8.60 a aldim suan indirimde :)

      Sil
    3. güle güle kullan :) umarim sen de memnun kalirsin

      Sil
  2. Kalem formunda olması çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin, Acarken bir sorun yasamadim ve sadece morluklarim üzerine cizgi halinde kolayca uygulayabildim

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş canım, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim canim :)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Yapısı güzele benziyor, güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Yeşil olan gerçekten kızarık ciltlerde çok işe yarıyor. Sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
  7. Bi an önce alıp denemek istiyorum :) teşekkürler yazı için deneyen bayan;) en çok kremsi olması hoşuma gitti. Wet'n wild in kini denedim çok fazla kuru ve Pütür pütür oldu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onu denemedim ama simdi sen soyleyince almamam gerekenler listesine ekleyim cunku kuru benim gözaltlarim :/

      Sil
    2. Aman aman sakın deneme herkes kötü yorum yapıyor zaten bir arkadaş sevdi diye deneyeyim dedim ama yok, ciltle bütünleşmesi sorun

      Sil
    3. Cok tesekkür ederim paylastigin icin elim gitmez artik :)

      Sil
  8. Geçen gün rossmanda buna baya baktım sen snapte anlattıktan sonra ama göremedim birdahaki gidişimde tekrar bi karıştırayım bari :)

    YanıtlaSil
  9. Almanyada bulundugum zamanlarda Rossmannnlara bayiliyordum buraya da acildi ama bana uzak ve oradaki gibi deil.. bu urunleri gorursem deneyecegim tesekkurler sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu ziyaret ettiginiz ve okudugunuz icin tesekkür ederim :)

      Sil
  10. İlk defa gördüm :) Bu markanın standını tam ıncelesem de hep gözümden kaçan ürünler olabiliyor sanırım ben bakıp 1 numarasını en kısa zaman edinicem :)

    YanıtlaSil
  11. Benimde göz altım kuru pütür pütür durmamasını sevdim kesinlikle bakıcam, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  12. Okuduktan sonra kesinlikle bulundurulması gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum.. Teşekkürler paylaşımınız için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  13. İlk kez gördüm kalem şeklinde olması oldukça pratiklik sağlıyordur teşekkürler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  14. Daha önce hiç kalem şeklinde görmemiştim ne kadar ilginçmiş:)
    Yazını blogumda bahsettiğim facebook blogger topluluğunda paylaşıyorum :)
    İnşallah sayfa büyüdükçe herkese güzel geri dönüşleri olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim cok mutlu oldum, anlatamam ! umarim :)

      Sil
  15. ne kadar pratik kalem şeklinde olması :) emeğine sağlık canım, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin tesekkür ederim canim :)

      Sil
  16. Yesil olanindan bendede var kullaniyorum ara ara biraz hizli tukenio ama uygun fiyatıyla sorun degil guzel bir yazi olmuş eline saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  17. Almanyadan mı aldın burada olmayabilir o zaman bunlar neyse ama akşama bakacağım Rossmann'a var mı diye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle ziyaretiniz icin cok tesekkür ederim. Türkiye´de var, paylasimimdan sonra alip resim atan 4 kisi oldu, sevgiler

      Sil
  18. Kızarıklıklarım benimde var bu ürüne bakabilirim :)
    http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin tesekkürler, geliyorum hemen bloguna :)

      Sil
  19. Bizim Rossmannlarda yok mu acaba? Ben mi görmedim? Hemen denemem lazım göz altlarım için.
    Üstelik bu yazını da yeni gördüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye´de varmis snapchatte ürünü gösterdikten sonra alanlar resim atti bana. Iyiki tekrar hatirlatmak icin paylasmisim :)

      Sil
  20. Kendime uygun bir kapaticı denk getirememiştim. Bir de bu markayı deneyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim en az benim kadar memnun kalirsiniz :)

      Sil
  21. ilk kez gördüm ve çok beğendimmm hemen yazdım bende alacağım teşekkürler canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazimin ise yaramasina cok sevindim ben tesekkür ederim :)

      Sil
  22. alma nedenimsin :) teşekkürler çok pratik ve işini yapan bir ürün mucuksss zeynep

    YanıtlaSil
  23. alma nedenimsin :) teşekkürler çok pratik ve işini yapan bir ürün mucuksss zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim :) yazimin ise yaramasina :*

      Sil
  24. çok güzellermiş, kalem olmaları kullanışlı yapmış, ben hiç görmedim bu ürünü raflarda burada demek ki çok satılıyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basarili ürünler bulabilirsen denemelisin :)

      Sil
  25. http://bloggereklentileri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  26. Alışveriş videonuzda görüp bende almıştım 1 numarasını bulamadım en kötü corrector olarak kullarım dedim😇ben daha deneyimleyebileceğimiz Yanliz ıslak kullanımı denediniz mi ?Sonuç nasıldı
    Sevgilerimle😗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten o kadar kremsiler ki, extra bir islak kullanim denemedim acikcasi. Uyguladigim makyaj süngerimi makyaj sabitleme spreyi ile islattigim zamanlarda da sonuc ayni ayni oldu diyebilirim

      Sil

Yorum Gönder