Alverde Rose Tinted Highlighter ve Benefit Highbeam - pahali ve uygun fiyatli iki likit aydinlatici karsilastirmasi

Merhabalar,

Bugünkü yazim bircok yerde karsilastirmalarini gördügüm, okudugum iki farkli likit highlighter olacak :)
Almanya DM magazalarinda bulunan Alverde Rose Tinted highlighter ve meshur Benefit Highbeam highlighter karsilastirmasi icin hazir misiniz ? Hadi o zaman basliyorum ..


Resimde gördügünüz Alverde orijinal boy fakat Benefit kücük boy. Alverde cam sise icersinde 10 ml ürün bulunmakta ve aplikatörü kullanim acisindan oldukca pratik uygulama sagliyor. Alverde fiyati 2,95 euro. Benefit bana yil basinda Almanya Douglas´tan aldigim deneme boy ürünler iceren kutudan cikmisti. Bendeki minik boyu 2,5 ml ürün icermekte ve uygulama icin bir fircasi bulunmakta. Benefit highbeam normal boyu 13ml ve Almanya Douglas fiyati 28,99 euro. Neredeyse ayni miktar ürünler fakat arada inanilmaz bir fiyat farki var.


Gelelim karsilastirmaya, öncelikle söylemem gereken, belki de tek farklari, Alverde biraz daha az yogun bir ürün. Benefit highbeam ile ilk uygulamada elde ettiginiz görüntüyü, Alverde ile 2 defa uygulayarak elde ediyorsunuz. (En son resimde tek sefer uygulanmis hallerini görebilirsiniz)


Onun disinda bir aydinlaticidan beklediginiz hersey birebir ayni diyebilirim. Kolayca dagitilabiliyorlar. Gün icerisinde kaliciliklari ayni. Ikisinin de bana göre orta karar isiltilari var ve uyguladiktan sonra aralarinda bir fark göremiyorum. Tabi dedigim gibi Benefit Highbeam biraz daha yogun bir görünüm veriyor ilk uygulamada.


Alverde´nin daha az yogun olmasi aslinda benim icin bir avantaj. Yagli cilde sahip ve cok az highlighter kullanan biri olarak, Alverde´nin uygulamasinin kontrolunun kolay oldugunu düsünüyorum. Ikisi de dogal duruyor. Ben uygulanmis hallerinin arasinda bir fark göremedim ve dolayisiyla Benefit normal boyunu alacagimi zannetmiyorum.

Hem fiyati hem de performansi acisinda Alverde tercihim olacaktir. Tabi olurda birgün bu 10 ml´lik benim icin büyük insanlik icin kücük siseyi bitirebilirsem.. Hic sanmiyorum :)

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
Zey

Yorumlar

  1. alverde süpermiş ama türkiyede yok sanırım :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef Türkiye´de olmayan güzel ürünlerden :/

      Sil
  2. Türkiye'de yok ama Benefit'e muadil pastelin aydınlatıcısı var blogda yazmıştım bizde onunla idare edicez artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Highlighter cok kullanan biri degilim yoksa en son Türkiye gelisimde alirdim Pastel´i , okudugun icin tesekkürler canim :)

      Sil
  3. Highbeam'i kullanma şansım olmuştu, illaki alınması gereken bir ürün değil artık birçok muadili çıktı :) Çok faydalı bir yazı olmuş,karşılaştırma yazılarını hep daha faydalı bulmuşumdur. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benefit genel olarak pahali olmasina ragmen cok tutulun bir marka, dedigin gibi muadilleri olmasina ragmen, anlamis degilim. Okudugun icin tesekkürler :)

      Sil
  4. Alverde Türkiye'de olsaydı keşke...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske diyorum uygun fiyatli ve basarili ürünleri var gercekten

      Sil
  5. Keşke gelse ya marka ülkemize

    YanıtlaSil

Yorum Gönder