Bitenler 5 - El ve dudak bakim ürünlerim

Merhabalar,

Bu yazimda biten el ve dudak bakim ürünlerimden bahsedecegim.

Aldo Vandini - Sensual aroma el balsami : Bu markayi Almanya dm ve Müller magazalarinda bulabilirsiniz. Icerigi temiz degil maalesef fakat kokusu ve kokusunun kalici olmasi sebebiyle cok cazip geldi bana. Iceriginde alkol ve parfüm icermekte. Emilimi gayet hizli ve verdigi yumusaklik gayet basarili idi. Yapiskanlik hissi de birakmiyordu. 100ml´lük bu ürünü 4 euro gibi bir fiyata almistim.

Yves Rocher el kremi : Indirim zamani uygun fiyatlara bulabileceginiz Yves Rocher ürünlerini gercekten begeniyorum. El kremi de bu ürünlerden biri. Kokusuna cok bayilmadim acikcasi fakat cok rahatsiz eden baskin bir koku degildi benim icin. Emilimi hizli, yagli his birakmayan ve ellerinizi saatlerce kalici nemlendiren güzel bir krem. Sevdim ve ayni markanin bir baska versiyonu el kremini aldim :)

Dalan : Sanirim kokusu cok güzel olan kremlerden biri. Bu ufak boyu cantamda tasimistim ilk zamanlar fakat o kadar yogun bir kremki, gün icinde kullanmamaya kara verip sonralari sadece gece yatmadan önce ellerimi nemlendirmek icin kullandim. Eger fazla ürün uygularsaniz yagli bir his birakiyor. Fakat ellerinizi yumusacik yapan ve cok güzel kokan bir krem. Sevdim ve hatta yenisini aldim :)


Gelelim dudak ürünlerime;

Bebe classic : Severek uzun süredir kullandigim bir lip balmdi. Eger elimde hala bircok lipbalm olmasa alabilirdim tekrar. Nemlendirmesi gayet basariliydi ve uzun sürüyordu, saatte bir yenilemeniz gerekmiyordu. Gün icinde 2-3 defa uygulamam yeterliydi benim icin. Dudaklarda yagli bir his birakmiyor ve görüntüsü itibariyle de dudaginizda parlama yapmiyordu. Sevdim kendisini :)

Maybelline babylips hydrate : Kesinlikle abartildigini düsündügüm bir ürün. Tam olarak bitirmememe ragmen kalani hic kullanmadigim icin artik veda etmek istiyorum kendisine. Yarim saatte bir tekrar sürme hissi uyandiran degisik bir yapisi var. Dudaklarinizda parlak yagli bir görünüm veriyor ama nem vermesi o kadar basarili degil. Bir daha almayi düsünmüyorum :(

Nuxe reve de miel honey : Uzun zamandir severek kullandigim bir üründü. Bitmesine hem üzüldüm hem sevindim. Üzüldüm cünkü iyilestirmesi ve nemlendirmesi basarili, sevindim cünkü ürün bitirince mutlu olanlardanim :) Gün icinde ince bir tabaka uyguladigimda saatlerce dudaklarimi yumusacik ve nemli tuttu. Geceleri ise kalin bir tabaka uyguladigimda, ertesi sabah pürüzsüz nemli yumusacik dudaklarim oldu. Icerisinde kucuk tanecikler var ilk sürdügünüzde peeling gibi bir his veriyor fakat bu tanecikleri zamanla hissetmiyorsunuz, sanirim dudaklarinizda parmak isinizla yedirince kayboluyorlar. Kücük bir ek olarak, ayri dudak peelingimi hep sabahlari uyandigimda yaptim ve gercekten dudagimdaki pütürlenmeler sifira indi diyebilirim. Fiyat olarak diger lipbalmlara göre pahali fakat bence hakediyor. Tek sorun kullanim acisindan pek hijyenik olup olmadigi, cünkü ürünü sise icerisinden her seferinde parmaklarinizla almaniz gerekiyor. Fakat dedigim gibi ben performansini basarili buldugum icin bu kisma pek takilmadim. Elimdeki lipbalmlar azalinca, belki bir sonraki kis icin tekrar alacagim bir ürün :)

Son olarak Nivea aloe vera ve jojoba yagi iceren el bakim kremi : Bu ürünü özellikle ayrica yazmak istedim cünkü bana canim Beauty_Beybi´nin hediyesi :) Severek kullandim 2 aydir cantamda benimleydi, emili hizli nemlendirmesi basariliydi. Losyon kivaminda güzel bir krem. Leyla´ya birkez daha tesekkür ederim :)

Bu seferlik bitenler yazim bu sekildeydi, okudugunuz icin cok tesekkürler :)
Zey



Yorumlar

  1. Dalan en çok sevdiğim el kremim ^.^

    YanıtlaSil
  2. Dalan'ın kreminin kokusuna bayılıyorum,elleri de yumuşacık yapıyor.Ama gün içinde kullanmayı tercih etmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gün icinde kullanmak icin fazla yogun buluyorum, okudugunuz icin tesekkürler :)

      Sil
  3. Nivea'nın el kremini ben de severek kullanıyorum son zamanlarda canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana hediye geldi severek kullandim ben de :)

      Sil
  4. Yves Rocher hep baş ucumda durur, garip ama kokusunu da çok seviyorum :)
    Yeni bitenler yazılarına, diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusunu herkes sevmez, beni rahatsiz etmedi ama cok bayilmadim :) Bu ara epey ürün bitirdim yazilar gelecek , cok tesekkürler :)

      Sil
  5. ohyy ne güzel gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniler hep geliyor zaten beybim :)

      Sil
  6. Şampuan dışında bitirebildiğim hiç birşey olamadı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitenler insana keyif veriyor seviniyorum :)

      Sil
  7. Dalanı ben hıc sevemedıydım :/ tırnak etlerımı sertleştirmişti surdukten bırkaç dakıka sonra ılgınç bır sekılde nemlendırmesıde yeterlı gelmedı ellerıme, bırdahada almadım. NuXe tavsıyen uzerıne alacoğum okadar olumlu yoruma kayıtsız kalamam :D gule oynaya çöpe yollasaydın hehe (:

    YanıtlaSil
  8. Dalan hakkinda ilk olumsuz yorumu senden aldim ama nuxe benim dudaklarima iyi geldi biraz pahali olsa da hakediyor benim icin :)

    YanıtlaSil
  9. 2. Olumsuz yorumuda ben yapıcam sanırım dalan hakkında :( ben ne zaman kullansam bu kremden hep kaşıntı tutuyor beni.Nemlendirmesi de benim için orta derecedeydi ilk başlar iyi ama yarım saat içinde kuruluk başlıyordu bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin söyledigi gibi ciltten cilde fark ediyor iste, ben hic boyle problem yasamadim :/

      Sil

Yorum Gönder