Bitenler 6 sac bakim urunlerim- Schwarzkopf Gliss Ultimate Repair

Merhabalar,

Bugün biten sac bakim ürünlerimden bahsetmek istiyorum.

Schwarzkopf Gliss Ultimate Repair serisinden sampuan, sac kremi ve sivilastirilmis sac spreyi hakkindaki yorumlarimi merak ediyorsaniz keyifli okumalar.


Bu seri genel olarak sacinizda hasar onarimi yapmayi, güc ve parlaklik vermeyi vaad ediyor. Icerisinde 3 kat sivilastirilmis keratin ile saclarinizi onarip yeniden yapilandiracagi iddiasinda. Ben sampuan ve sac kremini dusta uyguladiktan sonra, havlu ile suyunu aldigim sacima da spreyini kullandim. Ürünlerin fiyatlarini bilmiyorum acikcasi cünkü ürünler bana set halinde arkadasimin hediyesiydi :)

Ürün icerigine bakarsak, (kendi sitesinden alinmistir): SampuanAqua · Sodium Laureth Sulfate · Cocamidopropyl Betaine · Sodium Chloride · PEG-7 Glyceryl Cocoate · Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride · Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin · Hydrolyzed Keratin · Panthenol · Simmondsia Chinensis Seed Oil · Disodium Cocoamphodiacetate · Sodium Benzoate · Citric Acid · Dimethicone · PEG-40 Hydrogenated Castor Oil ·Parfum · Cocamide MEA · Hydrogenated Castor Oil · PEG-120 Methyl Glucose Dioleate · Mica · Hexyl Cinnamal ·Laureth-4 · Laureth-23 · Linalool · Limonene · Propylene Glycol · Salicylic Acid · Methylparaben · Phenoxyethanol · Potassium Sorbate · CI 77891 

Sac kremi Aqua · Cetearyl Alcohol · Quaternium-87 · Stearamidopropyl Dimethylamine · Dimethicone · Citric Acid · Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate · Isopropyl Myristate · Polyquaternium-10 · Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin · Hydrolyzed Keratin · Panthenol · Glycerin · Propylene Glycol · Phenoxyethanol · Sodium Methylparaben · Parfum · Dimethiconol · Hexyl Cinnamal · Linalool · Limonene · Potassium Sorbate

Sivi sac kremi : Aqua · Cyclomethicone · Phenyl Trimethicone ·Polyquaternium-16 · Cetrimonium Chloride · Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin · Hydrolyzed Keratin · Panthenol · Dimethiconol · Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone · Lactic Acid · Parfum · Sodium Benzoate · Hexyl Cinnamal · Linalool · Limonene · Phenoxyethanol · Potassium Sorbate · CI 19140 · CI 17200

Ilk gözüme carpan ve zararli olduklarini bildigim kimyasallari kalin yazdim, umarim dikkatinizi cekmistir. Icerik olarak maalesef temiz degiller. Benim bilmedigim fakat zararli baska icerikler de gözünüze carpiyorsa lütfen benimle yorumlarda paylasin.

Koku olarak hos bir kokusu vardi, kesinlikle alkol kokusu gelmedi bana. Set halinde kullanirken, birbirlerini tamamladiklarini düsünüyorum cünkü sacimin temizlendigini, krem ile yumusadigini ve sprey ile kolayca tarandigini söylemeliyim. 


Sampuan sanki sacimi agirlastirdi benim, cünkü sacim sekil almamaya hemen düzlesmeye meyilli oldu. Sampuanin SLS icerdigini unutmadan belirteyim. Sampuani tekrar alacagimi zannetmiyorum...

Sac kreminin sacimi yumusatmasini sevdim. Fakat sac kremi, sampuandan önce bitti, bunu pek sevmedim :) Iceriginden ötürü sac kremini de tekrar almayi düsünmüyorum.

Sivilastirilmis sivi sac spreyinin verdigi kolay taranabilme ve parlaklik basariliydi. Iceriginde tek gözüme carpan parfüm oldu, belki yeniden alabilecegim bir ürün olabilir sac spreyi.

Ürünleri kullanirken sac dökülmemde bir artma olmadi. Kullandigim dönem saclarimi yeni kestirmis oldugum icin de sac kiriklarinda ne kadar etkili olduklarini bilemiyorum. 
Aslinda basarililar fakat temiz icerikli olmadiklari icin baska markalara yöneldim. Bu aralar Yves Rocher sampuanlarini kullaniyorum, yazilari gelecek..


Umarim atladigim bir nokta olmamistir yazarken, bu aralar kafam, düsüncelerim epey daginik, konusmalarimi bile toparlayamiyorum cogu zaman, sebebi malum, herkes gibi benim de bir yanim epey buruk..
  Sizlerin kullandigi memnun kaldigi ve önerebilecegi sac bakim ürünleri neler ? Bu seriyi kullanan olduysa, benimle paylasirsaniz cok sevinirim.

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,

Zey





Yorumlar

  1. Saç spreyi güzel gerçekten benim saclarimda islem gormus oldugundan zor taraniyor. Bu spreyler olmasa cok zor acarim. Su an baska bir markayi kullaniyorum ama bunu da kullanmisti gayet basarili. Sampuan ve sac kremini kullanmadim. Onu da senden okuyorum. Tesekkurler...

    YanıtlaSil
  2. Saç spreyi güzel gerçekten benim saclarimda islem gormus oldugundan zor taraniyor. Bu spreyler olmasa cok zor acarim. Su an baska bir markayi kullaniyorum ama bunu da kullanmisti gayet basarili. Sampuan ve sac kremini kullanmadim. Onu da senden okuyorum. Tesekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim. Sac spreyini ben de begendim, tekrar alabilirim.

      Sil
  3. Ben şampuanından memnunum, açıkçası saçlarım platinken kurtarıcım olmuştu, artık farklı şampuanlar deniyorum. Kremini hiç denemedim ancak saç maskesini, spreyini ve çift fazlı olan bakım ürününü severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedigim gibi performanslarini set olarak ben de begendim fakat icerigini gördükten sonra sampuan ve sac kremini almam diye düsünüyorum

      Sil
  4. Bu seri oldukça başarılı bence:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iceriklerini görmezden gelirsek performanslarini ben de begendim :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Sanirim bir tek ben icerige takildim :/

      Sil
  6. Merhaba canım,

    Sonunda cone olan içerikler (misal: Dimethicone) silikon türevleridir ve neredeyse her şampuan da en az bir kere bulunur. Bende yıllarca Gliss kullandım ama bu seri saçımı ağırlaştırdı. O yüzden sadece sprey' i kullanıyorum arada. Şampuan artı bakım kremi özellikle ince telli saçlar için çok fazla.
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben de sampuanin sacimi agirlastirdigini farkettim ama sprey basarili gercekten tesekkür ederim okudugun icin :)

      Sil
  7. En sevdiğim gliss serisi bu oldu yumuşacık yaptı saclarimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de begendim kullanirken ziyaretin icin tesekkür ederim :)

      Sil
  8. hemmen geldim bloguna da gezemedim şimdi annem bişeylere bakmak istiyor ama gliss çekti zaten bende yorumlamıştım takibe aldım bilee :)) çok beğeniyorum gliss krem ve sıvı saç kremini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok mutlu oldum ziyaretinize bundan sonra bolca görüsürüz :)

      Sil
  9. saç spreyinde benim ikinci şişem ama bir daha alır mıyım bilemedim şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sac spreyi bu 3lü arasindaki en temiz icerikli olan sadece parfüm varmis

      Sil
  10. Bende spreyini kullanıyorum. Saçlarım daha kolay açılıyor bu sayede. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum ziyaretinize, tesekkürler, sevgiler :)

      Sil
  11. Ben de aynı serinin altın rengi çok işlem görmüş ve yıpranmış saçlar için olanını kullanıyorum benim orielli saçları ipek gibi yapıyor. Ama loreal elseve muCizevi yağ serisinin tüm ürünlerini tavsiye ederim daha etkili glissten

    YanıtlaSil
  12. Ben de aynı serinin altın rengi çok işlem görmüş ve yıpranmış saçlar için olanını kullanıyorum benim orielli saçları ipek gibi yapıyor. Ama loreal elseve muCizevi yağ serisinin tüm ürünlerini tavsiye ederim daha etkili glissten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elseve serisinin yagini ve sac maskesini kullaniyorum ben de memnun kaldim cok tesekkürler ziyaretiniz icin :)

      Sil
  13. saç spreyinden sonra kolay taranabilme özelliğini cidden seviyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Yves Rocher yorumlarını bekliyorumm teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. Glis'in tüm ürünlerini denedim ve benimde en beğendiğim seri bu olmuştu :)
    Ama tabi şimdilerde biraz daha onarıcı, bakım yapıcı ürünler araştırmasındayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger aradiginiz ürünü bulursaniz bizimle de paylasin lütfen :)

      Sil
  16. Ben de bu seriyi kullananlardanım ama sorunlu saçlarımla anlaşamadılar. Sadece kokusunu sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin saclariniz isil isil siyah parliyor ve saglikli görünüyor, disardan hic sorunlu görünmüyorlar dogrusu, kokulari güzel gercekten :)

      Sil

Yorum Gönder