Catrice Prime and fine eyeshadow base / brightening eyeshadow base - - - karsilastirma ve yorumlarim

Merhabalar,

Bugün sizlere Catrice Prime and fine Eyeshadow base ve brightening eyeshadow base karsilastirmali yorumlarimi yazmak isterim. Siz de okumak isterseniz cok sevinirim :) Catrice far bazinin seveni oldugu kadar, sevmeyeni de cok. Özellikle yagli göz kapagi olanlar cogunlukla sevmemis bu ürünü fakat hemen belirtmek isterim, yagli göz kapaklarim olmasina ragmen ben uzun zamandir normal olan far bazini kullaniyorum ve gayet memnunum.

Zaten aydinlaticili olan far baziyla tanismam da su sekilde oldu; normal olandan memnun kalinca bir tane daha almak icin gitmistim ki bir baktim aydinlatici özellikli yeni bir far bazi var Catrice standinda :) Özelliklerinin ayni oldugunu düsünerek bu sefer de aydinlatici özellikli olani alip denemek istedim.


Öncelikle iki ürün de icerisinde 5 gram ürünler bulunduran ve kendi aplikatörü olan minik siseciklerdeler. Kullanim acisindan gayet pratik ve aplikatörü ile kolayca uygulayabilirsiniz. Ikisinin de numarasi 010 fakat birinde `brightening` yani aydinlatici oldugu belirtilmis.


Normal olan far bazinin yarisindan cogunu kullandim diyebilirim. Cok hafif bir kapaticilik veriyor. Eger damarli bir göz kapaginiz varsa tamamen kapatmasini beklemeyin fakat renk esitsizliklerini minimuma indirdigini belirtmeliyim. Farlarimin kalicigi da gayet basariliydi. Benim yagli göz kapaklarimda cizgi ve parlama yapmadi, tüm gün sabitledi diyebilirim. Gözlemledigim kadariyla farlarimin durusunda cok bir fark olmadi, yani isiltili ya da mat, kullandigim tüm farlar, far bazi olmadan uyguladigim zamanlardaki gibiydi.


Gelelim aydinlatici özellikli olana. Yapisinin normal olandan farkli oldugunu, formülü degistirdiklerini düsünüyorum. Cünkü diger normal baz farini kullanirken yasamadigim cizgilenme problemi, maalesef gün sonuna dogru aydinlaticili far baziyla yasadim. Yaglandirmadi fakat cizgi olusturdu. Aydinlaticili far bazinin kapatma gibi bir özelligi yok fakat farsiz tek basina uyguladigimda bile aydinlik güzel bir görünüm veriyor. Hafif isiltili bir bitisi var. Farlarimi daha canli gösterdigini farkettim, bu acidan vaadini yerine getiriyor. Özellikle isiltili farlar daha bir canli görünüyor.

Ben bu ürünü kas altlarimi aydinlatmak icin de kullandim saglikli durdu ve begendim. Ayni sekilde aydinlatici olarak elmacik kemiklerimin uzerinde de kullandim ve cok asiri parlamadan canli durusunu begendim. Keske cizgilenme problemi olmasaydi diyorum, yoksa cok amacli kullanilabilecek güzel bir ürün.


Basta da belirttigim gibi, seveni oldugu kadar sevmeyeni de cok bu far bazinin. Ben yedekleyecek kadar basarili buldugum ve uygun fiyatli oldugu icin cok sevmisken, aydinlatici olan bir soru isareti birakti bende. Normal olani almayi düsünüyorum fakat aydinlatici olan icin ayni seyi söyleyemem :/

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
Sizin Catrice far baziyla ilgili görüsleriniz nasil, benimle paylasirsaniz cok sevinirim :)
Zey

Yorumlar

  1. Henüz hiç bir catrice ürününü kullanmadım, ama likit göz altı kapatıcısını belki alabilirim

    YanıtlaSil
  2. Catrice markasını hiç denemedim, bu bazı seven çok çevremde... Ben de bakabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seven de sevmeyen de esit nerdeyse ama ben normal olani gayet basarili buldum :)

      Sil
  3. Benimde merak ettiğim iki ürün, pek tercih etceğimi zannetmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de okudugun icin tesekkür ederim canim :)

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  5. Her ikisini de kullanmadım henüz. Far bazını daha çok farın kalıcılığı için kullanıyorum.
    Bu markanın çok az ürününü denedim aslında. İlk deneyeceklerimden olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin tesekkür ederim, umarim memnun kalirsiniz :)

      Sil
  6. Markayı deneme fırsatım olmadı maalesef. Güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  7. Catrice i iyi bildiğim halde far bazını hiç denenedim. Işıltılı olanın çizgi oluşturmasının sebebi belki o ışıltıyı oluşturan parçacıklardir diye düşünüyorum. İncelemen detaylı ve bilgilendirici olmuş. Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic bunu düsünmemistim ama dikkatli bakmama ragmen parcaciklari gözle secemedim, okudugun icin tesekkür ederim canim

      Sil
  8. Catrice'in denediğim ürünlerinden hep memnun kaldım. Daha fazla ürününü denemek istiyorum far bazı da sırada olsun madem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim memnun kalirsin ziyaretin icin tesekkür ederim :)

      Sil
  9. Catrice markasini nerede bulabilirim acaba ben hic rastlamadim da :)

    YanıtlaSil
  10. Catrice markasini nerede bulabilirim acaba ben hic rastlamadim da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann magazalarinda bulabilirsiniz

      Sil
  11. Normal olanını bende kullanıyorum hatta geçen gün 10 yazdığını fark ettim acaba başka numarası varmıydı acaba alırken dikkat etmemiştim çünkü 😂 Bende çok memnunum benimde göz kapaklarım yağlıdır. Mıh gibi yapışıyor farlar 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yagli göz kapagi olup sevmeyenler de var ama benim de yagli göz kapaklarim olmasina ragmen gayet basarili is cikariyor :)

      Sil
  12. Rossmann Mersin'e de açılırsa aklıma yazdım Catrice markasından ilk deneyeceğim ürün olacak teşekkürler canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin tesekkürler canim :)

      Sil

Yorum Gönder