Essence Longlasting Nude Rujlar

Merhabalar,

Bugün sizlere Essence Longlasting Nude rujlarimdan bahsetmek istiyorum. Essence markasindan Nude serisinden olan bu rujlarin bendeki renkleri, 01 wearing only a smile, 03 come naturally ve 05 cool nude.

Görünüs olarak degisik tasarlanmis, söyle ki, her bir farkli  renk icin dis görünümü de ayni sekilde degismekte. 01 rengi en acik renk dis tasarima sahipken, renk koyulastikca dis görünüm rengi de koyulasiyor. Güzel bir görünüme sahipler bu anlamda.


Öncelikle fiyatlarinin uygun oldugunu ve fiyatlarina göre performanslarinin bence orta oldugunu söylemeliyim. En azindan ben cok büyük bir beklentiyle almadigim icin, bence kötü kategorisine de girmiyorlar bu anlamda. Krem yapidaki hafif isiltili bitisli bu rujlar, ayni zamanda hafif bir nemlendirici görevi de görüyorlar. Dudagimi kurutmadilar ve duruslarini ve renklerini sevdim gercekten :)


Bir rujdan bekledigimiz sey rengini güzel vermesidir ilk seferinde ki, kat kat uygulamak zorunda kalmayalim. Resimdeki swatchlari elde etmek icin 4-5 kat sürdügümü itiraf etmeliyim, pigmentasyonu cok basarili degil, dolayisiyla renklerini hemen vermiyorlar. Benim dudaklarimdaki duruslari, resimdeki swatchlariyla neredeyse ayni oldu. Fakat denemeden almamakta fayda var ;)


Longlasting olarak piyasaya sürülmüs olmalarina ragmen, kaliciliklari cok iyi degil maalesef. Birseyler ictigimde veya yedigimde hemen hemen yarisi ucmus oluyor dudagimdan. Bazen daha bile fazla.. Ama hem renkleri dogala yakin oldugu icin hem de dedigim gibi hafiften bir nemlendirme islemi yaptiklari icin, gün icerisinde lipbalm sürer gibi tazeliyorum aklima geldikce :)

Bu aralar bu seriye yeni renk secenekleri eklendi ve sanirim birkac rengini daha alacagim. Cok ruj kullanan biri olmadigim icin, uygun fiyatli rujlar tercihim oluyor. Siz bu seriden hangi renkleri kullaniyorsunuz, belki önerebileceginiz baska renk tonlari vardir onlari alirim, yorum olarak birakirsaniz cok sevinirim :)

Okudugunuz icin tesekkürler,
Zey

Yorumlar

  1. 03 numarası güzelmiş ama kalıcılıkları dediğin gibi kötü bu nedenle çok tercih etmiyorum essence rujları ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben lipbalm gibi kullaniyorum gün icinde hafif bir nemlendirme de veriyorlar ama ruj dememek gerek, bir nevi renkli lipbalmlar

      Sil
    2. Lipbalm olarak düşünürsek evet gayet güzel :)) ♥

      Sil
  2. Gün için de dudak birleşim bölgesinde kalıntılaşmaya başlıyor mu hemen? Rujlarda bu duruma sinir oluyorum. 03 numaranın rengini ben de beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok birikme yapmiyorlar canim sanirim bu da pek kalici olmadiklarindan cünkü birikme yapacak kadar kalmiyorlar :/

      Sil
    2. Kalıcı olmasa da sevindim birikme yapmadığına. Biz de sık sık tazeleriz artık :)

      Sil
  3. ♥♥ 03 ♥♥ tam benim dudak rengim gibi duruyor suan al beni al diyo :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lipbalm seklinde gün icerisinde tazeleyerek memnun kalabilirsin :)

      Sil
  4. Fiyat olarak uygunlar diye biliyorum bence alınabilir :) 03 rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Indirimde daha da düsüyoru mu bilmiyorum ama uygun fiyatlilar canim :)

      Sil
  5. Bende bu seriden 3 numaralı ruju almıştım ama hiç memnun kalmadım kalıcılığı kötü ve kimyasal kokuyor fazlasıyla pek tercih etmiyorum o yüzden:) Bu arada blogum beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimyasal kokusu hic ama hic almadim bilemedim, hemen geliyorum blogunuza :)

      Sil
  6. Ziyaretin icin tesekkür ederim canim

    YanıtlaSil
  7. Essence ürünlerini severim ama bu rujlar pek başarılı değilmiş anladığım kadarıyla :) Paylaşım için teşekkürler cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim canim

      Sil
  8. zey, bu aralarda benim dikkatimi çeken sanki tüm ruj markalarında bir kalıcılık sorunu var gibi geliyor bana. renkler çok hoşmuş. bilgilendirmeler için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence fiyatina göre cok beklenti icine girmedigim bir marka, o yuzden cok hayalkirikligi olmuyor ben de , ama bir MAC ruj olsa baska :)

      Sil
  9. Deneme amaçlı 04 On the Catwalk! rengini almıştım Nude olmayan seriden. Güzel bir vişne rengine sahip, yapı olarak dudağı nemli tuttuğu için kendisinden çok memnun kalsam da dudağıma sürünce ağıza dokunan tat beni rahatsız etti. Fiyat performans olarak yine de başarılı :) İade-i ziyaret yapayım dedim takibe aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum bolca görüsmek üzere :)

      Sil
  10. 05 favorim oldu, bende almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulmak epey sorunmus umarim bulursun canim :)

      Sil
  11. 01 numaralı renk belli bile olmuyor . Mükemmel ♥ Bende öyle bir renk arıyordum . İyiki bu gün Cumartesi iyi ki gratise gitme günü ♥ Bulursam kapacağım ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim bulmussundur ve memnunsundur :)

      Sil
  12. Beautiful shades. Essence do have some really nice lipsticks. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi Thanks a lot for your visit!
      if you have a translation button, i can come and visit , my pleasure :)

      Sil
  13. Merhaba, blogunuzu takibe aldım bana da beklerim sevgiler :)
    Tasarım Evinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler ziyaretiniz icin hemen geliyorum blogunuza :)

      Sil
  14. Ben denemeden açik rengini almistim hiç iyi durmadi bende. Koyu renklerini alirsam önce deneyecegim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeden ürün almak cok riskli , genelde denemeden aldiklarimdan memnun olmuyorum ben de

      Sil
  15. Bir çok ürününü deneyimleyip sevmeme, hatta bazılarını yazmama rağmen, rujlarını fikir sahibi olabilecek kadar denemedim. Neden bilmiyorum. Aklıma düştü şimdi biraz deneyip gözlemleyeyim:)
    Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ilk ögrendigim sizler gibi gercek blog yazarlarindan, gercekten denemeden ve yeterince fikir sahibi olacak kadar kullanmadan hic bir ürünü yazmamak. Bu yüzden Golden Rose rujlari ancak yazabildim, sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder