Essence XXXL Longlasting Mat lipglosslar - 05 Velvelt Rose, 05 Soft Nude ve 07 Silky Red

Merhabalar,

Bugünkü yazim Essence XXXL Longlasting Matt Lipglosslar ile ilgili. Bendeki numaralari 05 Velvet Rose , 06 Soft Nude ve 07 Silky Red.

Öncelikle sunu belirtmeliyim ki fiyatina göre (Gratis fiyati 9-10 liraymis internetten gördügüm kadariyla ve indirim zamanlari yari fiyatina düsebiliyormus) performansi basarili mat likit lipglosslar olmus. Ben acikcasi cok umutlu degildim fakat mat furyasinda katilip, mat rujlari sevmeye baslamis biri olarak denemek istedim. Uzun ince bir tüp icerisinde 4,5 ml ürün bulunuyor ve kendi aplikatörü ile uygulamaniz oldukca kolay. Yapilari orta kivamda, ne cok sivi ne de cok kati. Bitislerinin gercekten cok mat oldugunu söyleyemiyorum fakat mata yakinlar. Swatchlari olan resimde, kendi aplikatörü ile tek sefer gecilmis halini görebilirsiniz. Bence renk vermeleri de gayet güzel. 05 velvet rose, digerlerine göre daha islak bitisli. Benim elimdeki mi öyle yoksa genel olarak mi bilemiyorum. Tamamen kurumalari icin biraz zaman vermeniz gerek, 2-3 dakika kadar. Kuruduktan sonraki bitislerini sevdim, kuru dudaklariniz olsa bile pütürlü bir görüntüleri yok ve dökülme yapmiyorlar. Ama extra bir nem vermiyorlar bence. Kaliciklari orta ya da biraz daha az diyebilirim cünkü sabah evden cikarken 2 kat uygulayip, sonrasinda ofiste kahvemi icerken az da olsa bardaga gectigini gördüm. Eger vanilya kokusunu seviyorsaniz, kokusuyla da sizi cezbedecektir :)



Kisacasi ben Essence´in The Matt serisinin mat efektli bu longlasting lipglosslarini begendim. Fiyatina göre performanslari basarili. Serinin 2 rengi daha var 16 Berry Cream ve yeni cikan 17 Hot Brownie. Eger koyu renk rujlari cokca tercih ediyor olsaydim, onlari da alarak seriyi tamamlardim. Eger serinin diger renklerini görmek isterseniz buradan bakabilirsiniz.

Okudugunuz icin tesekkürler,
Zey

Yorumlar

  1. Benim de en sevdiğim glosslarım ama keşke hemen uçup gitmeseler :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim icin kaliciklari ortaya yakindi, hemen ucup gitmediler :/

      Sil
  2. Çok mat olmayan lipgloss kullanamıyorum ama bitişleri özellikle turuncu olanın mata yakınmış.7 numara denenesi ürünlerdenmiş. Güle güle kullanın ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim hem yorumunuz hem ziyaretiniz icin :)

      Sil
  3. 6 numaranın rengine bayıldım, güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. 5 ve 6 yı bende begendımmm, gule gule surüştür canımcm <3

    YanıtlaSil
  5. Ben bunların XXL Nude olanlarını seviyorum ancak artık bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu "bulamama" sorunu neredeyse her ürün icin var sanirsam :/

      Sil
  6. 05 bende bayıldımmm :)) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  7. 5 numaranın rengini çok beğendim bulursam deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  8. 5 numara acayip doğal duruyor . Çok güzel yazı olmuş ellerine sağlık ablam ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, hem güzel yorumun hem de okudugun icin canim :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Essence fiyatina göre gayet basarili bir seri olmus bence de

      Sil
  10. kaç kez elime aldım kaç kez bıraktım bilmiyorum. ama şimdi çok daha net görüyorum renkleri, malum essence de tester bulmak çok zor oluyor. 05 ve 07ye göz koymuş olabilirim.
    teşekkürler harika beklediğim yazı için.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana, simdiden güle güle kullan diyorum o zaman :)

      Sil
  11. Ayyy çok güzeller 05 ve 06 iyiymiş:)))

    YanıtlaSil
  12. Ayyy çok güzeller 05 ve 06 iyiymiş:)))

    YanıtlaSil
  13. Nice colors!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back:)))
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks a lot ! I will visit your blog as well :)

      Sil
    2. Thank you so much for your visit!!!
      I follow you with GFC and G+ too!!! I not find your Bloglovin in your blog....

      Sil
  14. 06 bende de var ve yaz için çok uygun bence bu glosslar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz icin hafif güzel olabilirler :)

      Sil
  15. 09 aklımda bulunsun indirim zamanı alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim 09 yok 06 olabilir begendigin ;)

      Sil
  16. Renkleri hosmus yaz icin indirimde bakacagim bende teşekkürler yazi icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  17. soft nude u ben de çok severek kullanıyorum hatta bitirmek üzere olduğum ilk likit rujum =) eline sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruj bitirmek ve ben :) Henüz bunu basaramadim, sevgiler canim

      Sil

Yorum Gönder